12.Bölüm

751 49 15
                                    

Geçmiş Zaman

LANETLI KIZ'DAN HALA BIR BILGI YOK.

Karan yüzünü ovuşturdu. Kanalı değiştirdi.

BUTUN TÜRKIYE'YI MERAKLANDIRAN O LANETLI KIZ!

Ofladı. Televizyonu kapattı. Ve Gökmen'in ona verdiği dosyaya bir daha baktı. Öldürmesi gerekiyordu. Fakat öyle yapmayacaktı. Karan'ın en sevdiği şey ters köşeydi. Hep iyi son olacakken kötü son olan kitapları okurdu.

Bütün Dünya o kızı öldür dese bile onları asla dinlemezdi. O böyle biriydi.

Kızın fotoğrafına baktı. Bu kız onun canını yakıyordu. Kahverengi saçlarını okşadı.

Bu kız nasıl lanetli olabilirdi? Gökmen'in onun için o kızı gözetlemesi için Kızın evine taktiği kameralardan kıza baktı.

Dora.

Pencerelerin hepsi kapalı ve perdeyle kapalı olduğu için gün ışığını görmüyordu. Ama o mutluydu. Neden güldüğünü merak ediyordu.

Neden açmıyordu ki o perdeleri? Neden gülüyordu? Neden öldürecekti onu?

Gün ışığı

Ev karanlık olsada o kadın gün ışığı gibi aydınlıktı. Onunla beraber oda güldü. Neye güldüğünü anlayınca hemen
ciddileşti.

Dışarıdan bir ses gelince hemen irkildi. Gülümsedi. En ufak şeyde korkuyordu.

Eline bir kağıt aldı. "Son günlerini iyi geçir korkak kız" yazdı. Kağıdı Gökmen'e verdi. O kız uyuduğunda masasında bulunacaktı.

"Seni öldürmeyeceğim" derin nefes verdi. "Sen bunu hiçbir zaman bilmeyeceksin gün ışığı"

***

Yaşam. Hayat. Ben hiç yaşamamıştım. Öldürmeyi öğrendim baba ben biliyor musun? Kendi ruhumu parçalamayı öğrendim.

Biliyor musun baba. Ben ruhumu iyileştiren insanlarla tanıştım. Beni çok sevdiler. Bana lanetli demediler. Beni olduğum gibi sevdiler.

Güldürdüler. Ağlattılar. Ama bir kere bile bana lanetli demediler baba.

Sarılmayı öğrendim baba. Sevmeyi öğrendim. Sana sarılmak istedim hep. Bazı günler bir baba kızını eve hapsetmez diye kendimi avutuyorum. Ama herkes o hapsetti diyor.

Beni neden sevmedin baba?

Maskeli adam dolan gözlerimi görünce yanıma geldi ve gözyaşlarımı sildi.

"Ağlama" dedi maskeli adam"Ağlama güzelim yakma yüreğimi güçlü dur senin bir göz yaşına dünyayı yakabilirim ama senin bir göz yaşına yanabilirim" gülümsedim. O vardı. Beni öldürmeye mi geldin yoksa beni hayatı sevdirmeye mi maskeli adam?

"Dinliyorum" dedim acı içinde gülümseyerek adam tepkime şaşırdı. Diğerlerine baktığımda bana gülümsediler.

YAKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin