celý deň som len nedočkavi sedela až som si asi pred pol hodinou spomenula že by som mohla zabiť čas, odpovedaním otázok na Asku. otvorila som ho a čítala som.
Anonym: Prečo tak odnietaš Harryho? Veď je dokonalý.
Ja: To si myslíš len ty. nevieš čo urobil včera??
—————-
Anonym: Daj svoje paprče od Logana preč! Ale nie robím si srandu. dúfam že budete spolu. ste zlatý.
Ja: Aww..to je cjuut . si poklad.
/———/
Anonym: Ty +Harry or Ty + Logan ?? už neviem čomu veriť.
Ja: Ja + Harry rozhodne nie a ja +Logan no uvidíme časom.
/———-/
Anonym: Si malá odporná krava. len chceš upútať pozornosť. a Harryho nechaj na pokoji on je MôJ!!
Ja: myslíš si že o tú pozornosť stojím?? A pochybujem že Harry vôbec vie že existuje. Koľko máš?? 14??
/———/
Anonym: Ahoj. Chcem ti len povedať že ak ťa príjmu. Budeš moja učiteľka. ps. pozdrav chalanov.
Ja: jee tak to budem rada. chalani ťa tiež pozdravujú. dôkaz. /poslala som jej video ako ju pozdravujú/
Tak to by stačilo. je toho málo ale nikdy ma to nedrží dlho. Asi pozriem nejaké video od PewDie-ho. Klikl som na ikonku YouTube napísala PewDiePie horror montage. Nikdy sa nezľaknem tých 'príšer' . Skôr toho jeho jakotu. Ako naprílad "Barrel!" alebo "hewezebudfugu" tie pazvuky sú dokonalé. Keď som mala 14 kúpila som si Stephana. Tu sošku z Amnesie. "Hej! Zahrajme Amnesiu!" zakričala som. "Ja to neviem." povedal každý jeden. "Pome do kinosály , môj notebook na to napojíme a ja budem hrať." chalani sa tvárili že rozmýšľaju a potom prikývli. "Ja spravím pop-corn pre každého. Harry mi pomôže, že áno?" povedal Niall a spýtavo s pozrel na Harryho. "Hej jasné." prikývol a spolu odišli do kuchyne. "J zavolám Soph." povedal Liam a odišiel "Ja tiež...teda El." Louis ho následoval. On je El spolu? Zase?? To je sper. Ale musím s s nimi o tom porozprávať. So Zaynom sme sa vybrali aj mojim notebokom do zadnej časti domu , ktorá nemá okná pretože tam je kinosála. "Vieš to zapojiť?" spýtala som sa ho a on prikývol. čo je dnes taký mlčanlivý? Zapojilho a na plátne sa ukázala jeho a moja spoločná otka. Zayn sa usmial a pozrel sa na mňa. "Chcem ťa." povedal a priblížil sa ku mne. moje telo sa začalo chvieť a keď priložil jeho ruky na moje boky zabudla som dýchať. "Sme tu...eh čo robíte?" započula som Nialla . Rýchlo som sa od Zayna odtiahla a pozrela som sa na neho."Tancovali sme." vypadla zo mňa prvá blbosť čo ma napadla. Niall držal 2 balíky pop-cornu a za nímsa valil Harry so siedmimi balíkmi. prišla som k nemu a 3 som mu vzala."Nie je ich veľa?" spýtala som sa. "Nie . tie dva čo má Niall sú iba jeho. Páni. pekná fotka." uškrnul sa. za chvílu prišli aj Liam a Sophié. "Rýchlo! Poďte." zašepkal Liam a so Soph znovu odišli. išli sme za nimi ale potichu. Tak ako nám kázal Liam. keď sme hlavu vystrčili s chodby, uvideli sme že El a Louis sa v chodbe bozkávajú. rýchlo a hlavne potichu sme utekali naspäť a začali to riešiť.
"Zase sú spolu??" spýtal sa Niall.
"Zrejme. Bulváre to budú riešiť." zhrozil sa Liam za čo dostal riadny pohlavok od Sophié.
"Nech sú šťastný. El ho ľúbila stále." usmievala sa.
"čo riešite?" zvolal Louis a sadol si pri nás.
"Ale nič. pome hrať." povedal Zayn a sadol si pri mňa. ja som si vzala notebook a klikla na ikonku Amnesia.
**Few minutes later**