SİZİ ÇOK HEVESLENDİRDİM BİLİYORUM UMARIM HOŞUNUZA GİDER GİTSİN TAMAM MI?????
HAYIR EDA SMUT YOK AMQ
~~~~
"Taehyung ne yaptığını sanıyorsun sen!?"
Sanırım bu cümleyi onuncu duyuşum falandı. Alıştığım için irkilmedim bile. Sadece sevgilimin eliyle ilgileniyordum. Parmaklarımızı birbirine kenetlemiş, baş parmağımla üzerini okşuyordum.
Jungkooka ne kadar aşıksam ellerine de öyle aşıktım.
"Ben kime diyorum!?" Sesi haddinden fazla yükseldiğinde hafifçe yerimde sıçradım ve bunu farkeden Jungkook sessizliğini bozdu.
"Bakın! Sabrediyorum fakat benim yanımda, ben olmasam bile bir daha Taehyung'a bu ses tonuyla konuşmayın. Rica ediyorum."
Jungkook'un sert sesiyle patronum buz kesmişti. Görüntüsüne aldanıp tatlı, utangaç biri sanıyordu ve istediği gibi konuşuyordu. Jungkook'un bu tepkisini beklememişti. Ben de beklememiştim. Şu an aşırı seksiydi.
"Sen karışma."
"Yalnız olayın içinde ben de varım." dedi haklı olarak.
"Zaten senin yüzünden bu konuşmayı yapıyoruz. Sen olmasaydın-"
"Öyle bir seçenek yok. Onun olmadığı bir seçenek yok."
Ben olmayabilirim, ünüm, param, hiçbir şeyim olmayabilirdi, sorun değildi ama Jungkook'un olmadığı bir hayat olamazdı. Onun olmadığı bir seçenek yoktu benim için. Ben oydum çünkü. Onun varlığı sayesinde vardım.
"Taehyung kariyerin bitebilir." Büyük ihtimalle bitmese de çok zorlanırdım. Ama sorun değildi.
"Umrumda değil. Evliliğimiz hızlanır." dediğimde sesim fazla heyecanlı çıktı. Bu adamla evlenmeyi deli gibi istiyordum resmen. Ve evlenecektim.
"Ne evliliği? Tanrım!"
"Uzatmaya gerek yok. Her şey ortada. Onaylayın işte."
Her şey açıktı. Jungkook ile adımız ilk kez anılmıyordu sonuçta. Herkes farkındaydı. Farkında olmayan kişilere ise fazla gülüyordum. Hadi ama kim fanıyla bu şekilde samimiyet kurardı ki? Adama aşık olduğum aşırı belliydi.
"Alacağın tepkilerin farkında mısın? Fanlarını hayal kırıklığına uğratacaksın."
"Hayal kırıklığı mı? üzgünüm fakat aşık olduğum ve bana aşık olan bir adamla birlikteyim diye hayal kırıklığına uğruyorlarsa beni sevmiyorlar demektir."
Hayranlarıma verdiğim değeri herkes bilirdi. Beni destekleyen, seven insanlardı hepsi. Hayatlarında bir yere sahiptim, onları tanımasam bile. Bazılarının fazla tepki vereceğini biliyordum. Hayranlığı aşan sapkın kişiler de vardı etrafımda ve bu onların hoşuna gitmeyecekti ama umrumda değildi. Çünkü beni gerçekten seven kişilerin beni koruyup, destekleyeceğini biliyordum.
"Bu ilişkiyi onaylamayacağım. ve umarım sen de hevesini alır bitirirsin bu meseleyi."
"Biliyor musun? Tam da bunu yapacağım." dediğimde Jungkook şaşkınlıkla bana bakmaya başladı. Ona aldırmadan telefonumu cebimden çıkardım ve twittera girdim. sağ alt kısımdaki artı işaretine basarak fotoğraf seçmeye çalıştım. En sonunda geçenlerde gittiğimiz eğlence merkezindeki fotoğraf kabinindeki fotoğrafı seçtim ve çok kısa bir açıklama ile paylaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE FANBOY|TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un fanboyu olan Jungkook, icon-owner akımına katılmak istemişti ama V'nin dikkatini çekeceğini bilememişti. Twitter au Başlangıç tarihi: 16.03.2023