başlıksız

144 3 0
                                    

Yazacaklarımı aklının bir köşesinde barındır.
İlk olarak söylemeliyim ki herkes aynı değildir. Daha önce sana acı yaşatan ne kadar insan girdiyse hayatına bir sonraki geleni de öyle sanma. Sen bekle, sabret, tanı. Bir gün hayatına sana gerçekten aşık bir kadın girdiğinde onu elinin tersiyle itme. Seni bir ömür boyu mutlu edebilecek, gözü gibi sakınacak, kendinden bile kıskanacak kadını kaybetme. Hayatında böyle bir şansı 1 kere yakalayabilirsin. Bir kadın sana aşık olduğunu söylediğinde inanma, herkes yalan söyleyebilir ama gerçekten aşık olan hissettirir. Sen bunu hissettiğin, onun çabaladığını, senin için kendini parçaladığını, gözünün önünde harap olduğunu gördüğün halde yine de onu yanından kovuyorsan aptal olduğunu kabullen. Kimse mükemmel değildir ama kadın sana mükemmel olduğunu hissettiriyorsa onu sev. Aptal olma. Gözünü aç. Etrafındaki sahte ilişkilere bak. Çok seviyorum diyip 2 gün sonra başkasıyla çıkan insanları gör. Bir de sen ona neler söylesen, defalarca terk etsen bile hala seni sevmeye devam eden, başkalarına bakmaya gerek bile duymayan kadını gör. Hatanın farkına var. Bazen her şey için geç olabilir. Ona geç kalma. Hayat kısa, 1 saniye sonrasında neler olacağını bilemezken nasıl olsa o bekler diye düşünme. Belki de dün ölmüş olabilirdi.

-DeathlessDaisy

Sonsuzluk MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin