Beni Seviyor mu?

512 75 8
                                    

Dün Zhang Xuan'ı akşam yemeğine davet ettikten sonra, Shang Bin'le karşılaşmışlardı.

Bir kıdemlinin torunu ve akademinin yüksek seviyeli bir hocası olarak, bu şekilde rezil olduktan sonra, intikam aramaması tuhaf kaçardı!

Ancak akademi, sınırları içerisinde hocalar arasındaki özel düelloları yasaklamıştı. Shang Bin, Zhang Xuan'a saldırmak için birisini göndermiş olabilir miydi? Belki de, bu adamın yüzünü gizlemesinin arkasındaki neden buydu!

Shen Bi Ru'nun bu şekilde düşünmesine şaşmamalıydı. Sonuçta, Yao Han'ın giyinişi oldukça tuhaftı. Tüm yüzü kalın bir bez tabakasıyla örtülmüş olup, sadece gözleri görünüyordu. İlk bakışta diğerlerinde, kimliğinin açığa çıkmasını istemeyen biri izlenimi veriyordu!

Bunun yanında, kim olduğu sorusuna yanıt vermeyi de reddetmişti!

Şimdi düşününce, dün Zhang Xuan'ın peşinden gelmesine izin vermemesinin nedeni, Shang Bin'in bu durumu alttan almayacağını biliyor olmasıydı. O Shang Bin'in intikam almak için kesinlikle birini bulacağının farkındaydı!

Shen Bi Ru'nun kısılmış gözlerinde soğuk bir parıltı belirdi. Bütün bu durumun nedeni kendisiydi ve doğal olarak kenardan izlemesi doğru olmazdı. "Akademide bir öğretmene saldırmanın cezasını biliyor musun?"

"Bir öğretmene saldırmak mı?"

Yao Han güzel bayanın böyle bir soru sormasını beklemiyordu. Önce şaşırdı fakat çok geçmeden dün Shang Bin'le yaşadığı olayı hatırladı ve bir anda, keskin bir tahminde bulundu. "Acaba sen Shen Bi Ru olabilir misin?"

Shang Bin tarafından dövülmesinin nedeni, ikisinin Shen Bi Ru'nun beğenisini kazanmak için ettikleri mücadelede, Shang Bin'in kıskançlık krizine girmesiydi. O gece ölümüne dövülmüş olsa bile, bu olay zihninin en derin kısımlarına yazılmıştı. Şimdi ise güzel bir bayan çıkagelmiş ve bir hocaya saldırmanın cezasının farkında olup, olmadığını soruyordu. Bu güzel bayan Shen Bi Ru'dan başka kim olabilirdi?

Görünüşe göre, o(Shen Bi Ru) dün takipçisi dövüldüğü için Shang Bin'in intikamını aramaya gelmişti.

"Bu doğru!" Yumruklarını sıkıca sıkarken, Shen Bi Ru'nun yüz ifadesi dikkatli bir hal aldı. Aurası dalga dalga kabardı ve "Herhangi bir sıkıntıyla uğraşmak istemiyorsanız, şimdi ayrılın. Aksi takdirde, kaba davrandığım için beni suçlamayın!"

Savaşçı 5-dan zirvesindeki biri olarak, bütün gücünü serbest bırakarak, karşısındakine şiddetli bir baskı uyguladı.

"Kaba davranmak mı? Sen zaten buraya bana sıkıntı vermek için gelmedin mi? Ne kadar kötü bir bahane!"

Daha iki kelime etmiş olmalarına rağmen, karşı tarafın nasıl harekete geçemeye hazırlandığını görünce, Yao Han'nın yüzü son raddesine kadar karardı.

Baiyu Şehir Lordu Konağının baş uşağı olarak, o Baiyu Şehri'nde güçlü bir şahsiyet olarak görülüyordu. Kiminle tanışırsa tanışsın, her zaman ona saygı gösterirlerdi. Ancak buraya gelmesiyle, ilk önce birisi tarafından dövülmüş, şimdi ise aşağı seviye sıradan bir öğretmenin saygısız tavırlarıyla yüzleşmişti. İçi öfkeyle dolup taştı.

Bu sözleri duyduktan sonra nasıl sakin kalabilirdi? Yumruğunu sıkarken, cildi karardı. Hiçbir şey söylemeden, ileriye doğru atıldı.

Harekete geçtiği an, Shen Bi Ru'nun yapmak üzere olduğu azarlama boğazında kaldı. Artık başka bir şansı olmadan, sadece onunla yüzleşebilirdi.

Peng peng peng!

Bir anda, kafa kafaya çarpışmaya başladılar.

Shen Bi Ru sadece Savaşçı 5-dan zirvesinde olsa da, inanılmaz bir dayanıklılığa ve engin tekniklere sahipti. Ayrıca, Yao Han savaş kabiliyeti açısından çok daha üstün olmasına rağmen, yaralı olduğu için onun işini kısa bir sürede bitiremezdi.

LOHP-1.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin