03

7.3K 391 6
                                    

"Hej, mali by sme ísť do bazénu" zakričal už podnapitý Zayn. No ja mu mám čo vyčítať, ja už som tiež dosť na mól. Všetci okrem Liama už sme dosť opitý. "Pome." zakričala El, ktorá sa už s Louisom vrátili a skočila do bazéna. Za ňou skočil Harry a Louis. A tak išli všetci. Okrem mňa. Mne sa vážne nechcelo. "Hej Lottie poď." zakričal Zayn. "Nie , nejdem" povedala som a Zayn sa zaxichtil. Vyšiel z bazénu a cez tričko mu presvitalo dokonalo vypracované telo a tetovania. Zahryzla som si do spodnej pery a prezrela som si ho od hlavy po päty. "Páči sa ti čo vidíš?" spýtal sa a chytil ma za boky. "uhmm.." povedala som a už som sa strácala v jeho očiach. Chytil ma za bradu a pobozkal ma. Samozrejme, ja úplne na mól som spolupracovala. Zdvihol ma za zadok a ja som nohy obmotala okolo jeho panvy. "Hej , kam idete?" spýtal sa Harry a v jeho hlase bolo počuť hnev. "Tam kde ty nie, Harry!" povedala som a znovu som sa venovala Zaynovi. /áno stalo sa to čo si myslíte, neopisujem to/

***

Au moja hlava! Koľko som toho včera vypila?! Snažila som sa rozpamätať ale nič okrem twisteru si nepamätám. Ach...otočila som sa a to čo som uvidela ma tak strašne prekvapilo že som zvreskla a vyskočila som z postele. BOŽE JA SOM NAHÁ! schmatla som paplón a obmotala sa ním! BOŽE! AJ ON! Rýchlo som zavrela oči. "ZAYN!" zakričala som a on sa zobudil "Nekrič bože. Počkať...LOTTIE?!" spanikáril a hľadal paplón. "ZAYN! Pri posteli je deka. Zakri sa!" otočila som sa. "Už môžeš." povedal. otočila som sa a sadla som si na posteľ. "Bože, čo sme to spravili?" spýtala som sa a pozerala som sa do dverí. "ja si nič nepamätám. škoda." povedal a buchla som ho do ramena. "Prestaň, Zayn!" "Och...zabudol som že niekoho máš." povedal. O Čom to hovorí?! Ja nikoho nemám. "Ja nikoho nemám Zayn." povedala som a nechápavo som sa na neho pozrela. "Včera si to povedala Harrymu." povedal. OCh, aha. už si pamätám. "Nikoho nemám, ale nehovor mu to." usmiala som sa a na Zaynovej tvári sa ukázal úškrn. "Tak potom nevidím problém, prečo ti vadí že sme spolu spali." povedal. "ZAYN! Preboha lebo! Si kamarát môjho brata! Si môj kamarát! Jednoducho to nejde!" povedala som. "Škoda." povedal a vstal. kráčal k dverám a otvoril ich a keď ich otvoril , Harry akurát prechádzal okolo. Uvidel Zayna a potom sa uškrnul "Louis hádaj čo." povedal a utekal dole po schodoch. "Och dopekla!" chytila som sa za hlavu. "prepáč." povedal Zayn a zmizol v dverách. Asi by som sa mala obliecť. Vstala som a dala som si rýchlu sprchu. Vlasy som si dala do drdola a navliekla na seba spodné prádlo, krátke čierne teplákové šortky a čierny svetrík s nápisom / Nice Night/ . (Pekná noc) . Zišla som dole a všetci sedeli v obýačke a prebíjali ma pohľadom. Harry mal ten jeho typický výraz A máš to. "Sadni si" povedal Louis. Nemienim mu odporovať a sadla som si vedľa Zayna, ktorý sa pozeral do zeme. Keď som si pri neho sadla usmial sa . "Čo ste robili v noci?" spýtal sa. "No čo myslíš Louis. Viem že Harry je dutý, ale že jemu to došlo a tebe nie. To ma prekvapuje." založila som si ruky na hrudi a oprela som sa o operadlo. "Rozprávaj sa so mnou normálne! Vy dvaja ste spolu spali! Viete čo to znamená?! Plus ty a Harry ste vyrobili ďalší problém!" S Harrym sme spozorneli. "Aký?" spýtala som sa. Hodil po mne noviny a ja som začala čítať. "Charlotte Tomlinson (18) sestra Louisa Tomlinsona, včera prišla do Londýna, podľa našich informácií na celé leto. Na letisku sa na ňu vrhlo viac ako 100 fanyniek a zachránil ju Harry Styles (22). Je známe že títo dvaja , majú rivalitu posledné štyri roky. Môžeme si pamätať rôzne škandály ako bola fotka Harryho a Lottie v posteli, ktorú vytvorila Lottie ako odplatu za fotku ktorú pripol na jej twitter Harry. Bola to fotka Lottie v spodnom prádle. Potom tu sú škandály ako ostrihanie Harryho vlasov, hádzanie rajčín do Harryho na ich koncerte v Londýne (hádzala ich Lottie) alebo vyhlásenie že Harry a Lottie spolu spávajú a spolu chodia. No to čo sa včera udialo na letisku si zapamätá nejedna fanynka. Lottie a Harry sa na letisku veľmi pohádali a vyvrcholilo to až fackou z Lottiinej strany. Ako to bude ďalej? Môžeme očakávať ďalšie škandály? Zvládnu sa pod jedným domom? Zatiaľ nevieme odpovede ale vieme Vám zaručiť že toto leto, bude veľmi zaujímavé." nad každým škandálom čo tam bol som sa usmiala. Je ich omnoho viac ale média najviac zaujímajú práve tieto. "Čo mi k tomu povieš?" spýtal sa. "K čomu akože? PReboha Louis. Mám 18 môžem spať z hocikým." "to teda nemôžeš!" povedal "A to ako?!" postavila som sa a on tiež. "SI moja sestra LOTTIE!" kričal "AHA! Vieš čo Louis?! Nevidíme sa skoro dva roky a ty tu riešiš to , že nie som dokonalá a že robím chyby. Vieš ako mi to už pripadá?! Vyzerá to ako keby som ti bola na obtiaž! Že ti vytváram len problémy! Vieš čo ?! Ja odchádzam a ty Harry vedz že toto nie je koniec! Toto je len nový začiatok!" povedala som zo slzami v očiach a vybehla som hore. Z pod postele som vytiahla kufor a začala som tam hádzať veci.

*******************

Čo hovoríte na novú časť? Dúfam že Vás to stále baví a že Vám vytváram úsmev na tvári. :) Love Yaaa :)

One HouseWhere stories live. Discover now