22

5.7K 305 8
                                    

"Vtedy, vtedy ako som ťa skoro utopil. Bolo to hrozné. Cítil som sa strašne prázdno. Snažil som sa ťa oživiť.No nešlo to . Nechcel som si pripustiť že si mŕtva. že už nikdy neuvidím ten tvoj smiech a nikdy nebudem počuť tvoj dokonalý hlas. Plakal som. Strašne som plakal. Nechcel som ťa stratiť. Potom ako som ťa uvidel tu, mŕtvu nevnímal som skoro nič lebo som sa bál ale ako som uvidel teba myslel som si že už nezáleží na tom že som tu keď nemám koho provokovať. Ja zistil som jednu vec. A to je to že ťa milujem Lottie. To bolo to čo som ti pred týždňom zamrmlal do vlasov. Boli to len dve slová. Milujem ťa. A je tu ešte jedna vec. Keď som si išiel dávať dávnejšie tetovanie nevedel som čo si tam dať. Uvidel som motýľa ako letí predo mnou a spomenul som si na teba. Milovala si motýľov a tak som sa rozhodol vytetovať si motýľa. Ako znak teba. To aká si slobodná a voľná. Aj keď som ťa neznášal v hĺbke duše som ťa miloval. Viem že ty mňa stále neznášaš ale ja ťa milujem. A nechcem to zmeniť. Je to krásny pocit niekoho milovať. A už duplom ak je to niekto ako si ty Lottie." (pff vyznávať lásku na 211 slov . Good Job Erika :D ) ostala som na neho pozerať ako vyjavená. Myslela som si že to len ja to k nemu cítim no nechcela som si to priznať. 
"Ja..Harry neviem čo mám na to povedať." povedala som.

"nemusíš nič. Viem čo si myslíš." uprel svoj pohľad do zeme. 
"nie nevieš Harry pretože ja cítim to isté a myslím si že by sme to mali skúsiť." páni. čudujem sa že som to vôbec povedala. 
"To..to myslíš vážne?" 
"Nie Harry robím si srandu. Jasné že to myslím vážne!" zasmiala som sa. 
"Takže eh..ako to je medzi nami?" to nemyslí vážne. 
"vážne Harry? Toľko máš vzťahov za sebou a stále si taký ako 12  ročný chalan." zasmiala som sa. 
"Ty si iná Lottie. Teba milujem." strašne ma to zahrialo pri srdci. 
"Aj ja ťa milujem Harry." objala som ho a on mňa. 
"Takže sme spolu že?" povedal 
"áno sme spolu." usmiala som sa nad myšlienkou že teraz ho budem môcť bozkávať bez výčitiek svedomia. Že teraz to malé prasa je moje. Silnejšie som ho objala a zašepkala. 
"milujem ťa." 
"ja teba tiež." po asi hodine jedenia pizze sme si ľahli na gauč pri seba a ja som mu hlavou ležala na hrudi zatiaľ, čo on sa mi hral z vlasmi. 
"si nádherná." povedal mi. 
"nelichoť mi toľko." zasmiala som sa. 
"darling, to je fakt to nie je lichôtka." zasmial sa.  
"Asi by sme si mali spraviť prvú fotku." usmiala som sa. Sadla som si a vytiahla som mobil. Harry sa posadil vedľa mňa a usmial sa. Zapla som fotoaparát a ruky aj s mobilom dala pred seba. Keď som stiskla spúšť Harry mi dal pusu na líce. Potom sme si spravili fotku ako sa bozkávame a ešte fotku ako sa držíme za ruky. Upravila som ich a dala ich na twitter, instagram a aj facebook s rovnakým popisom a to: Mať niekoho koho milujete a on miluje vás je ten najkrajší pocit na svete. Love Ya, Harold. ^^  sranda, hneď po pár minútach to bolo snáĎ na každej 1D stránke. Našli sa komentáre typu že sú šťastný že sme konečne spolu ale aj komentáre že mi to Harry verí po tom čo všetko som mu spravila. Najlepší však bol hovor od Louisa. 
L: Ty? A Harry?! Od kedy?! Prečo ste mi nič nepovedali! 
Ja: Louis ukľudni sa. Sme spolu asi iba 2 hodiny a chceli sme ti to povedať spoločne a naživo. 
L: ja som ukludnený. Ale ak ti ublíži! Ak ty ublížiš jemu!... 
Ja: LOUIS WILLIAM TOMLINSON! Okamžite sa ukludni! Ani jeden z nás si nehodláme ublížiť dobre?! Teraz sa venuj El. 
L: Fajn! A nie že my urobíte synovca! Harry je ešte mladý ! A ty tiež preboha! 
Ja: LOUIS! Nehodláme mať deti tak skoro jasné? 
L: Fajn fajn. končím lebo ma El zabije. Čau. 
Ja: čau bráško. 

Harry sa tam smial na gauči pretože som mala hovor na repráku. Kopla som ho do lýtka za čo sa prestal smiať a pozrel sa na mňa. 
"To bolo za čo?!" oboril sa a chytil si nohu. 
"Aby si sa prestal smiať pretože sa chystám niečo urobiť." povedala som. 
"A čo to bude?" úchylne sa usmial.
********** 
A je tu Ďaľšia časť. Ty kks už tri časti zase denne. :D :D :D dúfam že sa aspoň páči :) 

One HouseWhere stories live. Discover now