Giriş

957 145 16
                                    

Hiç yaşanmamış sonsuzluklara ağladığınız oldu mu, ya da hiç birisinin gözlerinde sonsuzluğu bulduğunuz ve o sonsuzlukta kaybolduğunuz?

Hiç aşık oldunuz mu, ya da aşık olupta kendinizi kaybettiğiniz?

Hiç kalbiniz paramparça oldu mu, ya da nefes almayı unuttuğunuz?

Peki ya siz hiç kaybettiniz mi? En başta kendiniz olmak üzere her şeyi kaybettiğiniz oldu mu?

Size yaşadığınızı hissettiren birileri girdi mi hayatınıza? Onları kaybetmemek için deli gibi çabaladığınız oldu mu?

Her şarkıda aklınıza gelen birisi oldu mu? Bir parfüm kokusu duyduğunuzda gözleriniz doldu mu?

Gülüşünde hayat bulduğunuz birisi oldu mu? O gülüşü görebilmek için bıkmadan usanmadan karşısında onlarca şebeklik yaptığınız oldu mu?

Birisiyle konuşmak için saatlerce düşündünüz mü? Ne söylersem hoşuna gider veya kızar diye düşündünüz mü? Her şeyi düşünüp kafanızda kurduğunuz sonra yanına gidip gözlerinin içine baktığınızda hazırladığınız konuşmayı geçin adınızı bile unuttuğunuz oldu mu?

Sizin hoşunuza gitmese bile yaptığı şeyden kendisi mutlu diye sizin de mutlu olduğunuz oldu mu?

Sırf o seviyor diye futbolu sevdiğiniz oldu mu? Her maçı onunla izlemek istediniz mi?

Sizinle dalga geçmesini bile sevdiniz mi?

Okuldan nefret eden birisiyken sırf onu gördüğünüz için okulu sevdiğiniz oldu mu peki? Her gün okula gitmek için can attınız mı?

Odun dediğinizde "Evet odunum problem mi var?" diyen birisi oldu mu ya da bu cümleyi söylemesi bile onu sevmenize neden oldu mu?

En sevdiğiniz renk siyahken sırf gözleri mavi diye maviye aşık oldunuz mu?

Onunlayken durmadan sırıttığınız oldu mu? "Yine niye sırıtıyorsun?" diyip onun da size sırıttığı oldu mu?

Geceleri rüyanızda onu görmek için uyuduğunuz oldu mu, ya da her sabah onu görmek için uyandığınız?

Dua ederken, dilek tutarken, ya da bir şey isterken aklınızdan sadece onun geçtiği oldu mu? Sadece onu istediğiniz oldu mu?

Bana oldu da o yüzden soruyorum.

Sonsuzluk MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin