Oy ve yorum 😔💗
••••
"Evde de durabilirdik hyung." Dedim Taehyung'a dönerek. Gözden uzak, sessiz bir yere gelmiştik. Arabanın içinde öylece oturuyorduk. Benim için bu sorun değildi. Onunlaysam her yerde olabilirdim.
"Hava alalım istedim. Şirketten çıkamadım bile bugün." Dedi güzel ve yorgun gülümsemesiyle. Cidden çok fazla yorgun görünüyordu. Eve gidip dinlenmek yerine ise bana gelmişti.
"İyi o zaman." Dedim sadece. Gülümsedi kare gülüşüyle.
Ona sürekli bakmamak için kendimle savaş halindeydim ama çok zordu. O kadar güzeldi ki sürekli ona bakmak istiyordum. Gerçekten yanımda mı diye kontrol etmek istiyordum.
"Çok güzelsin."
Çok kısık bir sesle söyledi ama duydum. Başımı önüme eğdim utançla. Yanaklarım yanmaya başlamıştı. Kızardığını hissedebiliyordum.
"Şey.. teşekkür ederim hyungie." Diyebildim sadece. Kıkırdadığını duyabiliyordum. Benimle bu kadar güzel ilgilenirken, bana karşı bu kadar ilgiliyken hâlâ bir cevap vermediğim için kötü hissediyordum.
Ama belirli şeyler vardı işte.
"Yüzün düştü. Neden?" Diye sordu endişeyle. Düşünceli hale girmemle bile endişeleniyordu. Onu haketmiyordum.
"Seni üzüyor muyum?" Diye sordum ona dönerek. Gülümsedi ve başını hafifçe olumsuz şekilde salladı.
"Beni çok mutlu ediyorsun. Hiç olmadığım kadar. Şu tatlı saçların bile mutluluk sebebim."
Elim saçlarıma gitti iltifatıyla. Kahküllerimi düzelttim hafifçe. Onun için kesmiştim evde. Daha doğrusu Jimin'e kestirmiştim. Tatlıydı bence de.
"Bekletiyorum seni, değil mi? Ego yapıyormuş gibi sanki." Sonlara doğru sesim kısıldığında gülümsemesi silindi ve yerini ciddiyete bıraktı.
"Sakın öyle konuşma. Asla öyle düşünmüyorum. Sebebini biliyorum çünkü."
"Biliyor musun?" Dedim merakla. Başını salladı.
"Biliyorum. Normal bir ilişkimiz olmayacak bunu biliyorum. İlişkimi açıklayamayacağım, elini tutup gezemeyeceğim ve biriyle adım anıldığında çok üzüleceksin. Beni sahiplenmek isteyeceksin, hayır onu değil, beni seviyor demek isteyeceksin ama bu mümkün olmayacak. Ve ikimiz de erkeğiz. Bu da büyük bir sorun bazıları için. Normal bir hayatı olmayan bir adamım. Bu ağır gelecek sana."
"Özür dilerim böyle düşündüğüm için. Sadece aklım hep bunlarla dolu."
"Sorun değil, anlıyorum seni bebeğim."
Beni gerçekten anlıyordu. Lafta değil gerçekten anlıyordu. Ve ben bu güzel adamı bekletiyordum. Onu sevmediğim düşüncesi aklında yoktu. Çünkü gözlerimin içine baksa kendini görebilirdi. Ona bakarken gözlerim doluyordu. İçime sığmıyordu sevgim.
Onu gerçekten çok seviyordum.
"Gözlerin dolmasın. İstersen reddet beni, önemli değil ama arkadaşlığını alma benden."
Ama ben bu adama dayanamazdım ki. Her şeyi siktir etmek geliyordu şu an içimden. Sadece ona odaklanmak, yarını düşünmek istemiyordum. Bu yüzden birden konuştum. Belki de mantıksızdı ama asla pişman olacağım bir şey değildi.
"Hyung ben seni seviyorum."
Gözlerini kapattı birkaç saniyeliğine. Derin bir nefes aldı ama titrekti. Utanıyordum ama bir yandan da mutluydum. Gerçekten mutluydum.
"Seni ilk kez 14 yaşında televizyonda gördüğümde huzurla doldu içim. O günden beri hayatımın merkezinde sen varsın. Ailem beni hiç acımadan kapıdan dışarı attığında sana tutundum. Şarkılarına, güzel kalbine, güzel yüzüne. Benim her şeyimsin 6 yıldır. Ve seni seviyorum ama bu fanlık değil. Seni tüm kalbimle seviyorum."
İçimdeki sevgi gözlerime taştı. Ben istemeden sağ gözümden bir sıcaklık yanağıma doğru aktı. Zamanında yaşadığım şeyleri hatırladım. Canım eskisi gibi yandı ama onunla iyileştim. Şu an karşımda ve bana samimi bir şekilde baktığı gibi iyileştim.
"Daha fazlasını yapmak istiyorum sana. Dsha da mutlu etmek istiyorum, hayatının her anında olmak istiyorum Jungkook. Ben çok bencil bir adamım ve benim olmanı istiyorum."
Elini yavaşça, incitmekten korkar gibi kucağımdaki elimin üzerine getirdi. Parmaklarını avucuma doğru getirdiğinde kalbim duracak sandım. Esmer elleri beyaz ellerimle uyum içindeydi. Ellerimiz bile yakışıyordu.
"Ben de bunu istiyorum." Dediğimde gülümsemesi büyüdü. Gülüşünün sebebi olmak içimi sıcacık yapıyordu. Onu hep güldürmek istiyordum. Gülüşünün sebebi hep ben olmak istiyordum.
"Seni dünden daha çok yarından daha az seviyorum."
"Dünden daha çok, yarından daha az, en çok bugün sev beni."
••••Erken mi değil mi bilmiyorum ama olsun istedim artık. Zaten çok uzatmayı düşünmüyorum :( 40 gibi final olur belki de 35.
Hidden'a bakmayı unutmayın ona da bölüm atacağım bugün birkaç tane.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FANBOY|TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un fanboyu olan Jungkook, icon-owner akımına katılmak istemişti ama V'nin dikkatini çekeceğini bilememişti. Twitter au Başlangıç tarihi: 16.03.2023