"Öldürmeden bayıltmak mı?"
İmparator Shen Zhui, Liu Ling ve Zheng Fei birbirlerine soran bakışlar attılar.
Buraya Kraliyet Kıdemlisini kurtarmak için gelmemiş miydi?
Neden onu bayıltacak bir şeye ihtiyacı vardı ki?
İnsanlar genelde başkalarını kurtarmak için zhenqisini yönlendirir, ilaç verir yada akupunktur uygulayamaz mıydı? Bayıltmak da mı işe yarıyordu?
Zhuang Xian'ın ağzının kenarı seğirdi. Sırtının kasıldığını hissetti ve bir kabızlık hissi tüm vücudunu sardı.
Pek çok hap kullanmış olmasına rağmen yüzü hala şişti. Vücudu geçen gün yediği dayağın etkisiyle hala ağrıyordu. Karşı taraf seviye atlamasına yardım etmişti ve bunun için gerçekten minnettardı... Ancak yöntemleri fazla sıra dışı değil miydi?
Genelde, usta hocanın başkalarının gelişim alemlerinde seviye atlamasına yardım ederken uyguladığı belirli prosedürler olurdu. Hatta bunun için geliştirilmiş bir model bile vardı. Ancak bu herif onun gözünü kapatıp dövdürmüştü... Şu anda bile olayın etkisinden kurtulamamıştı.
Tabi ki kendi durumunun eşsiz olduğunu ve bu yüzden aşırıya kaçan bir yöntem uygulaması gerektiğini anlıyordu. Ancak, zaten ölmek üzere olan Shen Hong'u bayıltmak da nereden çıkmıştı?
Bu, bir başka anlaşılmaz tedavi yöntemi olabilir miydi...
"Tek bir nefeste koklayanı bayıltabilen bir toz var..."
İmparator Shen Zhui bir anlık tereddüdün ardından yanıtladı.
Kraliyet Sarayında her çeşit ilaç bulunurdu. Onu öldürmeden bayıltabilecek bir ilaç bulmak zor değildi.
"Güzel, buraya getir!" Zhang Xuan buyururken gözleri parlamıştı.
Kısa süre sonra bir harem ağası yeşim şişeyi getirdi.
Şişeyi açtığında içinin beyaz bir tozla dolu olduğunu gördü.
"Güzel."
Kafasının memnun bir şekilde sallayan Zhang Xuan şişeyi alıp Shen Hong'a yaklaştı. Usta Yang şaşkın bakışlar eşliğinde zorla nefes almaya çalışan Kraliyet Kıdemlisine yaklaşıp kendinden emin bir sesle konuştu, "İçine çek!" Hadi, çek içine!"
Tonk!
Herkes neredeyse bayılacaktı.
Bu ilacı neden istediği konusunda şaşkınlardı ancak sözlerini duydukları anda neredeyse kendi tükürükleriyle boğulacaklardı.
Birisini tedavi ederken genellikle tonik ve ruh özleri içirilir... Ama sen ona sakinleştirici veriyorsun...
Buraya onu öldürmek için gelmediğine emin misin?!
Herkes kendinden geçmişken, kraliyet ailesinin kıdemlisi korku dolu bir ifadeyle suratını kaçırmaya uğraşıyordu. Eğer hareket edebilseydi, yataktan zıplayarak oradan kaçardı.
En sağlıklı halinde bile, bu tozu solumak vücuduna büyük bir baskı uygulardı. Şu anda ölümün eşiğindeyken, tek bir nefes onu öldürebilirdi.
Yeterince çabuk ölmediğimi mi düşünüyorsun? Hızlandırmak için bana yardım etmeye mi karar verdin?
İçinde yükselen panik dalgasıyla dönüp İmparator Shen Zhui'ye baktı.
Seviye atlayıp ömrümü uzatabilmem için usta hocalar davet etmeyecek miydin?
Yanında getirdiğin bu adam bana neden sakinleştirici koklatmaya çalışıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-1.Kitap
FantasiaLOHP -1.KİTAP:İşe Yaramaz Zhang Xuan . ismiyle serinin ilk kitabıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı...