"Doğru, ilk önce bir yer ayarlamalıyım. Ünümü yayabildiğim sürece insanlar beni bulmaya gelecektir... Bu şekilde kapı kapı dolaşmama gerek kalmaz ve bir uzman olarak itibarımı zedelemeden para kazanabilirim.
Aklına bir fikir gelmişti.
Bir usta hoca prestijini düşünmeliydi. Öyle kolayca başkalarını ziyaret edemezdi. Bu yüzden tek yapabileceği avının oltaya takılmasını beklemek olabilirdi.
Birisi kapısını geldiği sürece göz boyama yetenekleri ve Semavi Yolun Kütüphanesiyle onu kontrolü altına alabileceğinden emindi.
"Evet, öncelikle kendime bir harekat üssü bulmalıyım!"
Dikkatlice düşündükten sonra izlenecek en uygun yolun bu olduğunu fark etmişti. Zhang Xuan parmaklarını şaklatarak kararını verdi.
Bu yöntemi uygulayacaktı.
Kararını verdikten sonra oyalanmadan resepsiyona giderek birinin dış görünüşünü ve ten rengini değiştirecek haplar ve medikal solüsyonlar satın aldı.
Hiç kılık değiştirme tekniği bilmese de modern toplumun bir ferdi olarak makyaj konusunda temel bilgilere sahipti. Hapları ve medikal solüsyonu kullanarak yirmi yaşın altındaki genç bir delikanlıdan, asil bakışlı, sarımtırak tenli orta yaşlı bir adama dönüştü.
Uzunca bir süre aynaya baktıktan sonra kılığında bir sorun olmadığından emin oldu ve başıyla memnun bir şekilde onayladı.
Daha sonra Eczacı Loncasından dışarı çıktı.
"Başkalarını ikna edebilmem için pahalı kıyafetler giymem gerek..."
İnsanları gösteren giydikleri kıyafetleriydi. Şu anki kıyafetleriyle bir dilenci olduğunu iddia ederse, pek çok kişi buna inanırdı. Eğer insanları bir usta hoca olduğuna inandıracaksa bir usta hoca gibi giyinmeliydi.
"İleride bir kıyafet mağazası var."
Zihninde bu düşüncelerle yakınlardaki bir mağazayı gördü ve içeri girdi. Sonunda çıktığında, tamamen farklı bir insana dönüşmüştü.
Sırma ipek bir şapka ve sansar kürkü ceketiyle lüksün tanımı gibiydi. Yalnızca kıyafetlerinden bile soylu biri olduğu anlaşılıyordu.
Bu kıyafetler ona toplam yirmi bin altına mal olmuştu. Kalbinin kanadığını hissedebiliyordu.
"Bunu bir yatırım olarak görmeliyim."
Kendisini teselli ederek cadde boyunca yürüdü. Bir saat sonra tekrar Tianyu Ticaret Şehrine gelmişti.
Vakit çoktan öğleyi geçiyordu ve güneş batmak üzereydi.
Zamanının azaldığını bilen Zhang Xuan büyük adımlarla yürümeye başladı.
Tek başına kısa sürede kalacak bir yer bulamayacağının farkındaydı. Ancak Tianyu Ticaret Şehri göğün altında satılabilen her şeyi satmakla ünlüydü. Bu yüzden, konuyla ilgili bilgi edinebileceği yerler bulabilirdi. Dahası, kalacağı yeri satın almasına gerek yoktu, yalnızca kiralamak yeterli olacaktı.
Burada daha önce de bulunmuştu ve çevreye oldukça hakimdi. Şöyle bir gezindikten sonra emlak komisyonculuğu yapan bir merkez buldu.
"Büyük efendi, bir ev almak için mi buradasınız?"
İçeri adımını atar atmaz tombul bir patron onu karşılamak için öne atıldı.
"Büyük efendi?"
Zhang Xuan durumu fark etmeden önce bir anlığına şaşalamıştı. Görünümünü çoktan değiştirmişti ve şu anda kırklarında biri gibi görünüyordu. Artık genç bir delikanlı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-1.Kitap
FantasíaLOHP -1.KİTAP:İşe Yaramaz Zhang Xuan . ismiyle serinin ilk kitabıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı...