24

5.8K 301 1
                                    

po príjemnej sprvhe som vyšla v uteráku do izby kde na posteli ležal Harry a bol na notebooku.
"Kde mám veci?" spýtalaom sa ho.
"Nedoniesol som ich. Nevedel som čo ti mám doniesť." pozrel na mňa smutnými očami.
"Tak si idem pre to ja ale ak ma stretne Zayn..." uškrnula som sa. Harry okamžite vstal a postavil sa pred dvere.
"Nie! Vezmeš si niečo moje." povedal a prišiel k skrini. Začal sa v nej prehrabovať a po chvíli vybral voľné biele tričko a tepláky. podal mi ich a potom sa zohol pre moju podprsenku. Vzala som si veci a naschválsom vybehla z izby na moje nešťastie , Zayn akurát vyšiel z jeho izby. Zastavila som a pozerala sa na neho. Zayn si m premerial a potom povedal.
"Choď do izby lebo by ma Harry zabil." zasmial sa a odišiel. Zhlboka som si vydýchla a prešla som do svojej izby. Tam som si hodila veci a prezliekla sa. Vyšla som z izby a Harry už stál opretý o stenu pri mojej izbe.
"Ideme?" usmial sa. prikývla som a chytila som ho za ruku.
****o týždeň.***
Dnes idú chalani do Elenn show a ja pôjdem pre Fizzy,mamu, Pheobe a Daisy. Fizzy a dvojičky budú u mňa v izbe. Mama bude spať u Louisa v izbe a ja u Harryho. Lietadlo by malo pristáť o hodinu takže vyrážam autom pre nich.
***letisko***
Z dverí z budovy vybehli dve malé deti.
"Lottie." zakričali. konečne ich vidím po tak dlhej dobe. zohla som sa aby som ich mohla objať a silno som ich stiskla. Po chvíli vyšli aj mama s Fizzy a začala sa veľká objímačka. Po chvíli sme nasadli do auta a ja som naštartovala.
"Čo ty a Harry?" spýtala sa ma Fizzy.
"Ide to. je to ako sen. sme stále spolu. Rozmýšlame že si asi kúpime vlastný dom pretože v tom dome je blázinec. Dokonca už sa nám jedn zapáčil. Je to neďaleko od chalanov takže je to výhodné." usmiala som sa nad tým že raz budem s Harrym bývať je to krásna predstava.
"Aww to je super. Dnes budú u Ellen že ?" spýtala sa ma.
"áno budú. Asi za pol hodinku to začína. "
"stihneme to?" začala sa báť Pheobe.
"áno stihneme. Za chvílu sme doma." usmiala som sa . Ako som povedala tak aj bolo. Asi za 20 minút sme si sadali na gauč a zapínali televízor. Na obrazovke sa za chvílu rozsvietil nápis EllenShow a na pódium vybehla krátko vlasá blondýnka.
"Dobrý večer. Vitajte pri ďalšej Ellen show. Dnes tu máme vzácnych hostí. One Directioooon" zakričala a začal sa ozývať búrlivý potlesk. Na pódium vybehli chalani a všetkých pozdravili. Asi po pätnástich minútach sa začala pýtať Harryho.
"Harry čo ti a Lottie? Ak Vám to ide?"
"Skvelo. lepší vzťah som si nemohol želať."
"Ako je možné že ste sa dali dokopy ? Bolo známe že vy dvajasa neznášate.
H:*smiech* Vďaka tomu sme o sebe veľa zistili.
E: nebojíš sa že Vám do toho niečo príde? Napríad dieťa?
H: Tohto sa nebojím Ja a Lottie dieťa tak skoro nechceme. Predsa len má len 18 aj keď za chvílu bude mať 19 ale nechceme si zničiť kariéru. Ja ju mám naplno rozbehnutú a ona ju začína rozbiehať. Takže dieťa určite tak skoro nie.
E: Uhm počuli sme že chystáte spoločné bývanie.
H:Áno chystáme. Je to viac ako 70%.
E: Dobr chalani ďakujem za rozhovor. Dúfam že sa ešte uvidíme. Na budúci týždeň očakávajte Justina Biebera. Dovidenia."
zapla sa konečná zvučka a chalani odišli. Rozhodla som sa že niečo uvarím. Fizzy,Daisy a Pheobe sa išli kúpať do bazénu a mama povedala že si musí ísť oddýchnuť tak som ju poslala do svojej izby. Zrejme upečiem . Za týždeň by mi malo prísť rozhodnutie či ma berú a či nie. Síce mi Harry povedal že robiť nemusím pretože on má peňazí dosť ale vezmime si to. On pôjde na turné a ja budem doma sedieť na zadku. Žiadne také. Budem pracovať. Ošúpala som zemiaky, osolila a okorenila ich ,a dala som ich do trúby.
"Sme domaa." otvorili sa vchodové dvere a v nich stáli chalani.
"Som v kuchyni." zakričala som im naspäť a vyhadzovala som šupy do smetí. Potom som prišla k úmyvadlu a pustila som vodu.
******
Nech sa páči. Chcem Vám len povedať že Harryho odpovede by ste si mali pamätať pretože budú dôležité. Love Yaa so much.

One HouseWhere stories live. Discover now