KENDİMLE SAVAŞIM

188 26 4
                                    

Merhabaaaaa hız kesmeden bölümü paylaşıyorum .....

Sizlerden yorum ve iyi bekliyorum ...

Mutlu okumalar ...

Pamir , Laçin , Umay ve Alpin annesi olarak hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ....



Ses çıkartmadan suratına bakmaya başladım . Ben soramadanda anlatabilecek kapasite vardı onda , şişeyi masaya dikey olarak koyup onu dinlemeye başladım . Parmaklarım yine masaya vuruyordu eğer bırakırsam yalan söylebilirdi .

"Evet tahminlerinde haklısın bütün ihtiyaçlarını ben temin ediyordum hatta bütün eylemleri ilk önce ben görürüm ardından onaylarsam onlarda yapardı ." Gözleri sürekli pamraklarımdaydı durmam için canını bile verirdi .

"Sen kimden emir alıyorsun ? En başında kim var ? Sıradaki eyleminiz ne ?".

"Ben emir aldığım kişilerin yüzlerini hiç görmedim sadece insan yoluyla haberleşiriz o insanlarda bize getirdikleri bilgileri verdikten sonra infaz edilir . Sırada plan yok. Yalvarırım dur vurma parmaklarını masaya !  ". 

Bu sefer ayağa kalkıp yanına doğru yol aldım , tam kulak hizasına gelip dudaklarımı araladım . "Benim hakkımda bildiklerini seninle özel olarak konuşacağımı bil ona göre davran yoksa yapacağım tek eziyet bu olmaz ". Kısık sesli uyarımı yaptıktan sonra tekrar yerime oturdum .

"Sırada plan yok yemin ederim yok zaten ben bu şekilde olduğum sürece planları olmaz . Örgüt için benim yerim büyük bağlantıları olmadan ulaşım yapamazlar ."

"Sen bana isim ver bakalım başınızda kim var !". 

"Feride diye bir kadın ulaşmak imkansız ."

Demek örgüt lideri Feride , tahmin etmiştim . Bir erkeğe göre yaptığı eylemler daha keskindi , bu zamana kadar kaç kişiyle görüştüm kaç kez bunların arasına girdim ama bu kadar ince elenip sık dokunulan planlar görmedim .

"Kadını alıp savcılığa götürelim." Odadan ayrılmadan önce verdiğim komutla içeriye iki tane kadın polis girdi Afrayı alıp götürdü .

Kapıda beni bekleyen Tahir Pamir ve Timin suratında hayranlık belirtileri görmek umduğum son şeyler arasında bile değildi hele hele Pamir beni çok şaşırttı.

"Bu kadın kesinlikle lakabını taşıyor adeta 40 yıllık ahbabı gibi yaklaştı , kadının zaafını buldu ve ordan vurdu ". Tahirin övgülerini dikkate almayacak kadar transa gitmiştim.

Tahirden sonra sözü Sinan devraldı "Vallahi komutanım derbi maçı izler gibi sizi izledik."

İyi bok yediniz aferin size hepinize birer Laçin Tunalı madalyası demek yerine sadece gülümsedim. "Bana biraz müsade sigara içip geleceğim ".

Karakoldan çıkıp banklardan birine oturdum , ne için çıktığımı unuttuğumda bir iki saniye kadar düşündüm ama sonuca varmayınca yerime daha çok yayıldım.  İçerideki bunaltıcı havadansa burada soğukta oturmak daha cazip geliyordu bana. Gözlerimi kapatıp beklemeye başladım ve ilk defa gözlerimi kapattığımda sadece karanlık bana kucak açtı normalde sürekli düşünen beynim bana asla bu karanlığı sunmuyor aksine sürekli kafama taktığım şeyleri gösteriyordu ama sanırım artık oda yorulmuştu. Nasıl yorulmasın ? Sanki normal bir hayat yaşıyorum. Gelen ayak seslerine bile tepki vermeyecek kadar yorgundum . "Sigara içmek için çıktın ama çantanı içeride unuttun ." Pamirin sesi beni kendime getirdiğinde az önce unuttuğum gerginliğimde yerleştirdi içime.

"Evet içeride unutmuşum çıkınca bir daha geri dönmek istemedim oturdum kaldım burada ."  Elindeki paketi bana uzatıp müsade isteyerek yanıma oturdu .

Ölümün Gölgesinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin