~ 3.1. Bölüm ~

397 115 6
                                    

   Size aşk nedir diye sorsam cevabınız ne olurdu? Kimisine göre aşk tutkudur. Tutkusuz aşk olmaz. Kimisine göre bağlılıktır. Ona bağlanmanızdır. Kimisine göre güvendir. Güven olmadan ilişki yürümez. Kimisine göre size iyi hissettiren kişidir aşk. Ona aşk dersiniz. Kimisine göre her anında yanında olmaktır aşk. Onu hiç yalnız bırakmayandır. Kimisine göre vazgeçilmezdir aşk. Kimisine göre bir gülüş, kimisine göre bir bakış, kimisine göre bir duruştur. Sizce nedir?  Bana sorarsanız eğer bence aşk bunların hiç biri değildir. Peki nedir? Bana göre aşk sadece aşktır. Açıklanamaz bir duygudur. Kelimelerle ifade edemezsiniz. Bütün duyguları içinde barındırır ama yine de açıklayamazsınız. Aşık olduğunuz kişiye baktığınızda hem nefreti, hem tutkuyu, hem sevgiyi, hem bağımlılığı, hem korkuyu ve buna benzer onlarca duyguyu aynı anda yaşarsınız aslında. Ama fark etmezsiniz. Kısaca aşık oldum dersiniz. 

   Peki aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız? Aşık olduğunuzu onun kusurlarını bildiğiniz halde size kusursuz gelmeye başladığında anlarsınız. Sizin için kusurların birleştiği kusursuz kişidir. Gözlerine bakınca kaybolduğunuzu hissedersiniz. Adınızı bile unutursunuz. Tüm kelimeler kifayetsiz kalır. Kalp ritimleriniz hızlanır. Karnınızda uçuşan kelebekler hissedersiniz. Uçarken iç organlarınıza çarparlar ve daha önce hissetmediğiniz güzel bir his oluşur içinizde. Onunla ilgili en ufak anılar bile zihninize kazınır. Sevdiği veya sevmediği her şeyi bilmek istersiniz. Hobileri, fobileri, favorileri hepsi sizin için önemli olmaya başlar. İşte o zaman aşık olduğunuzu anlarsınız.

   Aşk güzel bir duygudur. Aşkı bulun ve bulduğunuzda ise sakın bırakmayın. Çünkü bir kere bırakırsanız bir daha bulamayabilirsiniz. O sizi bıraksa bile siz onu bırakmayın. Aşkı iliklerinize kadar yaşayın. Onu acı çekmek olarak görmeyin. Çünkü bundan hoşlanmaz. Eğer onu acı çekmek olarak görürseniz size daha fazla acı yaşatır. Aşka başka bir ad vermeyin. Aşk aşktır ve dünyadaki en güzel duygulardan birisidir. Değerini bilin. 

Sonsuzluk MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin