MIRIBAAAAA
YINE BEN GELDIIMMM.
BOLUMU KOLUNUZDAKI VE YUZLERINIZDEKI GULER YUZLERLE OKUMANIZ DILEGIYLEEE🔗
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINNN
SIZLERI COK COK SEVIYORUMM
Not:Geçmişteki Müslüm Gürses şarkısını bölüme koyamadım. Siz geçmiş sahnesinde o şarkıyı açarsanız sevinirim.
İyi okumalarrr.
***
Ben ölü bir çiçektim. Umursanmayan ve üstüne basılmış çiçektim. Kim ölü bir çiçeğe sahip çıkmak isterdi değil mi? Hatta yürürken o ezilmiş çiçeğe bakılmazdı bile. Umursanmayandım. O yoldan defalarca geçerken bir kez bile olsun yere bakmayıp tekrar ezilendim. Tekrar ve tekrar.
Soluduğum hava soluduğum oksijen aldığım nefes yaşadığımın kanıtı mıydı? Önüne küflenmiş meyveler konulup onu küflenmemiş meyve olarak hayal edendim. Fakat ben yaşıyordum. En acısıda buydu. Ben neden yaşıyordum? Neden lanetli hayatımdaydım?
Beni öldürecek adam neden benim nefesimi kesmemişti? Ölmek istememiştim. Fakat acıda çekmek istememiştim. Ben normal biri olarak yaşamak istemiştim. Lanetli olmayarak. Sadece Dora olarak. Sadece normal bir insan olarak. Yaşamak istiyordum. Bana normal bir yaşam vermeleri için ayaklarına kapanıp yalvarabilirdim.
Peki Dora? Sen bu lanetli hayatına son verip kiminle mutlu olacaksın.
Kendi sessizliğimde mi? Yoksa bana bu zamana kadar dostluk tavanlar mı? Beynim kendi sessizliğimde yaşamamı söylüyordu. Kalbim ise onlarla yaşamam gerektiğini söylüyordu. Beni bu zamana kadar hiçliğimin yapamadığı mutluluğumu bana veren onlara. Yakala Ekibine. Ona.
Maskeli adam. Karan Alp Karalar. Duman Alp Karalar.
3 adıda benim gözlerimdeki ateşin harlanmasıydı.
Karan gittiğinden beri çok zaman geçmemişti. Arya beni arkadaşlarıyla tanıştırmıştı. Hepside başarılı bir hukuk öğrencisiydiler. Onlara her baktığımda ağlama hissim artıyordu. Bende onlar gibi olmak istiyordum. Kendi ayaklarımın üstünde durmak istiyordum. Kendi mesleğimi kazanıp kendi paramı harcamak istiyordum. Fakat ne yazık lanetden başka bir şey olamıyordum.
Talya. Lara. Nilsu. Ilgın. Arya'nın arkadaşlarının adları bunlardı. Talya ve Lara çok yakın arkadaşlardı. Aileleri bile tanışıyor sürekli aileler ile birlikte aktiviteler yapıyorlarmış. Nilsu Esila gibi sarı saçları vardı. Çok tebessüm ediyordu. Neşe doluydu. En çalışkanları sanırım Nilsuydu.
Ilgın ise dilsizdi. Benle tanışmamıştı,konuşmamıştı. Arya'ya bunun nedenini soruduğumda önemse diyerek beni geçiştirmişti. Ama Ilgında bir şey vardı. Sürekli dalgındı. Benim eve hapis olduğum zamanlar gibi ruhsuzdu. Sürekli ona baktığım için Arya beni uyarmıştı. Fakat umursamadan onu inceliyordum. Ilgın benden nefret mi etmişti? Yoksa lanetli olduğumu bildiği için benden uzak mı duruyordu? Sürekli kafamda bu sorular vardı.
"Dora?"
"Hm?"
"Daldın yine kızım ya ben burda eski sevgilim denen şerefsizden bahsediyorum sen dalmışsın. Tabi sende haklısın bu şerefsizin adını dahi duymak insanın sinirlerini bozuyor. Kafasını yere sürttüğümün malı" Diye sitem etti Lara. Lara'nın bir sürü eski sevgilileri vardı. Hatta bir keresinde 3 tane sevgilisinede aynı anda mesaj attığından bahsetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKALA
RomanceKaçıyorduk arkamıza bakmadan dimdik korkarak arkamızda bıraktığımız kişiler bize bağırıyordu umursamıyorduk takmıyorduk Sadece kaçıyorduk duramıyorduk yürümüyorduk durmuyorduk sadece koşuyorduk Yaptığımız şeylerden kötülüklerden iyiliklere kadar hep...