Hellü
Nasilsınizzzz
Yine yeni boliimmm
Ya ben bir yıl önce bolum atmisim gibi hissediyorum hep bolum yazmak istiyorum.
YAKALA serisi benim ailem gibi ve sizde;)
İyiiii okumalarsss.
Geçmiş zaman
Dora dikkatle Şeyma Ablasını izliyordu. Şeyma kaşlarını çattı.
"Niye öyle bakıyorsun cimcime?" Dora gülümsedi. Ve Şeyma Ablası'nın yüzünü gösterdi.
"Yüzüne ne sürüyorsun"
"Ah, tatlım bu makyaj insanlar yüzlerinin daha güzel gözükmesi için yaparlar" Dora eline Şeyma Ablanın makyaj diye söylediği şeyi pek anlamamıştı. Ama yinede gülümsedi. Eline ten rengimsi bir şey aldı.
"Bune peki?"
"Bu fondöten" Hiç bir şey anlamadı. Şeyma Ablası yüzünü böyle mi pürüzsüz yapıyordu?
"Bende sürebilir miyim!" Şeyma ablası elinden fondöteni alıp çantasına koydu.
"Tatlım senin yüzün zaten çok güzel neden makyaj yapasın ki?" Dora eline kırmızımsı bir şey daha aldı. Peki ya bunun adı neydi? Dora daha sormadan Şeyma Ablası cevapladı.
"Oda ruj tatlım" Oda büyüyünce çirkin olursa bunları mı sürecekti yoksa?
"Şeyma Abla peki ya sen kime süsleniyorsun?" Şeyma Ablanın yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.
"Dinle tatlım insanlar hayatlarında birilerini severler yakınlaşırlar ve birbirleri için süslenirler. Ve buda onları mutlu eder."
"Bende bir gün sevdiğim adam için süslenebilir miyim" Şeyma Ablasının gülümsemesi buruk bir hal aldı. Dora ise hala aynı ifadesiyle gülüyordu. Eve hapis edilmesi umurunda değildi. O mutluydu. Ama mutluluğunu yok ediyorlardı.
"Eğer bir gün seni bu evden kurtarırsam sende sevdiğine süsleneceksin Dora" kurtaramamıştı.
***
Herkes küçükken kaçan ve kovalayan oyununda kaçan olmak ister. Kaçarlar ve sonlar yokmuşcasına gülerler. Koşarlar ve kovalayan olmamak için dahada koşarlar. Büyüdük değil mi?
Şimdi ise kovalayan olmak için yalvarıyorduk. Ama iyiler hep kaçar ve her zaman ki gibi yakalanırlar.
Kural 1-Yürü hayır koş. Arkandakiler seni yakalayacak. Durma. Bu hikayede hiçbir zaman kovalayan olmayacaksın.
Kural 2-Susma bağır. Sesini bir tek kendine duyuracaksın. Haykıracak ama kaçacaksında.
Kural 3-Onlar her zaman arkandalar. Senin yapman gereken arkana bakmadan kaç.
Uyumuştum. Uyumuştuk. Kalkıp balkona doğru ilerledim. Hırkamı giyip oturdum. Bir not vardı.
Kurt çok aç küçük koyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKALA
RomanceKaçıyorduk arkamıza bakmadan dimdik korkarak arkamızda bıraktığımız kişiler bize bağırıyordu umursamıyorduk takmıyorduk Sadece kaçıyorduk duramıyorduk yürümüyorduk durmuyorduk sadece koşuyorduk Yaptığımız şeylerden kötülüklerden iyiliklere kadar hep...