“Ben…”
Az önce Cennet Yolunun Kütüphanesinden gelen sarsıntı dikkatini zihnine vermesine neden oldu, zihni ve o hala afallamış bir durumdaydı. Ayrıca karşısındaki kişinin yumruklama rutininin ne olduğu bile bilmiyordu, nasıl olacaktı da ona rehberlik edebilecekti!
“Zhang Hocam, lütfen hatalarımı doğrulayın!”
Liu Yang öne çıktı ve tamamen eğildi.
Diğer tarafta, Wang Ying gözlerini kırpıştırdı. Yeni tanıştığı bu ustanın ona nasıl rehberlik edeceğini görmek istiyordu.
“Keng!”
Herkesin bakışları ona doğru yoğunlaşmıştı. Çok geçmeden konuşmazsa, bu işin sonu utanç içinde bitecekti. Zhang Xuan tam bir şeyler saçmalamak üzereydi ki, aniden Liu Yang’ın kütüphanedeki kitapta yazılan kusurlarını hatırladı.
Orada yazanların doğru mu yanlış mı olduğunu bilmiyordu. Fakat durum buyken, olduğu yerden bir şeyler uydurmak onun için imkansızdı. Bu yüzden kendine sadece konuşmak için cesaret verebilirdi, “Yumruklama rutininde çok fazla hata var, toplamda 12 tane!”
“Haha, çok fazla hata olduğunu söyledi, toplamda 12 tane mi? Yanlış duymadım değil mi ben!”
“Bu şu ana kadar duyduğum en komik şaka!”
“Süzülen Çiçek Yumruğu çok gelişmiş olmayabilir ama bütün krallıktaki en yaygın yeteneklerden biri ve Temel Yumruk olarak biliniyor. Binlerce yıllık sadeleştirme ve düzeltmeden sonra, her ne kadar mükemmel sayılmasa da, o gerçekten orada 12 tane kusur gördüğünü söylüyor?”
“Bir avuç yalan! O büyük ihtimalle hiçbir şey fark edemedi ve bir şeyler uydurmaya karar verdi.”
……
Başlangıçta, çevredeki kalabalık ne söyleyeceği hakkında kafa yorarken, ağzını açtığı an herkes kahkahalara boğuldu.
Süzülen Çiçek Yumruğu, Tianxuan Krallığının en temel yumruklama rutinlerinden biriydi. Taizu Changquan’a benziyordu, dövüş sanatlarında pratik yapan birisi, ilk önce öğrenmeliydi. Sayısız usta tarafından yapılan binlerce yıllık düzeltmelerden sonra, çok fazla güç barındırmamasına rağmen, kusursuzluk yönünden iyi ün yapmıştı.Hatta bazıları ona ‘Kusursuz Yumruk’ demişti.
Bu adam sahiden de böyle bir yumruklama rutininde 12 tane kusur olduğunu iddia etmişti… Ne tür bi şakaydı bu!
Öğretmen Yeterlilik Sınavından sıfır puan aldığı gerçeğini göz ardı etsek bile, şöyle bir gerçek vardı, müdürün ta kendisi dahi burada olsaydı bu kadar çok hata olduğunu söyleyemezdi!
“Oh, Zhang Hoca gerçekten de bir dahi, Süzülen Çiçek Yumruklarında 12 tane hata bulabildi. Bizi aydınlatın lütfen!”
Görünüşe göre, Cao Xiong, Zhang Xuan’ın bu kadar böbürlenerek konuşmasını ve böyle laflar etmesini beklemiyordu. Heyecanla gözleri parladı. Bu sözleri kasıtlı olarak, Zhang Xuan’ı köşeye sıkıştırmak için söylemişti.
Kalabalıktan çıkan seslere rağmen, Zhang Xuan ifadesiz halini sürdürmeyi başardı. Fakat kalbinin düzensizce atmasına engel olamadı. Liu Yang denen elemanın herkesin bilgisinin olduğu bir yumruklama rutini yapacağını beklemiyordu.
Önceki Zhang Xuan da kesinlikle bu rutin hakkında bilgi sahibiydi. Ancak o buraya daha yeni gelmiş bir geçişçi olduğundan dolayı, diğer kişinin belleği henüz tam olarak onunla birleşmemişti.
Fakat önceki yaşamında bir kütüphaneci olmasına rağmen, o burada tamamen farklı bir bilgi birikimine sahip olan bir geçişçiydi. Buna ek olarak, diğer insanların söyledikleri pek umrunda değildi. Gözlerini devirdikten sonra, “Ne oldu, inanmıyor musunuz? Ona rehberlik etmek istemiyorum diye bir şey yok ama hiçbiriniz bana güvenmiyorsunuz. Rehberlik etmemi istemediğinize göre… Sonrasında gelip beni bunun için suçlayamazsınız! Wang Ying, gidelim. Bu tür bir kumar anlamsız!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-1.Kitap
FantastikLOHP -1.KİTAP:İşe Yaramaz Zhang Xuan . ismiyle serinin ilk kitabıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı...