Bölüme başlamadan önce bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Öncelikle smut falan yok bu bölümde. Sadece bir yer var ve oraya seme uke giib şeyler denilmeisni istemiyorum. Sonuçta iki erkeğin ilişkisini okuyoruz ve sürekli birinin diğerini bebek gibi sevecek hali yok. Bazen böyle şeyler bekleniyor ama ben pek sevmiyorum. Beni anladığınızı düşünüp daha fazla uzatmadan sizi bölüme uğurluyorum.
Oy ve yorumu unutmayın🥺💕✨
~~~~
Güneş ışığının vurduğu esmer tenini görerek uyanmak bu hayatımdaki en mükemmel şeylerden biriydi. Onu uyurken izlemeyi çok seviyordum. Henüz iki kere uyumuş olsak da bu bile bende alışkanlığa sebep olmuştu.
Elimde değildi ki. O çok fazla yakışıklıydı. Hep ekranda gördüğüm güzelliğini şimdi evimde, yatak odamda görüyordum. Buna bağımlı olmayıp ne yapacaktım?
"Aşkım.." dedim uyanması için. Birkaç kez mırıldandı fakat uyanmadı. Biraz daha uyuyabilirdi fakat ona kahvaltı hazırlamak istiyordum ama beni öyle sıkı sarmıştı ki, bütün vücudumuz birbirine girmiş gibiydi.
Ondan kolaylıkla ayrılabilirdim fakat bir şeye sarılmadan asla uyuyamazdı. Yüzüne baktım yine birkaç saniye. Ondan ayrılıp, uyanmak şimdi de bana çok zor gelmişti. Açlığımı bir süre unutabilirdim sanırım.
Zor da olsa telefonuma ulaşıp, kamerayı açtım. Göğsüme başını yaslamış, dudakları o şeklini almıştı. Yeni boyattığı sarı saçları ise çıplak göğsüme dağılmıştı.
Gözlerimi iki saniyeliğine ondan ayırıp odamda gezdirdim. Karşımdaki dolapta tüm albümleri, fotoğraf kartları, eğlence içerikleri, oyuncak figürleri doluydu. Hemen yan kısmında da albüm posterleri vardı. Ardından yeniden göğsümdeki ağırlığa kaydı bakışlarım.
Karşımda fotoğrafları vardı, koynumda ise kendisi.
"Ne o? Çok mu aşıksın bana?" birden konuştuğunda korkuyla hafifçe yerimde sıçradım. Uyandığını bile anlamamıştım.
"Ah, ödümü kopardın." Gözleri hala kapalıydı. Korkmam ile gülümsemiş, kalbimin tam üzerine öpücük kondurmuştu. "Ne zaman uyandın sen?"
"Aşkım diye uyandırmaya çalıştığın an."
Beni daha da sıkı sarmasından anlamam gerekiyordu bunu. Gülümseyip, saçından öptüm uzun uzun. Mis gibi kokuyordu. Gece zor da olsa duşumuzu alıp uyumuştuk. Banyom küçüktü fakat benimle duş almayı çok istemişti. Bir süre de orda sevmiştik birbirimizi.
"Günaydın o zaman sevgilim." dediğimde uzanıp dudaklarımdan öptü uzun bir şekilde. "Günaydın koca adamım." hitabıyla utangaç bir şekilde gülümsedim. İma ettiği şeyi biliyordum çünkü. Yarım sırıtmasından anlaşılıyordu.
"Hep seninle uyansam keşke." dedi elini çeneme getirip okşamaya başladığında. Bunu çok fazla istiyordum, her şeyden çok hem de. Keşke mümkün olabilseydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FANBOY|TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un fanboyu olan Jungkook, icon-owner akımına katılmak istemişti ama V'nin dikkatini çekeceğini bilememişti. Twitter au Başlangıç tarihi: 16.03.2023