13.Bölüm

629 37 14
                                    

Bu kitabı müzik dinleyerek değilde sessizliği dinleyerek okuyun lütfen:)

Emrah her zaman olduğu gibi yine sigarasını yaktı. Bırakmak istiyordu. Ama bağımlı olduğu şeyleri bırakmakta zorlanıyordu. Metin tekrar sigarayı Emrah'tan alıp ayağıyla ezdi.

"Bana hala planını anlatmadın" Emrah güldü. Yakala Ekibini ve Yakala timini yıkmayı ondan daha çok Metin istiyordu.

"Elimde çocukları var" Esila'dan bahsediyordu. "Karan'ın en zayıf noktası yok. Fakat kendi canını umursamadan herkese karşı feda edebilecek biri. Esila varsa Karan var. Karan varsa.." dedi ve kahkaha attı "Hepsi var." Onun tek istediği lanetli kızdı. Lanetli Kız ile ilgili başka planları vardı.

"Bu bizim Timimizi yıkmayı özen göster kurallarımız var biliyorsun Emrah" Evet. Lanet olası kurallar. Kimsenin yıkmadığı ve itiraz edenin Tim'in en güçlüsü bile olsa idam edilmesiydi.

"Savaş ve Barış ikizler" yüzünde alaylı bir yüz belirdi. . Barış'ı seviyordu. Barış her ne kadar gülen yüzlü bile olsa düşmanın aklını dağıtmakta çok iyiydi. Ayrıca da hackerdi. Bu Emrah'ın sevdiği özelliklerdi. "İkiside çok güçlüler Fakat birine bir şey olursa öbürü yıkılır birbirilerine çok bağlılar"

"Senin yerinde olsam Emrah" dedi Metin "Emir'i alırdım. Karan'dan sonra en güçlüleri o"

Emrah bir kahkaha daha kopardı.

"Ben hep en güçlü olanı isterim, lanetli kızla işim bitince Karan'ı alacağım" buna kendisi bile inanmıyordu. Çünkü Karan fazlasıyla güçlüydü. Kimseye itaat etmezdi. Hep kendi kafasına göre hareket ederdi.

"Gökmen'in hikayesini biliyor musun?" Dedi Emrah Metin olumsuz anlamda başını salladı.

"Babası o kadar zeki olmasını istemiş ki okula Karan gelmeden önce hep birinciymiş" Karan ihtiyarın isteğiyle okula gitmişti. Ve gelir gelmez de okulda dereceye girmişti.

"Onun değilde Karan'ın birinci olduğunu görünce napmış Babası biliyor musun?, Gökmen babasının Onun gururunu kırmasıyla sinir krizi geçirmiş." Yüzünü buruşturdu. "Her ne olursa olsun elinden geleninin en iyisini yapmak gerekir"

Yakala Ekibi'ni yok edecekti. Onları kendi adamları yapacaktı.

"Karan Alp Karalar.." Diye mırıldandı. O onun adamı olacaktı.

***

Başımda sürekli Esila'nın gülüşü yankılanıyordu. Emir hariç herkes uyuyordu. Maskeli adam duyduğuma göre hiç uyumamıştı. 2 gündür sadece plan yapmakla uğraşmış. Uyumayı fazlasıyla hak ediyordu.

Herkes fazlasıyla yorgundu. Beni kurtardıktan sonra birde Esila çıkmıştı. Emir'e baktığımda arabayı normal hızla sürüyordu.

"Kurtaracağız" Diye mırıldandım. Bunu hep tekrar ettim. Emir benim bunu tekrar ettiğimi fark etti. Konuşmak için ağzını açtı. Ama sonra sustu.

YAKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin