14.Bölüm

485 30 20
                                    

Miribaaa

Yine ve yine ve yine bennn

Biz çok kocamannn bir aile olduk🥺💙

Kitaba yazdığınız yorumları görünce odamda deli deli kahkaha atıyorum.(ehe)

Her neyse ben sizi tutmıyayım iyi okumalar.

Bu arada bol bol oy atmayı unutmayın.

;DDDD

***

Karan Alp Karalar

Bu dünyada insanların hepsine acılarını anlatabilirsin. Dinlerler. Fakat önemsizdir. İnsanlara kendi acını anlatmadan önce o acıyı kendine anlatmalısın.

Duygusuzluk.

Mutluluğun o dur. Sevincin o dur. Hüzünün o dur.

Ellerin kolların bağlı olsa bile onu sev. Ayaklarını koparsalar ona koş. Gözlerin kör olsa bile onu gör. Sağırsan bile onu duy.

İnsanlarda hata yapar değil mi? Hayır. İnsanlar çok hata yapar. İnsanlar asıl amaçları kalp kırmaktır.

İçindeki çocuğu susturmalısın. İçindeki o aptallığı susturmalısın. Dik dursan bile vururlar. Fakat ağlama. Onların tek istediği hükmetmek.

Keşke.

Keşke zamanı geri alsak. Keşke gün ışığını başka yerde başka bir şekilde tanışsam. Onun o eve hapis olmamasını sağlasam. Keşke onu o eve hapis edeni bu dünyaya hapis etsem. Keşke beni öldüren adamı değilde beni seven adamı dese.

Ama elimden gelen ne?

Bir hiçlik.

Ama haklıydı. Onu öldürecek adamdım. Esila'yı kurtarmak için onu öldüreceğimi söylemiştim. Kıyamıyordum. Dokunamıyordum. İçimdeki his ona sarılmam onun saçlarını okşamamı gerektiğini söylüyordu. Ama her gece o rüya bunu susturuyordu. Kanlı el.

Yağmurdan nefret eden ben yağmuru sevmiştim.

Onun sayesinde.

Sessizlikten nefret eden ben sessizliği dinlemeyi öğrenmiştim.

Onun sayesinde.

Her aptallığın bir suçu vardır. Acı bir suçu. Ama o ne yapmıştıda bunları hak etmişti? Oda isterdi çocuk yaşında koşmayı. Sen neyin günahını çekiyorsun gün ışığı?

Fısıldayarak konuşup benim duymadığımı sanan adamlara baktım. Sırf kaçmamam için bana işkence çektiriyorlardı. Etkili oluyorduda. Lanet olsun ki yüzüme darbe yediğim için elmacık kemiklerim sızlıyordu.

"Neden bu adamı diğer mahkumlardan farklı özel bir yeri var?" Diye sordu bana tedirginlikle bakan asker. Diğer asker bana göz ucuyla baktı ve önüne döndü.

"Bilmiyorum ama bu piçin önemli biri olduğu kesin" Diye güldü. Diğer asker bana hala tedirginlikle bakıyordu. Diğer askerin söylediği şeyler onu rahatlamamıştı.

YAKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin