39

5.4K 488 176
                                    

Bu bölümü taekooku deli gibi özlediğim için yazdım bazı yerler boş olabilir ama ben hissederek yazdım umarım siz de seversiniz 🩷🥺

~~~~

"Taehyung," Kapının şifresini girdiğim anda bağırdım evin içine doğru. Taehyung'un gelmiştim. Ona yemek hazırlayacaktım. Bütün gece film izleyecektik. Belki birbirimizi de severdik.

"Aşkım neredesin?"

Mutfağa gidip elimdeki poşetleri bıraktığımda yeniden bağırdım. Evde değil miydi acaba? Ama haber vermiştim ona. Geleceğimi biliyordu. Telefonumu çıkardım ve isminin üzerine tıklayarak arama başlattım.

Telefonunun sesi evin içinden geliyordu. Mutfaktan çıktım ve sesi takip etmeye başladım. Bulunduğum kattaydı hala ses. Koridorda ilerlerken ayaklarımın dibinde Yeontan belirdi birden. Poposunu sallayarak yanıma gelmişti. Kucağıma alacaktım ki havlayarak içeriye doğru ilerledi.

Arama cevapsıza düşmüştü. Böylelikle de sesi kesilmişti. Odaları aramaya karar verdim en sonunda. Tekrardan bağırmayı ihmal etmiyordum tabii ki.

"Aşkım!"

Hala ses gelmiyordu. Son bir kez daha aramaya karar verdiğimde telefonum titredi. Bildirimde Taehyung'dan bir fotoğraf geldiği görünüyordu. Açmamla nefesimin teklemesi bir olmuştu.

Hyung:

Duştayım aşkımSeslendim ama sesim gelmediTelefona uzandım ama arama sonlandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duştayım aşkım
Seslendim ama sesim gelmedi
Telefona uzandım ama arama sonlandı

Bir cevap vermem gerekiyordu ama ne diyeceğimi bilemiyordum. Şu an küvette keyif yapıyordu. Tanrım, bacakları harika görünüyordu. Fotoğrafa takılı kaldığım için uzun süredir mesajını görüldüde bırakmıştım. Kendime gelmemi ise can alıcı o mesaj sağlamıştı.

Hyung:
Yanıma gel

Bilerek duşa girmişti. Bugünü dün geceden ayarlamıştık. Evine geleceğim saati biliyordu ve bilerek şimdi duşa girmişti. Benim ayaralarımla oynuyordu. Ve o beni bu kadar güzel bir şekilde beklerken onu reddedemezdim.

Herhangi bir cevap vermeden banyosuna doğru ilerledim. Daha önce de evine birkaç kez gelmiş ve duş almıştım. Bu yüzden yerini biliyordum. Banyo kapısının önüne geldiğimde beklemeden kapıyı açtım ve içeri girdim. Biraz sert girmiş olacağım ki telefona dalan sevgilim irkilmişti.

"Bebeğim," dedi kadife sesiyle. Başını geriye atmış bir şekilde bana bakıyordu. Yanına doğru ilerlediğimde başını yavaş yavaş kaldırarak bana bakmaya başladı. Yanına vardığımda dudaklarını ısırarak beni baştan aşağı süzüyordu.

Üzerimdeki beyaz tişört ve siyah pantolonumla oldukça sade giyinmiştim. Onun yanında kendim olmayı, rahat olmayı seviyordum gereksiz süslerle uğraşmıyordum. O da beni olduğum şekilde görmeyi seviyordu. Şu anki bakışlarından anladığım kadarıyla da bu düşüncemde haklıydım.

THE FANBOY|TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin