Merhamet için Yalvarmak

596 84 2
                                    

Savaşçı 4-dan Pigu alemindeki birinin; kaslarının, kemiklerinin ve hatta cildinin sertleştirilmesi, kişinin gücünün hızla artmasına neden olurdu.

Zhenqi alemiyle arasındaki fark, dünya ile cennet arasındaki fark kadar fazlaydı.

Fakat, Zhenqi alemindeki bu velet, tek bir tokat darbesiyle bir Pigu alemi ustasının kan kusmasına neden olmuştu. Bunu gören herkes gözlerine inanamadı.

[Ayrıca, bu adam Öğretmen Yeterlilik Sınavı sırasında yapılan antreman maçında sonuncu olmamış mıydı? Neden… şimdi bu kadar güçlüydü?]

“Bu sadece bir tesadüf olmalı, ondan korkmayın!”

Qian Biao kükredi.

Öğretmenlerden biri de Qian Biao’nun söylediğine katıldı ve ileriye doğru atıldı.

Tıpkı Li Yuan gibi, o da Pigu alemi gelişmiş seviyesindeydi. Kasları metal liflerden oluşmuş gibiydi ve derisi metal bir levhaya benziyordu, etrafına adeta bir yıkılmazlık hissi veriyordu.

“Yerin dibini boylayacaksın!”

İleriye doğru hareketlenen bu hoca, kaşını kaldırdı ve avuç içiyle onu tokatlamaya hazırlandı.

Pah pah!

Havadaki basıncın artması, yıkıcı ses patlamalarıyla sonuçlandı.

Diğer tarafın acımasız darbeleriyle yüzleşen Zhang Xuan sakin kaldı. İşaret ve orta parmağını kullanarak, eğimli bir açıyla yukarı doğru vurdu.

Pada!

Vücudu metal bir levhaya benzeyen bu öğretmen, görüşü kararıp yere kapaklanmadan önce, koltuk altlarında hafif bir acı hissetti.

“Ne?”

İki vuruşla, 4-dan Şavaşçı hoca yenilmişti. Kalan iki öğretmen, Qian Biao da dahil olmak üzere, karşılarındaki hocanın düşündükleri kadar basit birisi olmadığını anlamıştı.

“Birlikte saldıralım!”

Sesli bir kükremeyle, Qian Biao yumruğunu kaldırdı ve ileriye atıldı. Ancak, daha o hareketini bile yapamadan, Zhang Xuan bir anda önünde belirdi. Sol eliyle yüzünü tutarken, sağ elini hafifçe sapladı.

Putong!

Karnında bir acı hissederek Qian Biao’da yere yıkıldı.

Vücudu yere düştüğü anda, onunla birlikte saldıran son hoca da yere yığıldı ve saralı bir hastaymış gibi kıvranmaya başladı.

“Sen… Hepimizin mingmenlerini nasıl bilebildin…”

Bir miktar kan fışkırmasıyla beraber, Qian Biao önündeki adama korku içinde baktı.

Sonunda karşısındakinin onlardan çok daha güçsüz olmasına rağmen, olayın neden tam tersi şekilde sonuçlandığını anlamıştı.

Rakipleri, saldırdıkları anda yetiştirmelerinin güç geçitlerini bulmuştu. Nasıl bunun gerçekleşeceğini öngörüp, buna karşı savunma yapabilirlerdi?

Tüm yetiştiricilerin ortak zayıflığı, bir güç geçitine sahip olma eğiliminde olmalarıydı ve bu güç geçiti darbe aldığı zaman, vuran kişi bir çocuk dahi olsa ölümle sonuçlanma ihtimali vardı!

Fakat, mingmen bir insanın çekirdeğiydi, bu nedenle yetiştiriciler onu dikkatli bir şekilde korurlardı. En yakın akrabaları bile mingmenlerinin nerede olduğunu bilmezdi. Zhang Xuan güçlü bir yetiştirmeye sahip olmamasına rağmen, mingmenlerinin nerede olduğunu biliyor gibi görünüyordu ve doğrudan hayati noktalarına saldırmıştı.

LOHP-1.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin