Cennet Yolu Kutsal Sanatı

571 84 1
                                    

Hongtian Akademisi veya diğer üst düzey mezheplerin bile, tanrı veya aziz yetiştirme tekniğine sahip olmadığı su götürmez bir gerçekti. Zaten, sahip olsalar bile bu tarikatın derinliklerine saklanmış olduğundan, normal insanlar elde edemiyordu.

Yapmak istediği şey böyle bir yetenek oluşturmaktı. Bu gerçekleşirse eğitimi ve yetiştirme hızı sıçramalar şeklinde artacağı için çok daha verimli olacaktı.

“Hiçbir 4-dan yetiştirme metoduna sahip değilim. Bir göz atmak için Öğretmenin İnceleme Köşküne gideyim!”

Hongtian Dokuz Dan Formülünün çalışmasını yapan bir yetiştirici, bulunduğu alemden çıkıp bir sonraki aleme geçerken, elinde sadece gizli el kitabı oluyordu. Şu anda, sadece 3-dan için yetiştirme metoduna sahipti. Daha 4-dan bir metod görmemişti.

Dışarıya çıktı, hava çok kararmamıştı ve hala yolda yürüyen birçok insan vardı.

Parlak ay ışığı kaldırımın yüzeyine yansıyıp, gümüş rengi bir katmanla boyuyordu. Biraz önce yasak meyvenin(Ç.N:burada yasak meyve öpüşüp koklaşma tarzı bir anlam taşıyor.) tadına bakan birkaç çift, birbirlerine güzel şeyler söylerken ağacın altında uzanıyorlardı. Yine de, çevreye sakin bir atmosfer hakimdi.

Zhang Xuan çevresindekileri umursamadı. Aksine, adım atışını hızlandırdı ve çok geçmeden önünde devasa bir köşk belirdi.

İnceleme Köşkü, öğretmen ve öğrenci olarak iki ana bölgeye ayrılmıştı. İçinde, her çeşit gizli el kitabı ve yetiştirme tekniği incelemesi bulunuyordu. Tüm akademideki en önemli yerlerden bir tanesiydi.

“Kıdemli Mo!”

Girişe doğru yürürken, büyük kapıya yakın bir yerde oturmakta olan ihtiyarı başıyla selamladı.

Kıdemli Mo, İnceleme Köşkünün koruyucularından biriydi. Hangi aleme ulaşmış olduğu bilinmiyordu fakat güç bakımından akademinin en güçlüleri arasında olduğu söyleniyordu. Ancak uzun yıllar boyunca dövüşmediği için, kesinlikle hiçkimse gerçek gücünü söyleyemezdi.

“Buradasın! Savaşçı 4-dan’a mı yükseldin?”

Kıdemli Mo, Zhang Xuan’ı gözden geçirirken seyrek sakalını okşadı.

“Şans eseriydi!” Zhang Xuan Savaşçı 4-dan’a yükseldiği gerçeğini gizlemeye çalışmadı.

“Güzel, güzel. Sıkı çalış, akademinin senin gibi genç kanlara ihtiyacı var!” Kıdemli Mo başını memnuniyet içinde salladı.

“Evet, efendim” Zhang Xuan konuşmaya devam etmedi ve odaya girmek için ilerlemesine devam etti.

Ayrıldığı an, Kıdemli Mo başını salladı ve “İyi bir çocuk fakat bir miktar yetenek eksikliği var ve yetiştirmesinde biraz fazla yavaş.” diye yakındı.

Diğer yetiştiricilerin Savaşçı 3-dan’ı aşmaları yaklaşık olarak 2 yıllarını alırken, Zhang Xuan’ın yükselmesi tam üç yılını almıştı. Yeteneği gerçekten de ortalamanın altındaydı.

“Savaşçı 4-dan’a ulaşmasının üzerine, düzgün bir şekilde eğitim yaparsa, hala ortalama bir öğretmen olma şansı var. Sadece, bir sonraki Öğretmen Yeterlilik Sınavından da berbat bir sonuç almamasını umuyorum…”

Bir müddet mırıldandıktan sonra, Kıdemli Mo konuşmasını bitirdi ve bir kez daha gözlerini kapadı.

Zhang Xuan, çok sayıdaki genç öğretmen arasında kibar olanlardan biriydi. Onu pek sevdiği söylenemezdi fakat nefret ettiği de yoktu. Sadece, yetenek eksikliğinden dolayı bu hallere düşmesini acınası buluyordu.

LOHP-1.KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin