Bir süre daha konuştuktan sonra, Zhang Xuan’a Hongjin İnci Meyvesini nereden aldığı soruldu. Bu meyveyi rastgele bir marketten aldığını söylemesi, Usta Lu Chen ve diğerlerinin onun ne kadar talihli olduğunu haykırmasına neden oldu.“Pekala, Zhang Xuan kardeş, sen buranın yerlisi misin yoksa…” Lu Chen sordu.
“Ben Hongtian Akademisinde bir öğretmenim!” Zhang Xuan yanıtladı.
“Bu derece bir güce sahip olup, resim konusunda da derin bir anlayışınızın olmasına şaşmamalı!” Usta Lu Chen onu övdü. Daha sonra yanında oturmakta olan Huang Yu ve Bai Xun'a döndü ve “Resim bireyin kişiliğini şekillendirip, karakterini geliştirebilir. Beyinlerinizin tüm gün boyunca savaşma ve öldürmeyle meşgul olmasına izin vermeyin! Zhang Xuan akademinin bir öğretmeni olduğuna göre, boş olduğunuzda akademiye gidip onun bilgi ve deneyiminden yararlanmaya çalışın. Ondan kim bir şeyler öğrenebilirse, onun geçmesini ve istediği şeyi almasını göz önünde bulunduracağım!”
“Tamam!”
Bai Xun’un gözleri heyecanla parlarken, Huang Yu buruk bir ifadeyle yanıtladı.
Çarpışmaları sonucunda, Zhang Xuan’ın şu anki yeteneğinin onun çok üzerinde olduğunu anlamıştı. Böyle bir ustadan bir şeyler öğrenmek, kesinlikle sıkıcı boyama derslerinden daha ilgi çekiciydi!
En azından, Usta Lu Chen yerine ondan ders alacağı için çok daha rahatlamış hissediyordu.
“Bugünkü ani davetsiz gelişim için özürlerimi sunuyorum. Saat biraz geç oluyor, bu yüzden size veda ediyorum usta. Başka bir gün tekrar ziyarete geleceğim!”
Geliş amacını gerçekleştirdikten sonra, Zhang Xuan ayrılmaya karar verdi ve iki elini bir araya getirerek Lu Chen’e saygılarını iletti.
“Bu sefer, buraya Savaşçı 6-dan yetiştirme teknikleri bulmak için geldin fakat acıdır ki elimde o konu hakkında fazla kitabım yoktu. Birkaç gün sonra Shen Zhui’yle, seni krallığın Kitap Toplama Mahzenine götürme konusunu konuşacağım, böylelikle oradaki kitapları da inceleyebilirsin! O önümüzdeki birkaç gün boyunca avlanmada olacak, bu yüzden şu anda başkentte değil!” dedi Usta Lu Chen.
“Son derece minnettarım, usta!” Bu sözleri duyan Zhang Xuan’ın gözleri parladı.
Sıradan yerlerde, fazla miktarda Savaşçı 6-dan yetiştirme tekniği el kitabı bulman imkansızdı. Ancak, krallığın Kitap Toplama Mahzeninde, yani Tianxuan Krallığı'ndaki en eksiksiz kitap koleksiyonuna sahip olmasıyla ünlenen yerde, kesinlikle yetiştirme konusunda çok fazla kitap bulabilirdi.
Savaşçı 6-dan yetiştirme tekniklerine göz atmak için mahzene girebilirse, Cennet Yolu Kutsal Sanatını biçimlendirip, başarılı bir şekilde yükselme yaşayabilirdi.
“Çok kibarsın…”
Lu Chen bir gülümsemeyle birlikte başını salladı.
Ustanın evinden ayrılan Zhang Xuan akademiye doğru yöneldi.
Shen Bi Ru ile yemek yerken güneş çoktan batmıştı. Şu anda, iyice kendini belli eden ay soğuk gümüş renginde bir parıltıyla yeri aydınlatıyordu. Önceki hayatındaki saat sistemine göre, saat on iki civarında olmalıydı.
Saate rağmen, kendini biraz olsun yorgun hissetmiyordu. Aksine, gözleri coşkuyla parlıyordu.
Ustanın evine yaptığı ziyaret kesinlikle geçen zamana değmişti!
Cennet Yolunun Altın Bedeninin derlenmesi, fiziksel vücudunun güçlenmesini sağladığı gibi kabiliyetini de bir ileri seviyeye taşımıştı. Şu anki yetiştirmesiyle, bir Pixue alemi zirve ustasıyla karşılaşsa bile, zorlanmadan ona boyun eğdirebilirdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-1.Kitap
FantasiLOHP -1.KİTAP:İşe Yaramaz Zhang Xuan . ismiyle serinin ilk kitabıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı...