Günün yorgunluğu ile eve geçtim ve koltuğa uzandım. Evde yalnız olduğumu düşündüğüm için üzerimdeki gömleği çıkartıp pantolonumla kaldım.
"Jimin kaslar... iyiymiş."
Duyduğum sesle gözlerimi açtım ve uzun süredir eve gelmeyen ev arkadaşım Jisung'u gördüm.
"Şey, evde olduğunu bilmiyordum. Bilseydim odama geçerdim."
Jisung yanıma oturdu ve ellerini birleştirdi. Genelde ciddi bir konuşma yapacağı zaman ellerini birleştirirdi. Utana sıkıla konuştu:
"Jimin, BEN AŞIK OLDUM."
Şok olmuştum. Jisung'u liseden beri tanıyordum ve bir kere bile aşk hikayesini duymamıştım. Aşk'ı sadece 3 harf olarak tanımlardı hatta Yoon bizim eve geldiğinde tiksinerek bakardı.
"Eeee ? Kim bu şanssız kişi bakalım ?"
"Lee Minho, Min Yoongi'nin en yakın arkadaşı olan..."
"HANJİ, BANA O SERSERİDEN HOŞLANDIĞINI MI SÖYLEDİN ? YOK YA YANLIŞ DUYDUM BEN."
"Jimin, inanılmaz bir havası var inanır mısın bilmem... Ahh Minho üzümlü kekim."
Onunla biraz daha sohbet ettikten sonra yemek hazırlamaya başladık. En sevdiğimiz yemek olan kremalı mantarlı tavuk ve makarna yaptık. Yemeğimiz bittikten sonra ikimiz de odamıza dağıldık.
Saate baktığımda 23.49'u gösteriyordu. Min Yoongi birazdan gelecekti bu yüzden hain planlarımı hazırlamaya başladım.
Odayı tamamen kontrol ettikten sonra saçlarımın ıslak görünmesi için ellerimi yıkayıp saçlarımda gezdirdim. Yoongi geldiğinde ıslak görünmem onun için çok güzel olacaktı.
Saat 00.03'ü gösterdiğinde kapı tıklatma sesini duydum. Jisung'un çoktan uyuduğunu düşünerek hızlıca kapıyı açtım. Kapının önünde Yoongi'yi gördüğüm an onu içeriye aldım ve odama kadar itekledim.
Benim odama girdiğimizde kapıyı kapatıp iyice kilitledim.
"Çok heyecanlı görünüyorsunuz Mr. Park"
"Hevesini kırmak istemezdim ama heyecanımın sebebi sen değilsin."
"Neden heyecanlısın o zaman ?"
"İddiaya gireceğimiz için."
"Ne iddiası ?"
"Bu gece bana dokunmayacaksın, hatta bir hafta boyunca bana dokunamayacaksın."
"Sözlerinin arkasında dur Mr. Park, bu gece benimsin."
"Eğer ki bir hafta boyunca beni öpmez, gizlice izlemez ve sevişmeye çalışmazsan bir haftanın sonunda 3 ay boyunca her gece istediğini yapabilirsin."
"Ben de bir iddia koyuyorum o zaman. Eğer bunların birini bile sen yaparsan ya da sana ihtiyacım var mesajı atarsan sana güzel bir sürpriz hazırlarım."
"Anlaştık Min Yoongi. Kendimden her zamanki gibi çok eminim. Bu iddianın kazananı ben olacağım."
"Göreceğiz Mr. Park, dikkat et sevgilim gecelerin uzun olacak."
*Schgotten bir ısırık alabilir miyim adlı gruptan bildirim*
WeKnow: Hepimiz yarrağı yedik
Chan: Böyle konuşmamalısın Minho, gerçekten çok ayıp
WeKnow: Evet iyilik meleği, şimdi telefonu yaşlı amcaya ver
Lix: Ne oluyo gece gece ?
WeKnow: Çok özür dilerim Felix ama lütfen biraz sessiz sevişir misiniz ? Geceleri uyumak benim de hakkım.
Hyunjin: Her ne haltsa ne oluyor ?
WeKnow: Min Yoongi var ya
Changbin: Seri anlat işim var
WeKnow: Ne işin var aq gecenin üçünde
Changbin: Sanane yarram
WeKnow: Neyse olayımız şu
Ben bu Yoongi'nin sevgilisi var yaI.N: Jimin ?
WeKnow: Aynen o, ben gittim onun
Ev arkadaşına aşık oldum. Geçen gün
orman tarafında benimkini beklerken
Yoongi'yi gördüm. Beni görünce şapkasını
taktı ve koşarak kaçtı. Cebinden ise bir şey
düştü.I.N: NE DÜŞTÜ AĞAĞAĞAĞ ?
WeKnow: Not kağıdı düştü. Jisung'a
aşık olduğunu biliyorum beni Hyunjin
ile görüştürürsen sana yardım ederim
yazıyordu. Önemli olan bu değilChangbin: Senin orada olduğunu nereden
biliyordu ?I.N: Notu yazmak için vakti var mıydı ?
WeKnow: Notu yazmak için yeterli vakti
yoktu. Hatta not yazmak için bir şey bile
yapmadı. Not hazırdı, beni göreceğini de
biliyordu.Hyunjin: Gece 00.00'dan sonra malikaneye
gelsin.-Selammm aşklarımmmm, sonraki bölümde bir tık smut olacak haberiniz olsunnn. Sizlere sorularım var :))
Hyunjin ve Yoongi malikanede ne yaşayacak ?
Jimin ve Yoongi'nin girdiği iddiayı kim kazanacak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Park
Teen Fiction"Hayallerinizin peşinden koşun." "Yeterince peşinden koşmadım mı zaten ?"