Bölümü tekrar yayınlıyorum çünkü her şey sabit kalmış okunma bile. Yorum desen şok oldumjsmwlsöw 3klık bölümün hakkettiği yorum sayısı 38 değil bence :(( yazık değil mi??
Bütün çiftlere yer verdiğim bir bölüm oldu. Uzun süre beklettiğim için hepsini yazmak istedim.
Bu bölüm birazcık olayları,çözmek amaçlı. Akılda kalan soru işaretlerini gidermek için yazdım ama hala aklınıza takılan bir şey olursa çekinmeden söyleyin. ben yazarım. HAYIR SMUT DEĞİL BAŞKA AKLINIZA TAKILAN ŞEYLER
Bu arada yorumlar aşırı derecede düşmüş. 100 tane bile yorum gelmiyor artık. Neredeyse 3klık bir bölüm yazdım lütfenn yorum bırakın.
Neyse daha fazla tutmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum. İYİ OKUMALAR 💞💕💖🩷
~~~~
Şifresini girdiğim kapıdan içeri adınlarken bir yandan da sevgilime sesleniyordum. Henüz gelmemiş olmalıydı. Sinirle oflayıp elimdeki poşetlerle mutfağa yöneldim.
Okuldan çıkar çıkmaz markete uğramış akşama yapacağım şeyler için malzeme almıştım. Taehyung şirkette işleri olduğu için beni almaya gelememiş, koca poşetlerle o kadar yolu yürümüştüm. Evinin bu kadar uzakta olması bazen can sıkıcıydı.
Aslında arabalarından birini bana verebileceğini söylemişti ama onu reddettim. Kötü bir niyeti asla yoktu fakat benim için fazla bir durumdu bu.
Sevgilim her ne kadar dünya starı olsa da onun bu yönünden faydalanmak doğru gelmiyordu.
Cebimden telefonumu çıkarıp ekranına baktım. Taehyung üst üste mesajlar atmıştı. Ne kadar meşgul olursa olsun asla mesaj atmayı ihmal etmiyordu. Ona cevap verip sohbetten çıktım ve birkaç tweete baktım. Takipçi sayım çok fazla artmaya başlıyordu. Neredeyse elli bin olmak üzereydim ve bu biraz korkunçtu.
Taehyung ile ilişkimizi az da olsa belli ettikten sonra çok fazla bizim hakkımızda konuşmaya başlamışlardı. Aldığım mesajların haddi hesabı yoktu. Çoğu da tehdit içerikliydi. Taehyung'un kendine fan dedikleri ama ona aşık olan tayfadandı. Umrumda değildi. Taehyung benimdi sonuçta. İstedikleri kadar ağlayabilirlerdi. Taehyung'u her gün öpüp koklayan bendim. Onunla sevişen de bendim.
Twitterdan çıkıp müzik uygulamasına girdim. Sevgilimin şarkılarından yaptığım listeyi açıp, en baştan müziği başlattım ve kenara koydum. Şimdi bütün evde sevgilimin o derin sesi yankılanırken yemek yapacaktım.
Keşke ondan canlı duysaydım ama sevgilimin işleri varmış maalesef.
Yine sinirlerim tepeme çıkacaktı ki derin sesi yükselmeye başladığı anda söndü bütün sinirim. Bu adamın her şeyine tapıyordum.
Arkada çalan şarkıya eşlik etmeye başlayıp, temposuna uyarak hafifçe dans ederek yemeğime odaklandım.
Bugün Taehyung'un arkadaşları geleceği için heyecanlıydım. Hepsinin aşırı ünlü olması bir yana onlar Taehyung'umun en sevdiği insanlardı. Onlarla iyi anlaşmayı çok istiyordum. Beni sevmiş gibiydiler ama yine de çekingenliğimi atamadığım için fazla samimi değildik. Samimi olmak istiyordum. Sevgilimin sevdiği insanlarla kaynaşmak istiyordum. Heyecanlıydım.
"Belki sabaha dek yavaşça dans edebilir
Geceyi romantik bir şekilde geçirebiliriz."Şarkı bir anda daha canlı olduğunda şaşkınlıkla arkama döndüm ama belime dolanan kollarla başım sadece yana doğru çevrilmiş, sevgilimle göz göze gelmiştim. Şarkıyı bir kez daha söyleyip, alt dudağımı dudaklarının arasına alıp şeker emer gibi emip geri çekildi. Gülümseyip önüme döndüm. Yerimizde hafifçe sallanıyorduk şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FANBOY|TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un fanboyu olan Jungkook, icon-owner akımına katılmak istemişti ama V'nin dikkatini çekeceğini bilememişti. Twitter au Başlangıç tarihi: 16.03.2023