Telefonum sıfırlandı hazırladığım bütün her şey gitti bir anda. Twitler için kullandığım uygulama, hesapların hepsi silindi o kadar üzgünüm ki.. Hepsini baştan yapmak zorunda kaldım. Moralim bok gibi 😭
O YÜZDEN BENİ MUTLU EDİN YORUMLARINIZLA
AYRICA 61K OLMUŞUZ 😭😭😭
~~~~
"Taehyung-" adını sayıklıyordum fakat beklentim yoktu cevap almak adına. Onun da cevap vermek gibi bir niyeti yoktu zaten.
Kendisi boynumla meşguldü şu an.
Birkaç kadeh içki sonrası ikimiz de hafiften sarhoş olmaya başlamıştık. Tabii Taehyung'un bünyesi içki konusunda benden daha zayıf olduğu için biraz fazla sarhoş olmuştu.
"Çok güzel kokuyorsun?" dedi dudakları ile morarttığı boynuma doğru. Sıcak nefesini ıslak boynumda hissedebiliyordum.
Açıkçası bu duruma nasıl gelmiştik pek hatırlamıyorum fakat zerre şikayetim yoktu bu konuda. Bana harika hissettiriyordu.
İşi olmadığı için birkaç saat daha benimle kalmasında ısrarcı olduğumda bana kıyamamış ve kabul etmişti. Onun da gitmeye niyeti yok gibiydi zaten.
Sohbet ediyor, arada öpüşüyor, tekrar bir şeylerden bahsediyorduk ve yine öpüşüyorduk. Bazen sözümü dudakları ile kesiyordu. Bu haline kıkırdamaktan öpücüklerine karşılık bile veremiyordum.
Öpüşüyoruz demiş miydim?
Bir süre sonra öpücükleri boynuma kadar taşmıştı. Yavaş ve küçük öpücüklerinin yerini ise daha sonrasında ıslak ve can yakıcı öpücükler almıştı.
"Öyle mi?" dedim ensesini okşayarak. Kızarmış yanakları ile masumca başını sallayarak beni onayladı. "Öyle. Hele boynundaki şu Benin olduğu yer var ya, orası harika kokuyor." dedi mayışık ses tonuyla. Fena sarhoş olmuştu. Çok tatlı görünüyordu bu hali.
"Biraz sarhoş musun sevgilim?" dediğimde hemen başını salladı hayır anlamında. "Bayağı sarhoşum." dediğinde dayanamayıp kahkaha attım. Ensesindeki elimle kendime çektim kendisini. Dudaklarını öne büzerek öpücük beklediğini belirtti. Uzunca öptüm onu.
"Neden daha önce karşıma çıkmadın ki? " dediğinde yanağındaki dudağım duraksadı. Oraya da bir öpücük kondurup geri çekildim.
"Sevgilim ben hep buradaydım. Sen beni yeni farkettin. Ha bir de geçen sene reşit değildim ama bu küçük bir sorun sanırım."
"Küçücük bir şey." dedi baş parmağı ve işaret parmağı arasında mesafe bırakarak. Elini kavradığım gibi parmaklarımızı iç içe geçirdim. Esmer tenine benim beyaz ellerim çok yakışıyordu.
"Jungkook?"
"Efendim."
"Bana ne yaptın böyle?" dedi başını omzuma koyarak. Baş parmağı elimin üzerini okşarken. "Ne yapmışım?" diye sordum fısıldayarak. Başını kaldırdı ve bana baktı.
"Hayatım boyunca istediğim, hayal ettiğim o aşkı bana verdin, daha ne yapacaksın?" diğer eli yanağıma gittiğinde yüzümü avucuna yaslamamak için zor tuttum kendimi.
"Seni mutlu etmek için her şeyi yaparım Taehyung."
O an gözlerinden geçen ışığı gördüm. Gözleri dolu dolu olmuştu. Gerçekten saf sevgimi hissettiğini görmek bana büyük bir mutluluk veriyordu.
"Benim minik sevgilime de bakın, ne kadar tatlı konuşuyor." dediğinde kocaman bir kahkaha attım. "Taehyung ne miniği? Şu halime bak." dedim vücuduma bakarak. Aynı boydaydık fakat ondan biraz daha yapılıydım. Asıl minik olan oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FANBOY|TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un fanboyu olan Jungkook, icon-owner akımına katılmak istemişti ama V'nin dikkatini çekeceğini bilememişti. Twitter au Başlangıç tarihi: 16.03.2023