Şüpheci Du Yuan

386 68 0
                                    

Dışarıda bekleyen Ling Tianyu'yu görmezden gelen Zhang Xuan, Pixue Alemi akupunktur noktalarını açmaya devam etti.

Tüm gece boyu uğraştıktan sora tek seferde otuz akupunktur noktasını daha açmıştı. Toplamda çoktan elliden fazla akupunktur noktasını açmış oluyordu.

Zhenqi gücü de 70 ding'e ulaşmıştı.

Fiziksel vücudundan gelen 90 dingle birlikte, toplamda 160 dinglik bir güce kolayca ulaşabilirdi. Pixue aleminin zirvesindeki üstatlar bir tarafa, Tongxuan alemindeki üstatlarla bile kolayca eşleşebilirdi.

Tongxuan alemindeki biri, vücudundaki en önemli meridyen olan Tongxuan meridyenini açarak vücudunun gerçek gücünü ortaya çıkartırdı. Temel kademedeki biri 100 ding gücüne sahip olurdu. Orta kademede 200 ding ve aynı düzende Tongxuan aleminin zirvesine ulaşan biri 400 ding güce sahip olurdu.

Zhang Xuan şu anda toplam 160 ding güce sahipti ve Tongxuan alemi temel kademedeki birine kıyasla biraz daha güçlüydü.

Pixue alemindeki birinin böyle bir güce sahip olması hayal bile edilemezdi; bu bilgi yayılırsa büyük bir tantana yaratması kaçınılmazdı.

Herkes Pixue ve Tongxuan alemleri arasında aşılamayacak bir güç farkı olduğunu bilirdi. Büyük ihtimalle tüm Tianxuan Krallığında, Zhang Xuan gibi bir kişi daha yoktu.

Sırtını geren Zhang Xuan kapıyı açarak dışarıya çıktı.

"Büyük Efendi, Efendi Ling gece boyu dışarda bekledi." Sun Qiang ona doğru yürüdü.

"Tüm gece mi?"

Eğitime öylesine dalmıştı ki adam aklından çıkıvermişti.

"O halde... Zhang Xuan parmağını bir şey düşünür gibi alnına vurdu.

Büyük Efendinin tavrını gören Sun Qiang Efendi Ling'in gelmesine izin vereceğini düşünerek ona beklenti dolu bir ifadeyle baktı. Ardından karşı tarafın umursamaz sözlerini duydu, "Sanırım... Önce bir şeyler yiyeceğim!"

Sun Qiang yalpalayarak yere düştü.

Tianyu Ticaret Şirketinin patronu, bir milyarder tüm gece dışarıda bekliyordu ve efendisi önce yemek yemek istiyordu...

Ancak bir hizmetkar olarak efendisinin davranışlarını eleştiremezdi ve hemen hizmetçileri yemek hazırlamaya gönderdi.

Dürüst konuşmak gerekrise Sun Qiang'ın tuttuğu hizmetçi ve hizmetkarlar etkileyiciydi. Oldukça büyük bir sofra hazırlamışlardı ve yemekler lezzetliydi.

Zhang Xuan kahvaltısını bitirdikten sonra avluyu dolaştı. Sabah göğüne bakıp saatin ona yaklaştığını görünce sonunda Sun Qiang'a kapıları açtırttı.

........................

Du Yuan, Tianxuan Krallığının Dört Büyük Klanından biri olan Du Klanının genç efendisiydi. Her zaman hırssız bir hovarda ve amansız bir çapkın olmuştu.

Genelde tek yaptığı köpeğini yürütmek, kuşlarıyla oynamak ve genel evlerde takılmak olurdu.

Yaşı çoktan yirmi dörttü ancak yalnızca 3- Dan Dövüşçü Zhenqi alemindeydi. Varislerin arasında işe yaramazın da işe yaramazıydı.

Ancak bunun nedeni öyle olmak istemesi değil, başka seçeneği olmamasıydı!

Başlangıçta klan lideri olmaya en uygun aday babasıydı. Ancak bir sebepten ötürü on sene kadar önce büyük bir hastalığa yakalanmış, meridyenleri hasar görmüş ve akupunktur noktaları tıkanmıştı. Seviyesi Pixue alemindeki bir üstattan basit bir kötürüme çakılıvermişti.

LOHP-1.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin