'Senden Meridyen Büyütme Hapı üretim yöntemimdeki yanlışları bulmanı istedim ama sen kalkmış cariyeme hakaret ediyor, onun bir insan olmadığını söylüyorsun. Bununla ne söylemeye çalışıyorsun?'
Lin Mu iyi huylu bir adam olsa da bu sözler onun canını sıkmıştı.
Yüzü kararan yalnızca o değildi, diğerlerinin yüzlerinde de garip ifadeler vardı.
Neler oluyordu?
Neden durup dururken başkalarına hakaret etmeye başlamıştı?
"Eczacı Lin, lütfen sakin olun!"
Zhang Xuan karşı tarafın böyle davranacağını tahmin etmişti ve ona şakacı bir bakış attı. "Sabah saatlerinde bile dinlenmeden, her gün çok çalışıyor muydunuz?"
"Ee..."
Böyle bir soru karşısında Lin Mu'nun yüzü kızardı ve biraz utanmıştı. "Cariyemle daha yeni evlendim, bu yüzden biraz... biraz fazla... çalışmış olabilirim!"
Onun gibi yaşlı bir adam genç bir kızla evlenmişti ve kız daha on sekizine bile gelmemiş genç bir hanımdı, Lin Mu'nun biraz fazla iştahlı olmasına şaşmamalıydı. Yapabilseydi, tüm gününü yatakta geçirirdi.
"Haha!"
"Eczacı Lin, hala bu kadar aktif olmanızı beklemezdim!"
"Gerçekten de enerjikmişsin, genç bir adamın hararetine sahip gerçek bir ihtiyar!"
"Etkileyici, gerçekten etkilendim!"
......
İkilinin sözlerini duyan diğer eczacılar kıkırdamadan duramamışlardı.
Erkeklerin evlerine cariyeler getirmesi normal bir durumdu, ancak onun daha on sekizinde bile olmayan bir cariye alması ve gece gündüz demeden çok çalışması... Eczacı Lin Mu 'dürtüleri' biraz fazlaydı.
Eski dostlarının gülüşmelerini duyan Lin Mu utanmıştı.
Zhang Xuan'e bakarak konuştu, "Bunda... bir yanlış yok!"
Erkek ve kadınların birbirine aşık olması tamamen normaldi; yang'ı yin ile tamamlamak doğal bir hadiseydi. Dahası, gelişim seviyesi Pixue alemine ulaşmıştı, bu yüzden günde birkaç kere 'çalışması' büyük bir olay sayılmazdı!
Hatta sıradan insanların bile her gün, günde birkaç kere 'çalışması' normaldi.
"Hepsi bu olsaydı, durumda bir yanlış olmazdı. Ancak... daha ateşli olmak uğruna kullanmamanız gereken bir ilaç kullandınız mı?" Zhang Xuan sordu.
"Bu..."
Gü güp. Lin Mu'nun kalbi teklemişti.
Karşı taraf doğru söylüyordu. Yüksek bir gelişim seviyesinde olsa da, ileri yaştaydı ve bu yüzden fiziksel fonksiyonları önceki kadar iyi çalışmıyordu. Cariyesini daha mutlu edebilmek adına, dayanıklılık ve gücünü arttıracak bir ilaç kullanmıştı.
"Yanılmıyorsam sizi o ilacı kullanmaya ikna eden cariyenizdi, değil mi?" Zhang Xuan devam etti.
"Ee.. Haklısın!" Lin Mu başıyla onayladı.
Bir eczacı olarak her ilacın o veya bu şekilde zehirleyici etkisi olduğunu biliyordu ve ilacı kullanmaya isteksizdi. Ancak cariyesinin ısrarlarına dayanamamış ve sonunda ilacı kullanmıştı. Bu ilacı cariyesi getirmişti ve kullandıktan sonra gücünün zirvesinde bir kurt gibi hissetmişti. Dahası, heyecanının yatışması oldukça uzun sürüyordu.
"Doğru üretim yöntemi, sıra ve diğer şeylere rağmen Meridyen Büyütme Hapını şekillendirmeyi başaramıyorsun.
Zhang Xuan iki eli ardında bağlı şekilde Eczacı Lin Mu'nun çevresinde şöyle bir döndü. Cariyesiyle ilgili konuyu daha fazla sorgulamadan, hap üretimi hakkında konuşmaya devam etti. "Başlangıçta, nedenin ne olduğunu bulamamıştım ve bir süreliğine şaşalamıştım. Hatta sorunun kazanla ilgili olabileceğini düşünürken birden bir kitapta geçen bir cümleyi hatırladım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-1.Kitap
FantasiLOHP -1.KİTAP:İşe Yaramaz Zhang Xuan . ismiyle serinin ilk kitabıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı...