Giriş

2.8K 111 38
                                    

Merhabaaaa yeni hikaye yeni macera yeni acılar..

Ve siz bu hikayeye yeni bir serüven olarak okuyacaksınız

Şimdiden güzel okumalar dilerim ciğerparelerim..🌬

Lanetli kız dosyası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lanetli kız dosyası

İsim:Dora

Korkuları:Köpekler
Yaş:bilinmemekte
Suç:Bilinmemekte

......Maskeli adam.....

***

Yine aynı odadaydım. Yine aynı yalnızlık Yine aynı nefret Yine aynı kin. Bu hapsolduğum evde tehtit mektuplarından ve beni öldürecek kadar az yemekten başka hiçbir şey gelmiyordu.

Hani insan tehtit alır ya düşmanından benim öz annem ve öz babam bana tehtit mektupları gönderiyordu. Ben hiçbir şeyi hak etmemiştim. Yaşamayı ve yaşatmayıda hak etmemiştim.

Sevilmeye ihtiyacım vardı. Ama sevilemiyordum. Sevilmekte istemiyordum artık. Ailesi tarafından dışlanan bir kız neden sevilmek istesin ki artık.Kapı çaldığında gözlerim kapıya döndü. Kapıya mektup bırakılmıştı.
Yine tehtit mesajı gelmişti.

'Son günlerini iyi geçir korkak kız'

Nefes alışverişlerim hızlanmıştı. Ya beni zehirlerlerse ya beni öldürürlerse ölmek istemiyordum yaşamak istiyordum.

Gözlerim evde gezindi. Yaşamak ve ölmek ölecektik ve öldürülecektik.

Bize ölmeyi öğrettiler yaşamayı değil ki ben yaşamak istiyordum işte.

Son günlerim ve nasıl günümü iyi geçirebilirdim.
Boş boş yere bakarak? Kapalı camı izleyerek? Napıcaktım ki?

Kendi ölümü kendim bekleyecektim.

2 gün 1 saat sonra

Artık korkum yoktu. Günlerdir gelmedi vazgeçtiler bile.

Kapı kilidinin açılma sesi geldiğinde ayağa kalkıp elime vazoyu aldım. Gözyaşlarım benden izinsiz akıyordu. İçeri benden kat kat uzun elinde bıçak olan bir adam girmişti.

"Son günlerini nasıl geçirdin korkak kız?" Göz yaşlarım ardı ardına akarken ben sadece ağzımda saçma kelimeler mırıldanıyordum.

YAKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin