25

5.5K 302 11
                                    

Zrazu ma niekto chytil za boky a pritiahol s ku mne. Nahol svoju hlavu pri moje ucho a zašepkal.
"Ahoj zlato." dal mi pusu na líce a oprel sa o linku.
"Ahoj." usmiala som s a umývala som ďalej.
"Ako si sa dnes mala?" zahryzol do jablka . Vypla som prúd vody a utrela som vodu na dreze čo som narobila pri umývaní riadu.
"Celkom fájn čo ty?" usmiala som sa  a skontrolovala zemiaky.
"Hrozne. Každá minúta bez teba ma zabíjala. A potom tá show. Niekedy je sláva hrozná." priznal a znovu si odkusol z jablka.
"To ti verím ale potom by si nespoznal mňa" svoje ruky som mu obmotala okolo krku a on svoje okolo môjho pásu. Zahľadela sa mu hlboko do očí a pobozkala ho.
"Ľúbim ťa. povedala som pomedzi bozky a usmiala sa.
"Ja teba viac." povedal a silno ma objal.
"Lottie? Kde si?" kričala Fizzy z vonku.
"V kuchyni hneď som pri Vás." zakričala som jej naspäť a pozrela sa na Harryho.
"Týždeň nič." povedal sklamane a ja som ho pohladila po tvári.
Usmiala som sa na neho a potom som išla za Fizzy do zadu. Všetci boli v bazéne dokonca aj chalani a špliechali sa o sto šesť.
"Pomôž nám" zakričala Pheobe. Bolo mi jedno že som oblečená. Jednoducho som skočila do bazénu a začala špliechať Zayna ,ktorý bol rovno oproti mne. Všade bol krik asmiech. Otočilasom sa chrbtom a začala hrabať vodu dozadu na Zayna. zrazu ma schmatol okolo pása a stiahol ma pod vodu. otvorila som oči a Zayn ma pustil chcela som vyplávať ale Zayn ma opäť schmatol a otočil tak aby som sa pozerala do jeho tmavo čokoládových očí. Zrazu ma pochytila panika a strach. Všetko sa mi to vrátilo a ja som sa zase začala cítiť ako vtedy. JA UMREM!!!! Začala som sebou plieskať a hmýriť s aby ma Zayn pusti. Na moje šťastie ma pustil takže som rýchlo vyplávala a začala som zhlboka dýchať. Zayn sa vynoril hneď po mne a začal sa smiať.
"Ty si  totálny idiot!" skríkla som a sotila do neho.
"Mohol si ma zabiť! Utopiť!" kričala som a za každým slovom som do neho sotila.
"Lottie! Neutopil som ťa chápeš?! Žiješ tak nejanči!" kričal a chytil mi ruky. pritahol sa bližšie ku mne a zapozeral sa mi do očí. Kde všetci sú?! Prečo tak kričia!Dajte ho odo mňa! Zayn sa mi pozrel na pery a potom zase do oči.
"Si dokonalá a Harry si ťa nezaslúži." zašepkal.
"Zayn Jawadd Malik okamžite vypadni od mojej priateľky!" započula som Harryho  chrapľák. Zayn ma od seba rýchlo odtlačil a ja som vyliezla z bazéna. Postavila som sa pri Harryho a on sa na mňa zamračil. Čo som mu do pekla urobila?! Nepovedala som radšej nič a išla som dovnútra. Vybehla som hore do izby a potichu som si zo skrine vybrala veci tak aby som nezobudila mamu. Obliekla som si iba kraťase a čierny crop top a obula si obyčajné tenisky. Vlasy som si usušila a dala si ich do drdolu. Zišla som dole kde som počula ako sa niekto háda. Hlasy išli z obývačky tak som tam prišla s tým že ukončím hádku nech sa háda ktokoľvek. Otvorila som dvere od obývačky a uvidela že tam stojí Zayn s Harrym a kričia po sebe. 
"Láskavo ju nechaj na pokoji rozumel si?!" kričal na neho Harry. 
"Si normálny?! Nič sme nerobili!" bránil sa Zayn. 
"Lebo som tam prišiel!" 
"Preboha Harry! Nič by sme nerobili!" 
"Jasné! Videl som ako si sa pozeral na jej pery chcel si ju pobozkať!" sotil ho. 
"Sprav to ešte raz Styles a neželaj si ma! Myslíš si že by bola schopná ťa so mnou podviezť?! Pekná dôvera to ti teda poviem!" otočil sa a zbadal ma. 
"Lo-Lottie. Odkedy si tu?" koktal. 
"Dosť dlho na to aby som si uvedomila že vy dvaja sa správate ako teenegeri! PReboha ste dospelý ľudia tak si to uvedomte! Harry! Prestaň už konečne žiarliť! Ja a Zayn sme spolu nič nemali a ani nebudeme chápeš?!" pozrela som sa na Harryho. 
"Že nemala! A keď si bola s Loganom há?! Veď ste spolu skončili v posteli!" hysterčil Harry. 
"SKORO TY PAKO! A kým si neuvedomíš že sa správaš ako roky podvedený manžel tak za mnou ani nechoď! A ja spím na gauči!" ukončila som hádku a odišla som do kúpelne. Hrozne ma nahneval. Ako si mohol myslieť že ho podvediem! Ako mu to len dopekla napadlo! Nikdy by som to neurobila! Čo to tu tak dopekla smrdí! ZEMIAKY! Rýchlo som otvorila trúbu z ktorej sa začal valiť obrovský kúdel dymu. Chytila som plech a vybrala ho. Lenže ja blbec som si neuvedomila že je horúci a celú ruku som si popálila. 
"DO PEKLA!" zakričala som keď mi plech spadol na zem. Chytila som si ruku a dala ju pod studenú vodu. 
"Lottie čo sa...och dopekla! Si v poriadku?" preskočil Harry zemiaky a rýchlo ma chytil za zápästie. 
"Och toto bude riadna popálenina." 
"Och vážne Styles? Že ma to nenapadlo!" zaironizovala som a pozrela sa na neho. 
"Radšej vypadni pre obväz a krém na popáleninu." povedala som mu a on sa pre to okamžite rozbehol. O pár sekúnd sa vrátil  a prešiel so mnou do obývačky. Sadli sme si na gauč a onmi na to natrel krém. Sykla som od bolesti a on ma začal utešovať tým typickým ššš. Na dlani my vyskočilo pár pluzgierov a pokožka mi očervenela. 

"Prepáč, mrzí ma ako som sa zachoval. Ja len , jednoducho som žiarlil." povedal no nedokázal sa mi pozerať do očí. Svoj zrak upieral na moju dlaň.

"Nemáš žiarliť na čo Harry. Nikdy by som ťa nepodviedla a ty to vieš." povedala som mu. 
"Ja viem že ty nie ale jednoducho vidím ako sa k tebe má Zayn. Ako sa na teba pozerá a hlavne teraz keď sa s Perrie rozišli. Nikdy ťa neprestal mať rád Lottie." 

"Počkať čo? Oni sa s Perrie rozišli?" nechápala som. 
"Áno, vraj povedal že už k nej necíti to čo pred tým a že má rád inú." 
*********** 
Nová časť. Ak mám byť úprimná strašne ma sklamala tá časť pred touto. (24) Jeden komentár? To sa mi ešte nestalo a aj to ten komentár bol pridaný zrejme 2 dni na to ako som časť pridala. Dúfam že aspoň k tejto sa vyjadríte. 

One HouseWhere stories live. Discover now