Heyyyoooo merhabalar nasılsınız ??? Keyifler yerindedir umarım .
Keyifli okumalar , oy ve yorumlarınızı bekliyorummm.
LAÇİN TUNALI
Pamir Yüzbaşı beni tanımamalı şayet tanıma durumu olursa bu benim bittiğimin resmi olur .
Odadan ayrılan Pamirle rahat nefes aldım , yıllar öncesine dayanan hukukumuz yıllar sonra tekrar karşıma çıktı . Yerimden kalkıp kapımı kilitledim siyah görev kıyafetlerimi giydikten hemen sonra çıkarttığım kamuflajlarımı dolabıma astım , odamda bulunan şekerlerden avuç avuç alarak ceplerime doldurdum ve odadan ayrıldım.
Avluda bizleri bekleyen unimoglara geçip yerleştik. 40 dakikalık yol boyunca sürekli dua ettim her göreve giderken yapardım bunu kendi canımdan önce silah arkadaşlarımın canı için dua ederdim . Elimdeki silahı son kez kontrol ettiğimde yol bitmiş istediğimiz konuma gelmiştik , tek tek indiğimiz arabanın ardından patika yoldan devam edip okulu net göreceğimiz bir yerde durduk .
"Plan dediğim gibi ilerleyecek ilk olarak biz giriyoruz 10 dakika sonrada siz gireceksiniz."
"Emredersiniz ."
"Kulaklıklarınızı açın en ufak aksilikte yakarım , tek bir yara görürsem herhangi birinizde hepinize aklınızın almayacağı cezalar veririm ."
Tek tek baktım herkese , benim timim veya Pamirin timi fark etmez iki timde benim silah arkadaşım ve bu vatanın şanlı evlatları .
"Kıyafetler nerede ?" Bakışlarımı bölen Pamirin sesi oldu .
"Kıyafetler çantada ama biz giymiyoruz bizden sonra girecek olanlar giyecek biz sadece üzerimize siyah kabanları geçireceğiz ."
Uzun oldukları için bizi kamufle ederlerdi , arka kapıdaki hareketlilik gözümden kaçmazken bizim için işaretin geldiğini anladım .
"Giriyoruz ."
İkimizde aynı anda hareket edip aynı anda kapıdan içeriye girdik .
"Sen devam et kendini koru ." Sesim istemsizce baskın çıktı.
"Anlaşıldı aslan 1 ".
Yanımdaki askeri gönderip bizde bize açılan diğer kapıdan binanın içerisine girdik . Gözlerimle merdiveni gösterirken Pamir kafasıyla onayladı .
Terasa çıktığımda sürünerek ilerliyordum , köşeye geldiğimde görüş alanımı netliğe kavuşturdum . Tamda tahmin ettiğimiz gibi olmuştu uzaktan siyah geniş kasa arabalarıyla okulu gözetliyorlardı.
"Siyah geniş kasa araç kuzey saat 2 yönünde eğimli tepeden iziliyor camlar filmli olduğu için kaç kişi olduklarını göremiyorum , kuzey yönü saat 12 yönünde beyaz yumurta kasa araç aynı şekilde camlar filmli kaç kişi var göremiyorum ".
"Aslan 1 müdür etkisiz halde ." Hırıltılı sesini duydum , sanırım birazcık uğraşmıştı Pamir.
Aldığım karşılıkla tekrar sürünerek alt kata indim , vaktin dolması bendeki heyecanı arttırıyordu. Kapıdan çıktığım gibi kendimi dikleştirdim ve müdürün odasına girdim .
Pamir müdürü biraz dövmüş olabilirdi ve bende her duyarlı vatandaş gibi bunu görmezden gelerek yanına ilerledim .
"Aslan 2 güzel iş tebrik ederim ."
"Rica ederim sizinde elinizin değmesini isterim - adamın saçından tutup öndeki kafasını kaldırdı - bu nadide parçaya ".
"Memnuniyetle !".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Gölgesinde
Fiksi UmumYılların sakladığı onca sır , rafa kaldırılmış tozlu sandığın içerisinden çıkarsa ortalık çok karışacaktı . "Ben yaptım ! Benim yüzümden !". Genç kadının sesi semayı delip geçti . "Yalan de Yapmadım de !" . Genç adam bir hayıra inanmak isteyen radde...