"Bože môj Bola to chyba a už sa to nezopakuje." prekrútila som oči a odpila som si so svojej kávy
-Mali by sme znovu niečo vymyslieť.- povedala Tay.
-A ja už viem čo.- uškrnula sa Cara.
-Využijeme že má pre teba slabosť. Má teraz zase nejakú babu. Perrie ty ideš ešte k nim, že?- doplnila
-Áno.-
-Fajn. Lottie ty ho zase zvedieš, Perrie Vás odfotí a pošleme jej to.- usmievala sa.
-Je tu malý problém.- povedala Perrie.
-Aký?-
-Lottie sa páči keď sa bozkávajú. - Kávou som jej pritakala. Na čo sa budeme klamať. Tak dobre ako on sa nebozkáva nikto.
-Tak sa bude musieť ovládať. No ták, Lottie. Kde je to dievča čo ho neznášalo?- pozrela s na mňa Tay.
-Stále je tu len no... Bože môj Tay. Veď vieš ako bozkáva.- povedala som hlavu som si oprela o stôl.
-Neboj to bude okej.- povzbudila ma Cara.
-dúfam.
****
Vkročila som do Harryho izby a dvere som nechala otvorené aby Perrie mohla fotiť.
-Čo chceš špekačka??- pozrel sa na mňa. Bez slova som išla za ním pri posteľ. Nahla som sa pri jeho ucho a povedala.
-Teba.- a jemne som mu zahryzla do ucha. Harry ma okamžite chytil za boky a pritiahol si ma bližšie. Sotila som ho aby ležal a ja som sa na nad neho zohla. On ma opäť chytil za boky a začal ma bozkávať. Cítiť jeho pery na tých mojich.... Bože Perrie makaj! Už to nezvládam. Konečne. Cinkla mi správa čo znamená že už to stihla a je u mňa v izbe. Rýchlo som sa od Harryho odtiahla a utekala som do svojej izby. Zamkla som a podišla som k posteli kde sedela Perrie. Sadla som si pri ňu a len som nemo pozerala do steny.
-Čo to so mnou je?- povedala som si pre seba ale Pezz mi odpovedala.
-Láska?
-Nie láska to určite nie je. Nenávidím ho.
-Ale miluješ jeho pery.- zasmiala sa.
-Presne. Pošli to Care vraj už na ňu má číslo. - povedala som jej.
-Okej.- usmiala sa.
***Few hours later***
Sedeli sme na gauči a pozerali film. Lottie bola opretá o Zayna a boli vážne rozkošní.
-Váš plán nevyšiel.- uškrnul sa Harry keď prišiel do obývačky.
-Zoe mi verí a odpustila mi- sadol si na gauč.
-Hmm asi budeme musieť pritvrdiť.- pozrela som sa na neho. Len sme na seba zazerali a zabíjali sa pohľadom.
-Neviete kde sú chalani?- spýtal sa zrazu Zayn.
-Išli Vás sledovať. A nevrátili sa.- povedala som a neustále som na Harryho zazerala.
-Mala by si zavolať Louisovi.- chytil ma za ruku Zayn.
-Fajn!- vytiahlasom mobil a vytočila jeho číslo.
-Kde si?
-Za Zaynom.
-No to isto Zayn je už dobre dlho doma.
-Nemôže byť. Stojím za ním.
-Zayn povedz mu že si tu lebo mi neverí.
-Čau Tommo.
-Zayn?! Tak my tu už nie koľko hodín sledujeme niekoho iného?! Och do pekla. Chalani Zayn je doma. čau Lottie.- a vypol ma. Asi za hodinku chalani došli a tvárili sa vážne nahnevano.
-To si mi nemohla zavolať že je doma?!- spýtal sa ma Louis.
-Prepáč mala som iné starosti.- samozrejme, myslela som to bozkávanie s Harrym
-Jaj.To s Loganom. Je mi to ľúto.- objal ma.
- Najhorši je že sa so mnou rozišiel cez sms.- vzdychla som mu do ramena.
-Neboj ono to bude dobré.- hladil ma po chrbte.
-Viem že asi nie je vhodná chvíla ale chcel by som vás zoznámiť so Zoe. - povedal Harry a poškrabal sa na zátylku. Bože Harry.nerob mi to. Lottie! Uvedom sa!
-Kedy?- spýtal sa Louis.
-Dnes??- ppvedal mu Harry dosť neisto.
-Fajn spravíme party alebo pôjdeme na party??- nadchol sa Niall.
-Asi niekam pôjdeme. Je dosť hanblivá.- usmial sa.
-Idem zavolať Tay a Care. Nech tam nie som sama.- povedala som a odišla do izby. vážne nemám potrebu počúvať o nejakej trápnej Zoe!
-Cara? Pôjdeš dnes na party??
-Jasan. Za hodinku som u teba. -
-Zavolaj aj Tay. Čakám Vás u mňa.
-Oki pá
Vypla som hovor a išla som sa obliecť a upraviť. (viď. obrázok.) Zišla som dole kde už boli chalani pripravený a baby tam už boli tiež. Dokonca aj El a Soph. No bola tam jedna ryšavka. Do tváre vyzerala vážne namysleno.
-Ahoj, ja som Lottie.- usmiala som sa a podala som jej ruku. Nechutne sa pozrela na moju ruku potom do mojej tváre, urobila taký strašne nechutný úškrn a povedala.
-To s touto si sa bozkával Harry?!- totálne ma to nahnevalo. Najhoršie je že všetci sa zasmiali. Okrem Soph a El. Vážne rozmýšľam že som sa im málo venovala.
-Pozri ty mrkva! Keby som sa Harrymu nepáčila nebozkával by ma tu cel....
-Drž jazyk za zubami Tomlinson!- zavrčal Harry. Zoe sa usmiala a povedala.
-Mne je jedno či sa mu páčiš honey. Chodí so mnou a nie s tebou. Mucq.- poslala mi vzdušnú pusu.
-Držte ma lebo tu niekomu rozbijem držku.- okamžite ma niekto chytil a ťahal ma von z domu.
-Myslím že bude lepšie ak pôjdeš v aute so mnou a El.- pustili ma a ja som zistila že ma držali Sophié a El.
-Baby?- pozrela som sa na ne.
-Hmm..- povedala Sophié.
-Prepáčte. Ja len.... Cara a Taylor mi pomáhajú vystreliť si z Harryho mrzí ma že som s vami nebola.- baby ma objali a Sophié povedala.
-To je v poriadku. Ale poď lebo tá nechutná Zoe už ide a vážne už nezvládam tie jej nechutné pohľady- zasmiala sa.
************
A máme tu prvú časť 13-teho dielu. Čo si myslíte o Zoe? Je to pre mňa fakt potrebné vedieť. Ps. Dnes sa pokúsim pridať aj 13 2/2 .
Love Yaa