Fırtınadan Önceki Sessizlik (18)

82 6 4
                                    

Bölüm 18

"Basit bir eleştiri miydi?"

"'Gözümün önünden kaybol.' demişti sonra ast da gözünün önünden kaybolup doğrudan şirket takımına girmişti."

Sekreter Tak "Şey, neyse ki kovulmadı." diye hızlıca eklediğinde Yoonshin'in gözleri karardı.

"Uyarı için sağ ol."

Bu çeşit bir uğursuzluk, Sehun gibi meşgul ve maymun iştahlı biri için oldukça makul geldi. Yoonshin kravatını çözdü ve gömleğini elinden geldiğince düzeltmeden önce kravatı gelişi güzel şekilde cebine tıkıştırdı. Şükürler olsun ki Sekreter Tak kendi kravatını Yoonshin'e vermişti. Yoonshin düğümü bağlarken Sehun'un dondurucu yüzü Sekreter Tak kravatını çözerken bir anda belirivermişti bu nedenle kravatını aşırı sıkıca şekilde sıkmıştı.

Sekreter Tak kafasını hafifçe eğip onu eğlenen gözlerle izledi. "Acaba Avukat Kang'ı boğmayı hayal ediyor olabilir misin?"

"Hayır, hiç de bile." diyerek reddetti Yoonshin.

"Garip. Diğer bütün astlar bunu hayal ederdi. Bazen ben de hayal ediyorum. Bana çok fazla iş yüklüyor."

Yoonshin kabul etmek için çok utandı bu yüzden de konuyu değiştirdi. "Ama siz ikinizin arasındaki ilişki ne? Avukat Kang'ın yanında bi hayli rahat görünüyorsun."

"Ah, ben mi? Avukat Song ve Kang ile aynı ortaokulda, bir alt sınıflarıydım. Onlar benim kıdemlilerim."

"Oh, öyle mi? Bunu ilk defa duyuyorum."

"Arada bayağı bir yaş farkı var, bu yüzden üçümüz de hiç aynı anda aynı okula gitmedik. Avukat Song, korunması gereken alt sınıf çocuklara biraz finansal destek sağlamadan önceydi. Neyse ki Avukat Kang ve ben yardımını alabildik ve ondan sonra ikimizin de birbirimizin varlığından organizasyon sayesinde haberimiz oldu, o kadar da yakın değiliz."

Yoonshin'in gözleri bunları duyunca fal taşı gibi açıldı- korunması gereken bir çocuk.

Esasen, bu 18 yaşın altındaki bir yetim demekti.

Yoonshin, Sehun'un geçmişiyle alakalı değişik değişik söylentiler duymuştu. Çoğunluk, Sehun'un ana babasının "Sınırları Olmayan Doktorlar'ın" doktorları ya da denizaşırı bir üniversitenin önde gelen profesörlerinden olduğunu söylüyordu. Sehun savcı yerine avukat olmaya karar verdiğinde, Sehun'un ünlü bir hukuk firması müdürünün gayrimeşru çocuğu olduğu hikayeler dolanmaya başladı. Yoonshin'in bildiği kadarıyla Sehun bu hikayelerden hiçbirini doğrulamadı.

"Avukat Kang'ın ailesi... onunla beraber değil, gibi?" Yoonshin aşırı karmaşık bir yüz ifadesi takındı.

Sekreter Tak biraz canı sıkkın göründü ve "Ah, bilmiyor muydun? Holding ailesinin kayınbiraderi olduğundan dolayı ve Avukat Song'un seni bizzat kendisinin buraya getirip Avukat Kang'ın yanına mahsur bırakışından, kesin bilirsin diye düşündüm. Pot mu kırdım?"

"Bu Avukat Kang'ın sakladığı bir şey mi ki?"

"Tam olarak değil. Ama bunu konuşmaktan keyif almıyor."

"O zaman bu dil sürçmesi diyelim. Duymamış gibi yapacağım." diyerek karşısındakini rahatlattı.

Sekreter minnettarlık içinde gülümsedi. Yoonshin, yine de diğer adamın üstünün kişisel bilgilerini izinsiz paylaştığı için düşünceli göründüğünü söyleyebilirdi böyle olunca Yoonshin de konuyu devam ettirmedi. Konuyu olabildiğince doğal bir şekilde değiştirdi. "Yani bu test, herkesin geçtiği bir şey mi?"

Sekreter Tak sevindi ve "Bu onların en temeli. Hatta buna dönüm noktası diyebilirim. Bir çalışan şirkete ilk girdiği vakit kişinin şahsi takımı onu yerin dibine sokmak için sahte bir dava açar. Yeni gelen kişinin gözünü korkutmak için yaparlar. Ama Avukat Kang bunu sinir bozucu buluyor bu yüzden sahte dava açacak kadar ileri gitmez, yapacak olursa da bunu diğer altındaki kıdemli avukatlara bırakır. Doğru ya, bugünlük katılıyor neden acaba merak ediyorum?" dedi.

"Belki de sadece biraz boş vakit öldüresi vardır." üçüncü bir kişinin sesi araya girdi.

Konuşan iki kişi tam bir uyum halinde, sesin kaynağına döndü. Yoonshin uzaktan birinin varlığının geldiğini sezmişti. Ama bahsi geçen Sehun kapı pervazında kıvrılmış halde duruyordu. Her zamanki titiz üç parça kıyafeti de yakışmıştı. Ayaklarından beri uzanan uzun gölgesi bile mükemmel görünüyordu.

Sehun'un arkasında kendi takımından oluşan Yoonshin'in arada sırada rastladığı kıdemli avukatlardan oluşan uzun bir sıra vardı. Hızlıca saydığı kadarıyla, ondan fazla takım avukatı katılacak gibi görünüyordu. Yaş aralıkları 30 ila 50 arasındaydı ve yılların çeşitli tecrübesi artı uzmanlık alanları vardı.

Yoonshin onu değerlendirmeye gelen avukatları görünce aklını başına toplayıverdi. Keskin kıyafetlerinden ve ağırbaşlı duran yüzlerinden meydana gelen yerçekimi, Yoonshin'in vücudundaki bütün kasları dondurdu.

Yoonshin, bu tecrübeli avukatların dizginlerini elinde tutan Sehun'a gelmesi için aşırı mantıksızca bir tepki verdiği için çok geç pişman oldu.

"Sekreter Tak, sunumum sırasında lütfen konferans odasında durabilir misin...?" Kendini doğal olarak tehdit altında hisseden Yoonshin, Sekreter Tak'a uzandı. Ama sekreter konferans odasından hızlıca sıvışmadan önce Yoonshin'e taş kalplice ani bir bakış atarak sözünü tutmasını söyledi. Yoonshin'in bir nedenden ötürü son derece canı sıkkın görünen Sehun'a bakmaktan başka çaresi kalmamıştı. Sanki boğazı mühürlenmiş gibi hissetti Yoonshin.

Yoonshin kuru kuru öksürdü, tam da Sehun'a seslenecekti ki yaşça büyük avukat konuşmak için daha hızlıydı. "Dördüncü Yıl. Yanında kalması için herhangi birine yapışmak senin hobin mi?"

"Özür dilerim? Hayır, öyle değil."

"'Öyle değil.' benim az önce tanıklık ettiğim şeydi."

"Ah, burada hiç müttefikim yokmuş gibi hissettiğimden dolayıydı- başka özel bir sebebi yok. Bu tabii ki siz bir düşmansınız demek değil, efendim."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ç/N:

Ç/N: ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NO MORAL - [NOVEL TÜRKÇE ÇEVİRİ] bxb (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin