✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Nakonec jsem ho přemluvil a zahrál si se mnou volejbal. Docela mu to šlo.
"Můžeme se přidat?" Zeptal se vysoký černovlasý kluk s vražedným pohledem. Vedle něj stál o hlavu menší zrzek, který zase vypadal dost natěšeně na hru.
Usmál jsem se. "Jasně, pojďte." Řekl jsem a hráli jsme ve čtyřech.
Já s Kenmou proti černovláskovi se zrzkem.
Hra šla výborně, než se Kenma odporoučel na kraj hřiště s tím, že už nemůže. No jistě, není na tohle zvyklý. Pomyslel jsem si a podíval se na své soupeře.
Černovlásek už taky vypadal unaveně, zatímco ten zrzavý mrňous vypadal, že se jen zahříval."Dneska už končíme. Stejně je za chvíli večeře." Prohlásil jsem a černovlásek souhlasně přikývl ale zrzek ještě žadonil o hru. "Boke, přestaň." Vyštěkl jedovatě po něm černovlásek. Bylo mi zrzka líto.
"Tak víš co? Ty si můžeš jít odpočinout a já si s ním ještě zapinkám." Navrhl jsem s úsměvem. Zrzkovi se hned oči rozzářily.
"Jste cvoci." Tituloval nás černovlásek a šel si sednout za Kenmou.
Pinkali jsme si se zrzkem ještě asi půl hodiny a pak se odebrali na večeři.
Konečně mě ten idiot ukecal, takže jsme si pinkali, no nebylo to zas tak strašné.
Po chvíli přišli dva kluci, že chtějí hrát s námi. Vysoký černovlasek se tvářil jak kakabus a o hlavu menší zrzek byl zas až moc nadšený.
Bylo to dva na dva já s Kuroem a ti dva logicky byli spolu.
Šlo to celkem hladce až do chvíle než jsem ucítil pichlavou bolest v boku.
,,Kuroo já už nemůžu." Oznámil jsem mu a šel si sednout, koukl jsem, že černovlaska, ten na tom taky není nejlíp. Ale ten zrzek jako kdyby neměl dost.
"Pro dnešek končíme." Oznámil Kuro.
Ten zrzek chtěl ale ještě hrát...blázen. Černovlasý kluk ho okřikl ale pak Kuro navrhl že si s ním ještě zahraje.
Černovlasek si sedl vedle mě.
Byl jsem rád že byl zticha.Zamířili jsme společně do svých pokojů, umýt se a vydat se na večeři.
Cestou jsme se představili a zjistili, že máme pokoje vedle sebe.Možná to tady nebude zas tak špatné, jak jsem předpokládal.
Hinata a Kageyama jsou fajn i když se Kageyama tváří jako vrah.
A Kenmu už nějak zpracuji.Zalezli jsme s Kenmou do svého pokoje. "No?" Otočil jsem se na Kenmu s úsměvem. "Co znamená to 'no'?" Optal se a šel si umýt ruce do koupelny.
Šel jsem za ním. "No znamená: Bylo to lepší než trčet v pokoji nad tou hrou, kterou sis mimochodem bral ven zbytečně." Vysvětlil jsem mu výtězoslavně a začal si umývat ruce. Kenma si už utíral ruce a přitom mně probodával pohledem."Nevěděl jsem, že mě zrovna vytáhneš na volejbal, ty idiote." Prohlásil razně. "Kdybys mě poslouchal v autobuse, tak bys to pochopil ale ty ne, ty jsi musel usnout." Argumentoval jsem v klidu.
Kenma na to jen zavrčel a vyšel z koupelny. Usmál jsem se a osušil si ruce.
Vydali jsme se do jídelny na večeři, která už byla skoro plná ale naší sousedi nám drželi místo.
Ten zrzek mával rukou jak smyslu zbavený jen abychom si ho všimli. Úplně stačí jeho barva vlasů, která nejde přehlídnout. Pomyslel jsem si a vydal se s večeří ke stolu.
Jenže jsem si všiml, že Kenma se stale rozhlíží po jiném stolu. "Žádný ti nevyhovuje, co?" Rypnul jsem si s úsměvem. "Vyhovoval by mi, kdybys mě nevláčel ven a netahal do nějaké blbé hry." Argumentoval ostře a vydal se ke stolu za Hinatou a Kageyamou.Blbá hra, říkáš. Vždyť sis ji užíval. Pomyslel jsem si s úsměvem a vydal se za ním.
✨ To be continued…✨