✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Ne jedenkrát jsme se ocitli v této situaci ale dnes jsme měli možnost to dotáhnout do samotného konce. Pokud mi to pudink umožní.Leželi jsme jen ve spodním prádle, které jsem se chystal Kenmovi taky sundat. Prsty mi zajely k lemu jeho boxerek, kde mně zastavila Kenmova ruka. A je po hraní.
Podíval jsem se na něj. "Kuro, to, co se teď stane, nevyžvaníš Bokutovi, jasný?" Pronesl Kenma zatřený touhou. "A proč bych měl?" Optal jsem se nechápavě. "Protože tě znám. Slib mi, že mu to nevyžvaníš." Žádal mně důrazně. Povzdechl jsem si a kývl mu na to. "Slibuji."
Jestli je schopný Kuro vyžvanit to co nastane? Ano, je. Ti dva jsou největší drbny celého Tokia a sázím boty na to, že se Kuro stačil už i pochlubit s tím bytem, ve kterém nejsme ani dvacet čtyři hodin.
A upřímně. Představa, že Kuro popisuje Bokutovi náš milostný akt, se mi právě dvakrát nezamlouvá.Poté, co mi Kuro slíbil, že to nevyžvaní, jsem ho políbil a po polibku mu šeptl: "Můžeme pokračovat."
Během vteřiny jsme oba leželi nazí. Rukou jsem se dostal k jeho kamarádovi a konečky prstů jsem mu po něm. Jeho kamarád reágoval hned na můj dotek a Kuro taky. Zasténal mi do polibku a já se usmál. Stáhl jsem ruku zpátky a položil ji Kurovi na jeho vypracovanou hruď.
Ukončil jsem polibek a on se přesunul na můj krk. "Nevšiml sis jestli v tom šuplíku není i lubrigační gel?" Optal jsem se šeptem. Nad tou otazkou se Kuro trochu nadzvedl a s vítězoslvným úsměvem se na mně podíval. "Takže je." Usoudil jsem nahlas. "Ten tam není ale já ho mám v batohu." Pronesl Kuro a já se nestačil divit. Letmo mně políbil a zvedl se se slovy, že pro něj dojde.
Rychle jsem zašel pro ten gel, který jsem měl v batohu.
Vzal jsem si ho na chatu pro případ.S gelem v ruce jsem se vrátil zpátky k mému pudinku, který ležel v posteli a svůdně se na mně díval. Moje srdce vynechalo úder.
Stál jsem u postele a sledoval ho. Vlasy měl rozprostřené na matraci, když najednou se zvedl do sedu a pak si klekl. Po čtyřech přilezl až ke mně a zase se vrátil do kleku. Omotal mi ruce kolem krku a přivlastnil si mé rty.
"Zamrzl jsi v čase?" Optal se Kenma svůdným hlasem a ruka mu sjížděla po mé hrudi dolů. Zastavil jsem jeho ruku a vrátil ji zpátky na zátylek. "Jen mně udivuje tvá krása a troufalost." Pronesl jsem a vzal ho za boky. Povalil jsem ho na postel, kde jsem si na konečky prstů jedné ruky nanesl gel a jeden prst zasunul do něj.Prohl jsem se v zádech pod návalem toho očekávání. Trochu to i zabolelo ale s tím jsem počítal. Kuro chvíli vyčkával než si na jeho prst zvyknu a začal přirážet.
Najednou přirazil na jedno místo a já myslel, že umřu slastí. Zasténal jsem hlasitě a prohl se v zádech za doprovodu vyřknutí jeho jména. "A mám tě." Pronesl vítězoslavným úsměvem Kuro a zastavil své pohyby. Koukl jsem se na něj. "Koho, co máš?" Optal jsem se. Nechápal jsem. Sklonil se nade mnou a spojil naše rty ve vášnivý polibek, který jsem mu opětoval."Tvé místečko, KOTĚ." Pronesl šeptem po polibku u mých rtů a důrazně přirazil na to mé místečko. Opět jsem zasténal hlasitě. "Nevím o čem to mluvíš." Zalhal jsem a přitáhl si ho do dalšího polibku. Věděl jsem moc dobře ale co se škádlívá, to se rádo mývá a já ho miluji nade všechno.
✨ To by continued...✨