Kahve Çekirdeği

209 25 5
                                    

Uzuuun bir aradan sonra gelen bölüm ... vote ve yorumlarda buluşalım fikirlenirinizi görmek kurdum hakkında düşündüklerinizi bilmek beni çok mutlu eder ...



Vote ve yorum atmayı unutmayalım sınır koymuyorum . Ama ne kadar fazla oy ve yorum gelirse o kadar hızlı bölüm gelir .






Evde hazırlanmaya başladım . Sürekli elime kıyafetleri alıp bakıyorum beğendiklerimi yatağın üzerine koyarken elediklerimi dolaba tekrar geri koyuyorum.

En son karar kıldığım siyah kot , siyah uzun kollu v yaka düz kazak ve tarçın rengi kabanımı yataktan alıp üzerime geçirmeye başladım. Kabanımın peluş dokusunu çok seviyorum, dolap kaban kaynarken benim tercihim hem bu kaban oluyordu . Saçlarım salık bırakıp siyah geniş çantamı alarak salona geçip Pamiri beklemeye başladım.  Nereden geldiğini bilmediğim için giyinmekte hızlı davrandım . Elime aldığım telefondan Pamirin mesaj attığını gördüm , mesaj içeriğine tıkladığımda dış kapının fotoğrafıyla karşılaştım . Acele olarak yerimden kalkıp kapıyı açacakken son kez kendime baktım ve kapıyı açtım .

Siyah boğazlı kazağının üzerinde siyah kabanı vardı .

"Merhaba hem iş arkadaşım hem komşum.".

Evet evet ben doğru duydum , Pamirde bu binada oturuyordu .

"Merhaba !".

Siyah pantolonu ve siyah botlarıyla bildiğin karanlıklar lordu gibi duruyordu .

"Hazırsan çıkalım mı ? .

Hazırdım sadece çantamı salondan almam gerekiyordu .

"Çantamı alıp geliyorum ".

Kapıyı aralık bırakıp tekrar salona dönüp çantamı aldım . Kısa bakışlarla salonu tekrar tarayıp beni bekleyen Pamirin yanına geldim .

Apartmandan çıkıp siyah arabaya yaklaşınca Pamir arabanın kapısını açtı,  ona fırsat vermeden sağ tarafın kapısını açıp oturdum . İlk defa bu memleketi gezecektim içimde biraz merak ve heyecan karışımı duygular baş gösterirken bunu dışarıya yansıtmaktan kaçındım Bulunduğumuz konum merkeze baya uzaktı bu demek oluyordu ki bir süre arabada baş başaydık.

"Görevden göreve koşan biri için sıkıcı olmalı evrak işleri ."

Aramızdaki sessizlik Pamiride sıkmış olamlıydı ki konuşmaya başladı.

"Aslına bakılırsa birazcık özledim kendi adıma konuşuyorum ben görev kadınıyım , elbette buradaki askerlerin her şeyi bana emanetken burada bulunup yine vatanımı koruyorkende görev yapıyorum ama benim dediğim olay çok farklı .".

"Seni çok iyi anlıyorum Laçin bende ilk başlarda böyleydim sürekli dağlarda yatıp kalkmak istiyordum , sonra değişti herşey."

Neden değiştiğini bildiğim halde salağa yatmaktan başka şansım yok .

"Neden ? Yani neden değişti?".

"Bazen doğru yolu bulmak için nefes alman gerekir , sonuca erken gitmek için kısa yolu seçip hata yaparız o hatalar büyük kayıplara neden olur . Ben bunu fark ettiğim zaman durup kenardan izlemeye ona göre planlar yapmaya başladığım zaman anladım. ".

Bu adamın içinde filozof var eminim ama kanıtlayamam . Bazen öyle bir konuşuyor ki oturup kendi hayatımı sorguluyorum .

"Haklısın ama bu senin düşüncen , kimi insan hatalarından ders alır kimi insan ise zevk alır ".

"Bazen hatalar o kadar çekici gelir ki insana yapmadan duramaz ."

Sesindeki kışkırtıcı tonu aldığım gibi içimde fokurdamaya başlayan volkanlar oluştu .

Ölümün Gölgesinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin