Merhabalaaaarrr sınava giren ve girecek olan arkadaşlarım hepinize başarılar diliyorum .
Size bu hayatınızın sınavı diyenler olacaktır lütfen onlara kulak asmayın öyle bir şey değil bu , hatalar yapabiliriz hepimiz insanız . Hayata bir kere geliyoruz doğrusuyla yanışıyla yaşamak en doğal hakkımız değil mi ? Bu sen olmazsa seneye olur odamı olmadı diğer sene olur yeterki siz hedeflerinizden vazgeçmeyin .
Dünyadaki en değerli şey kendiniz olsun . Emin olun bunu anlamak için çokta uzun bir hayatımız yok , acılarımız mutluluklarımız hepsi bizim için bizi biz yapmak için .
Bölüm geldiiiii sizlerden yorum ve vote bekliyorum .... Bu yazar fikirlerinizi merak eden meraklı bir hanım rica ediyorum merakımı mazur görün ...
Sevgiyle kalın ...
Güzel okumalar ....
Son günlerde olduğu gibi yine restorant katında yemek yiyorduk , bu yemeği diğer yemeklerden ayıran olay bu gece bitirecek bu işi olmamızdı. Hemen yan masamızda bizim gibi yemek yiyen Kadir Afrodit ve iki adam vardı . Tüm dikkatimiz masada olsada , bizde sanki iş konuşuyor gibi duruyorduk.
"Malı teslim alayım artık Berrin hanım ".
Arkamda duran Yamana sol elimi kaldırıp yanıma çağırdım . Siyah çantayı önüme bırakıp tekrar yerine geçti .
"Bakmak isterseniz buyrun ama sizi temin ederim ki bu çok fena ".
Çantanın içerisinde un dolu paketler vardı . Pamir gülümseyerek çantayı önüne alıp kapağını açtı , masada bulunan bıçağı alıp paketlerden birine batırıp sanki etrafı kolaçan ediyormuş gibi yaptı ve hemen ardından işaret parmağını una bulayıp dişlerine sürdü eğer üzerine birde su içerse hamur olan dişleriyle gülümserdi . Bir an için onu o şekilde hayal ettiğimden kahkahalara boğulma isteği ile dolup taştım.
"Beni yine şaşırtmadınız Berrin hanım ".
Elini kaldırıp Muratı yanına çağırdı , aynı bizim gibi siyah çantayı önüme bıraktı. Zaman kaybetmeden çantayı açıp bana göz kırpan dolarları görünce gülümsedim .
"Sizinle çalışmaktan büyük zevk duyuyorum ".
Yan masanın dikkatleri artık bizim üzerimizdeydi , kulaklarını açmış aramızda geçen konuşmayı dinliyorlardı. Masadaki çantayı alması için tekrar Yamanı yanıma çağırdım .
"Masadan kalkacaklar birazdan, alışveriş oldu siz buradan ayrılıp size dediklerimi yapın ."
Yaman sanki paraları götürüyormuş gibi yapıp ortamdan ayrıldı .
"Müsaadenizle ".
Pamir ile aynı anda masadan kalkıp odalara doğru çıkıp katta ayrıldık ben Kadirin odasına girerken oda kendi odasına girdi . Odanın içerisinde duvarın arkasına geçip Kadiri beklemeye başladım. Giydiğim kıyafete şükür ediyordum rahat hareket edebilecek konumda olmam beni rahatlatıyordu. Kapının açılma sesi geldiğinde daha dik durdum .
Yavşak Kadir odaya ilerledi ışıkları açtı ve tam önümde durduğunda silahımı ensesine dayadım .
"Sert seviyordun değil mi ?".
Kadirin gözlerinden geçen pırıltıları camdaki yansımasından görüyorum . Sol dizinin arkasına tekmeyi geçirip eğilmesini sağladım . Bu hareketime hazırlıksız yakalanması onun aleyhine olurken belimdeki plastik kelepçeyi alıp ellerine geçirdim . Bana karşı koymaması garipti açıkçası ondan bana direnmesini bekledim.
"Fantezilerini sevdim ". Eli işte aklı sokuşta diyeceğim ama elindende pek iş geldiğini görmedim . Cebimden çıkarttığım telefonla Adnanı arayıp odaya çağırdım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Gölgesinde
Ficción GeneralYılların sakladığı onca sır , rafa kaldırılmış tozlu sandığın içerisinden çıkarsa ortalık çok karışacaktı . "Ben yaptım ! Benim yüzümden !". Genç kadının sesi semayı delip geçti . "Yalan de Yapmadım de !" . Genç adam bir hayıra inanmak isteyen radde...