23

134 23 55
                                    

Odaya girdiğimizde içerinin süslenmiş olduğunu ve birçok köşesinde garip ama hoş kokulu mumların olduğunu farkettim.

"Bu mumları kelebek abla yaktı. Odayıda seninkiler süsledi."

Demek Misa ve Yagami gitmeden bu odayı süslemişler. Çok tatlılar...

İnosuke beni yatağa bırakınca gidebildiğim kadar geri gittim ve ona baktım. Bana kaçamazsın bakışı atıyordu. Sırıtarak üzerime geldi ve saçıma birden fazla öpücük kondurdu.

"Seni korkutmak istemiyorum ama..."

Burnunu burnuma sürterek tekrar konuştu.

"Bir o kadar da çok istiyorum."

Dediğiyle utandım ama bir elimi yanağına koyup öpmesine izin verdim. Dudaklarımız buluştuğunda vücudum irkilmiş ve sıcaklamaya başlamıştı.

"Hadi seni soyalım."

"İnosuke!"

Dediğime gülmüş ve saçlarımdaki tokalardan kurtulmaya başlamıştı. Kenardaki masaya koyunca geri bana döndü. Kendi üzerindeki haoriyi ve üst kısmını çıkardı. Karşımda yarı çıplak bir İnosuke duruyordu ve bu beni şuan delirtiyordu. Normalde bu kadar etkilenmezdim ama o... Şu an aşırı nefes kesiciydi.

Bana yaklaştı ve üzerimdeki elbiseyi çıkarmaya başladı. Elbise gevşemiş ve omuzlarımdan yere düştüğünde utanarak göğüslerimi ve aşşağı tarafımı gizledim. İnosuke boynuma yaklaşıp öperek yatağa yatırınca ellerim iki yanıma açıldı.

"Aah, İnosuke..."

Adını inlediğimde boynuma bir ısırık bırakmıştı. Üzerimden kalkıp kendi üzerini soydu ve tamamen çıplak kaldı. Ona bakmamak için kendimle savaşsamda kaybettim ve göz gezdirdim. Büyüktü, hemde içime giremeyeceğini düşüneceğim kadar büyüktü.

"Korkma güzelim."

Yüzüme eğilip gözümün kenarına bir buse kondurdu ve alt tarafımı çıkardı. İkimizde koca yatakta çırılçıplaktık ve birbirimizi arzuluyorduk.

"Hana..."

Adımı mırıldanarak üzerime eğildi ve her tarafımı emip ısırdı. Belki de vücudumda otuz iki dişinin izi bile çıkmıştır. Çünkü ısırdığı yerlerin sızısı beni daha da delirtiyordu.

İnosuke beni oturtup ayakta dikilince ne yapmam gerektiğini anladım. Penisini elimle kavradığımda ağzından bir inilti çıktı. Bu hoşuma gittiği için biraz sıkarak ucunu yaladım.

"Aağh, al şunu."

Gülümsedim ve başını ağzıma aldım. Boğuk boğuk iniltiler kulağımı şenlendirince kendimi ona doğru ittim ve yarısına kadar alabildim. Tükürüğüm onun penisini ıslatırken ben ona ağız işi yaptığım için ıslanıyordum.

"İnanılmazsın Hana."

Ağzımdan çıkardım ve gülümsedim. Bir elini saçıma diğer elini ağzımın kenarından akan sıvıya çıkarmıştı. Akan tükürüğümü silip saçımı kavradı ve devam etmemi istedi. Ağzıma alıp ileri geri hareket ettim ama hepsini alamadım.

Bir anda beni kendine çekmiş ve hepsini içime almamı sağladığında boğazımdan aşağı inen bir sıvı hissettim. Penisini ağzımdan çıkarıp geriye kalanını yüzüme bıraktı. Geriye çekildi ve bana baktı.

"Çok tapılası görünüyorsun."

Ellerimi yüzüme çıkardım ve silmeye başladım. Yanaklarıma kan inanılmaz derecede hızla akın ediyordu.

"Utandırma beni."

İnosuke elimi tutup yüzüme yaklaştı ve kendi sıvısını yalamaya başladı. İşi bitmiş olacakki geri çekildi ve arsızca sırıttı.

İnosuke Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin