Geçmiş Araştırması (10)

32 4 0
                                    

Bölüm 10

Lüks takım elbisesi içinde Sehun şirketin otopark alanına vardığında sedanından indi. Omuzu ve kulağı arasında telefonunu ustalıkla dengeledi. Özenle kol düğmelerini iliklerken, büyük adımlarla binaya doğru yürüdü.

Amiri gelmeden önceye kadar asansörün orada kendisini bekleyen Sekreter Tak, Sehun'un evrak çantasını aldı. Daha önceden Sehun'un binmesi için beklettiği asansörü işaret etti. Çabucak asansöre binen Sehun diğer hattaki kişiyi kısaca dinledikten sonra hızla cevapladı. "Eğer bu kadar acelen varsa, dava grubuna göndermeliydin. Nadiren davalarla uğraşıyorum."

"Bildiğim kadarıyla tavsiye verdiğin insanlar için bazen dava açıyorsun. Bu konuda benim için bir şeyler yapamaz mısın?" diye hattın diğer ucundaki kişi rica etti.

"İşte bu yüzden en başta avukatınızı akıllıca araştırmalıydınız. Söylesenize, sırf bir büfedesiniz diye önünüze gelen her şeyi yer miydiniz? İlk önce en pahalı ve en lezzetli yiyecekleri yemeniz gerekir."

Hattın diğer ucundaki kişi portföylösünü oluşturma ve yatırım yapma sürecindeyken sivil bir davaya karışan yarı iletken firmasının temsilci yöneticisiydi. Neredeyse Doguk gibi büyük bir firma kendisini temsil ettikten sonraki ilk dava duruşmasını önemli ölçüde kaybetti. Sehun, müşterinin aramasını açmayı reddettikten sonraki geçmiş bir kaç gün boyunca stresli hissediyor olmalıydı ki, Sehun'a musallat olacak insanlar gönderip duruyordu. Şimdiyse, Sehun cana yakın bir şekilde onun davasını dinliyordu.

Ne yazık ki Sehun aramayı açtıktan sonra bile ilgili görünmüyordu, bu yüzden de adamın sesi daha da çaresiz çıkmaya başladı. "En başından beri sizi avukat olarak tutmak istediğimi biliyorsunuz değil mi? Ben de sizinle iletişime geçtim. Ama diğer tarafın eşi ve yöneticisi sizi iyi tanıyordu, bu yüzden de bir iş adamı olarak sadakatimi kaybetmemem gerektiğini düşündüm. En azından şimdi doğru yoldan gitmeliyim. Neden buluşma ayarlamıyoruz ha? Lütfen?"

Sehun kaşlarını çatıp, Sekreter Tak'a elini salladı. Hazırlıklı sekreter, Sehun'a programını gösterdi ve bugün buluşma için iyi bir gün olduğunu işaret etti. Bunu gördükten sonra Sehun "Hafta sonu buluşalım. Lütfen bu cumartesi saat 12'de şirkete ziyarete gelin. O zamana bir toplantı ayarlayacağım. Önceden bütün evraklarınızı göndermeniz gerekiyor, ve buna çoktan paylaşılmış ve imtiyazlı olanlar da dahil--yani bu, mahkemeden sakladığınız bütün kanıtlar ve diğer durumlarla ilgili evraklar da demek oluyor. Bütün mal varlığınızı nasıl biriktirdiğinizi bilmem gerekiyor. Eğer eksiklik olursa, sizi temsil etmeyi reddediyorum." dedi.

"Pekala, pekala. Size inanıyorum Avukat Kang. Birini evraklarla birlikte göndermeli miyim?"

"Tabii ki. Ah, ve eğer beni üç kere ararsan da cevap vermezsem, bir daha arama. Bu seni kasıtlı olarak görmezden geldiğim anlamına geliyor, aramanı açamayacağımdan değil. Bunu yapıyorum çünkü ilk sen bana geldin. Şimdi kapatıyorum." dedi soğukça Sehun, ardından hızlıca kapattı ve telefonu sekreterine fırlattı.

Sekreter Tak ustalıkla yakaladı ve "Yaşı oldukça ilerlemiş o yüzden bir Hanwoo öğle yemeği uygun olur."

"Uygun gördüğün gibi yap. Söz konusu evraklar muhtemelen bu akşam bizzat teslim edilecek bu yüzden lütfen onları okunabilir bölümlere ayır ve yarın öğlene kadar masama bırak. Bir de öğlene kadar davanın son karar kaydını bana getir. Emsallerin çıktısını alacak boş zamanı olan bir çalışan bul."

 "Boş zamanı olan çalışan mı?" Şirkette var mıdır ki? Demek istediğim biri dışında tabii."

Sehun satırlar arasındaki bu soruyu çok iyi biliyordu ve sertçe cevapladı. "Yoonshin Do olmaz. Diğer takımın astlarının arasından birini bul. Eğer hiç bulamazsan, stajyer kullan." 

NO MORAL - [NOVEL TÜRKÇE ÇEVİRİ] bxb (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin