Sabah her zamanki gibi dedektiflik büroma gitmek için uyandım ve deri pantolonumu, üzerine de siyah bir gömlek altıma da beyaz spor ayakkabı giydim.
Evden çıktım ve arabama atladım. Büro'nun önüne geldiğimde herkesin çoktan gelmiş olduğunu fark ettim.
Güvenliğe geldiğimi haber verdim ve kendi odama çıktım. Kapıyı tıklatmadan içeriye girdim ve masama oturdum.
"Simit ister misin ?"
"Benimle saygı çerçevesi içinde konuş asistan. Simit yemek de istemiyorum."
"Beni yanlış anlıyorsun Jimin."
Masamdan kalkıp Yoongi'nin yanına gittim. Boğazlı bir kazak giymişti. Boğazlı kazağının boğaz kısmını kavradım ve
"BENİMLE KONUŞURKEN ADIMI KULLANMA!"
"Jimin, ben seni seviyorum."
"SUS KONUŞMA."
"Sana kötü bir şey yapmadım bile."
"Ben senin sevgilin değilsem neyinim? Bana sürtük muamelesi yaptın."
"S-saçmalıyorsun."
Nefesinin kesildiğini hissettiğimde boğazını bıraktım ve cam kapının ardındaki Park Bogum ve Tae'yi gördüm.
Hızlıca masama gittim ve dosyalarla ilgilenmeye başladım. O sırada Yoongi, Bogum ve Tae'nin ona getirdiği stajyer davası ile ilgileniyordu.
*GEÇMİŞTEN KESİT*
"Park Jimin !"
Okulun zorbası Kim Woojin seslenmişti. Onu umursamadan yürümeye devam ettim.
"PİS SÜRTÜK BURAYA BAK !"
Ani bir sinirle Woojin'e baktım. Boğazını sıkmak için hamle yaptığım sırada elimi kavrayıp sıkıca tuttu.
"HERKES BURAYA BAKSIN, BU ÇOCUK VAR YA PARK JİMİN. O, DÜN GECE BENİM ALTIMDAYDI."
"Kim Woojin saçmalama, yalan söylüyorsun."
"Jimin, bu piç doğru söylemiyor değil mi ?"
Bu korktuğum kişiydi... Üst sınıflardan Min Yoongi. Zorba grubunun en büyük üyesi ve kurucusuydu.
"Şey..."
"Sürtük sürtük hareketler yapmadın değil mi Jimin !"
Beni bileğimden tuttu ve köşeye götürdü. Beni sarsmaya başladı:
"YAPMADIM DE ! DÜN GECE SÜRTÜKLÜK YAPMADIM DE !"
"Yapmadım... Ben dün gece matematik sınavına çalışıyordum..."
2 hafta sonra okula girdiğimde panolarda resmim vardı ve altında da sürtük yazıyordu.
"Hoşgeldin sürtük !"
"Annen gibi sen de mi bir sürtük olmaya karar verdin ?"
"Annene çekmişsin Park Jimin !!"
"SÜRTÜKSÜN JİMİN"
Kulaklarımı kapatıp okuldan çıktım. Nefesimin sıkıştığını hissediyordum. Kulaklarımda sadece okuldakilerin bana sürtük demeleri çınlıyordu.
*Şimdiki Zaman*
"Jimin ?"
"Yoongi."
"İyi misin ?"
"S-sanane ?"
"Jimin, sen bir sürtük değilsin."
"Bana öyle söyledin Yoongi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Park
Genç Kurgu"Hayallerinizin peşinden koşun." "Yeterince peşinden koşmadım mı zaten ?"