Birkaç uyarım var okumadan geçmeyin!!!
Taehyung, Jungkookun canını yakmıyor!!
Ve aşırı açık bir dille yazdım. Utanmanız, iğrenmeniz bile normal. Bxb yazarıyım ve o kurgularda bunun iki katını yazıyorum bunda da aynısını yapıcam.
Geçelim bölüme. Bol yorum ve oy istiyorum çok uğraştım.
~~~~
Bedenimi sanki pamukmuş gibi kolayca kapıdan içeri fırlatan sevgilime baktım. Aşırı sinirli duruyordu. Sırtım duvara çarptığı için canım yanmıştı fakat sesimi çıkarmadım. Bir şey desem kükreyecekmiş gibi duruyordu.
Kapıyı kapatıp üzerime yürüdüğünde geri gitmeye çalıştım ama zaten duvara yaslıydım. Bir işe yaramadı. Uzun ince parmaklarını çeneme sarıp, yüzünü yüzüme yakınlaştırdığında bir şey diyecek sandım ama, hayır. Beklediğim şey dudaklarımın üzerine saldırırcasına atlayan Taehyung değildi.
"Demek partner çekimi," alt dudağımı sertçe ısırıp bıraktıktan sonra sert sesiyle konuşmuştu. Canım yanmıştı ama yine de hoşuma gitmediğini söyleyemezdim. "Bana ne zaman söyleyecektin bunu? Elin herifiyle çırılçıplak çekim yaptığında mı?"
"Çıplak değildi-"
"Tenini canlı bir şekilde başkası gördü mü, gördü. Sana dokundu mu, dokundu. Jungkook hala anlamadın mı? Seni nasıl sakındığımı anlamadın mı?"
"Aşkım cidden olacağını bilmiyordum. Pek sık yapılmıyormuş. Söyleyip sinir olmanı istemedim."
"Şimdi daha az mı sinir oldum!" diye bağırdığında yerimde sıçradım. Sinirli hali korkunç oluyordu ve ilk kez denk geliyordum.
"Taehyung, korkutuyorsun beni." dediğimde çenemdeki elini çekmiş yanaklarıma getirmişti. Beni sertçe kendine çekerek az öncekinden daha sert bir öpücüğün içine çektiğinde ona karşılık vermek çok zordu. Ayak uyduramıyordum. O da karşılık vermemi beklemiyor, bütün sinirini dudaklarımdan çıkarıyordu. Dudağımdaki piercingi birkaç kez çekiştirdiğinde acıyla inledim ama fena hoşuma gitmişti.
"Ben de korkuyorum. İlk defa bu kadar çok sinirleniyorum ve nasıl kontrol edeceğim bilmiyorum."
Benden ayrılıp, alnını alnıma yaslayarak konuştu. Nefes nefeseydi. Hem sinirden hem de öpüşmekten sesi aşırı kalın çıkıyordu. Bundan tahrik olmam normal miydi?
"Bu şekilde kontrol edeceksen sorun değil. Vücudumdan çıkar sinirini."
Tahrik olduğum için titrek bir sesle söylediğim şeyle benden biraz uzaklaştı ve gözlerime bakmaya başladı. Bakışları aşağı kaydığında elimin penisimin üstünde olduğunu farkettiğinde sinirle gülümsedi. Ne yapabilirim? Çoktan sertleşmiştim bile.
Çekimde beni kıskanıp sözleşme bile imzalamadan tekliflerini kabul etmesi ve benimle kendi seçtiği pozları vermesi beni mahvetmişti. Erekte olmamak için çok fazla uğraşmıştım. Artık duramıyordum.
"Ben sinirliyim ve sen bu halime azdın mı? Ben kendimi arsız sanardım Jungkook."
"Konu sen olunca doyumsuz oluyorum ben Taehyung. Üstümde sertçe zıpla. Sür beni. Zevkten ağlayayım hatta. Hadi."
Elimi boynuna sararak onu kendime çektim. Dudaklarına yapışacağım anda başını yana çevirdi. Dudaklarım yanağını buldu. Durmadım. Beni sinir etmek için yapıyordu. Sorun değil, istediğimi aldığım sürece sinirlenebilirdi.
Dudaklarımı yanağından, çenesine boynuna, kulağının arkasına kadar gezdirdim. Öptüğüm yerleri ısırıp emmeyi de ihmal etmiyordum. Elimi kalçasına attığımda bileğimden tutarak geri çekti. Boynundan ayrılıp yüzüne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FANBOY|TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un fanboyu olan Jungkook, icon-owner akımına katılmak istemişti ama V'nin dikkatini çekeceğini bilememişti. Twitter au Başlangıç tarihi: 16.03.2023