8.Bölüm

729 52 26
                                    

Yine fazla uzatıp sohbete dalacağım için direk iyi okumalar dileyeceğim.

Her zamanki gibi.

Bu arada yeni bir kurgum var

İyi okumalar dilerim gün ışıklarım!

Havadaki soğuk havayı seviyordum. Koluma çizdiğim gülen yüzlerinin hepsinin anlamı vardı. Hepsinin...

Bana bakan 4 erkek çocuğuna baktım. Hepsi ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu. Aralarından biri ne yaptığımı biliyordu.

Acılarımı sevinçlerimi duygularımı bütün her şeyimi paylaştığım maskeli adam..

Kalemi sahibine verip diğerlerine baktım. Bir koluma bir de bana bakıyorlardı. Eh tamam uzaylı değilim neye bakıyorlardı?

"Neye bakıyorsunuz?" dedim Barış gözlerini kıstı. Savaş kaşlarını çattı. Gökmen şaşırdı. Fakat Karan buz gibi ifadesiyle bana bakıyordu. Barış açıklama yapmak için mırıldandı.

"Neden koluna gülen yüz çiziyorsun" Karan onlara anlatmamış mıydı? Adam senin yanından ayrılmıyor ki Dora nerden anlatsın?

"Mutlu olduğumda üzüldüğümde her zaman o duyguları yaşadığımda koluma gülen yüz çizerim"

"Savaş üzümlü muzlu kakaolu kekim aşkımızın simgesi olarak bizde kolumuza gülen yüz çizelim mi?"

"Barış seni cidden boğarım"

Gökmen saatine bakıp ıslık çaldı. Pekala yine ne oluyordu! Şimdi cidden kendimi boğacaktım.

"Güler Sultan'ın yemek saati geldi. Eğer üç dakika 23 saniye sonra yanına gitmezsek kulaklarımızı elleriyle yoğurur."

"Olum çok canım çekti koşu yarışı yapalım mı?" dedi Savaş ah mükemmel kaçan ve kovalayan oyunu oynayacağız.

Kaş ve göz arasında Barış yanımızdan hızla geçmişti. Savaş küfür savurup Barış'ın peşinden gitmişti. Gökmen ve Karan hiç yorulmadan yürüyorlardı. Bende Savaş ve Barış'ı geçip sırıtarak koşuyordum.

"LAN KIZ GEÇTİ BİZİ!" kahkaha atıp eve vardım. Güler Teyze elindeki sopayla dikiliyordu. Gözlerimi irice açtım. Savaş ve Barış hızlarını durduramayıp benim üstüme çıktılar. Lanet olsun bir insan hızını niye durduramaz ki.

"Aa Güler Sultan ne tesadüf" dedi Barış Güler Teyze'yi sakinleştirmek için. Güler Teyze elindeki ince sopayı iyice sıkınca hepimizin yutkunma sesi geldi.

"Nerdeydiniz siz eşek sıpaları!"

"Harika bir sahil kenarında Karan'ı ve Dora'yı öpüştürüyorduk"

"Barış!" dedi Güler Teyze

"Bu götmen Dorişkonun kalbini kırmış onun gönlünü alıyorduk."

"Karan Gökmen Savaş Barış çabuk yemeğe tepemin tasını arttırmayın"

"Bir de ben varım" dedim

"Heh birde Dora çabuk yemeğe!"

Daha fazla şikayet etmeden kalkıp sofraya oturduk. Çorbayı beğenmemiştim. Ama yemek zorundaydım. Maskeli adamın dediği gibi zayıflamıştım

"Hi family!" dedi adını tanımadığım biri neden buradaki tek kız benim? Gelen kişi ilk bana baktı. Sonra sırıtıp elimi öpmeye kalktı.

YAKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin