Prišli sme pod Big Ben a už z diaľky som videla ako tam stojí chalan približne v našom veku a s kyticou ruží. Buď je to ten chalan ,ktorému volala Perrie alebo ten chalan je totálny romantik a čaká na nejaké dievča. Alebo oboje naraz? Prišli sme k nemu a Perrie sa na neho bez mihnutia oka vrhla. Zdvihol ju a zatočil sa s ňou. Tak toto je asi ten chalan.
"Perrie preboha! Vyzeráš božsky!" prezeral si ju a Perrie sa červenala. Tak ako vždy keď ju niekto chválil.
"Ďakujem. Aj ty." usmiala sa a dala mu pusu na líce.
"Ty si Lottie, však?" podával mi ruku. "Moja sestra o tebe rozpráva každý deň. Vraj si teraz tehotná." takže jeho sestra je directionerka. Možno by som ju vedela potešiť.
"Áno som." usmiala som sa. prijala som jeho ruku a usmiala sa.
"Tak to ma teší. Milujem bábätká." zasmial sa. "Čo si odo mňa vlastne potrebovala Perrie? OCh a toto je pre teba." podal jej tú kyticu ruží a Perrie sa zachichotala.
"Ďakujem MAtt. Tuto Lottie, začína opäť jej ..hmm ani neviem ako to nazvať.. ona a Harry sa často provokovali. No a teraz s tým chce začať zase. Pomôžeš nám, že áno?" čakala som že zaklipká michalnicami alebo sa ho nejako pokúsi zviesť ale ona nič.
"Pokiaľ sa s ňou nemusím ..no eh ty vieš čo.." počkať. akože som rada že to nechce robiť ale znelo to ako keby mnou opovrhoval. Čo to má znamenať. Perrie zaregistrovala môj pohľad a ihneď povedala.
"Matt je gay, Lottie. Určite ťa bude mať rád ale je gay." zasmiala sa a Matt tiež. och aha.
"Tak aký je plán?" spýtal sa keď sme sa ukľudnili.
"Podvedie Harryho. S tebou." povedala totálne vážne.
"WOU! STOP! Čo tým myslíš?! JA Harryho nepodvediem! VeĎ som tehotná! A on je gay , teda sám povedal že to nechce!" začala som sa brániť. To neurobím. Jednoduho nie. Perrie sa začala smiať a ja s Mattom sme sa na ňu nechápavo pozerali.
"Samozrejme že ho nepodvedieš." smiala sa. "To ja sa prezlečiem za teba. Ja sa budem BOZKÁVAŤ s mattom tak aby mi nebolo vidieť do tváre." doplnila. Fajn tak toto už neznie tak zle ale stále je tu jeden problém.
"A čo vlasy?" založila som si ruky na hrudi.
"Preto, som písala MAttovi aby kúpil parochňu podobnú tvojim vlasom." pozrela sa na Matta a ten vytiahol z tašky vlasy ktoré vyzerali na chlp rovnako ako tie moje. dobre až na chlp nie ale sú tým mojim rozhodne podobné.
"Perrie ty si psychopat." zasmiala som sa.
"Samozrejme že som." uškrnula sa. "Fajn takže napíš Harrymu správu ako keby si ju písala milencovi." doplnila a ja som začala hľadať telefón. Kde krucinál je?! Do pekla! Dala som ho Harrymu !
"Dopekla." zakliala som a naĎalej hľadala v taške.
"čo je?" spýtala sa Perrie.
"mobil som dala Harrymu." povedala som "kruci!"
"Lottie vychádzaš z cviku. Nevadí. MAtt ,keďže má jej mobil, ty jej napíšeš sms-ku. Dúfam že máš zapnuté zvonenie, Lottie." pozrela sa na mňa a ja som prikývla. Matt vytiahol mobil a začal písať a čítať čo píše.
"Ahoj babe. preboha to je trápne. Nezabudni, že o pol hodinu máš byť v ...kde budeme?" pozrel sa na Perrie ktorá rozmýšľala.
"Daj hotel magnificaté." povedala po chvíli.
"v hoteli magificaté. Užijeme si krásnu noc xx tvoj ...hmm...macko." vybuchla som do smiechu a oni spolu so mnou. Toto môžeme vymyslieť len my.
"Tak ale mali by sme ísť. Harry je muž činu. Príde tam." povedala Perrie a zastavila taxík ktorý išiel okolo nás. Nasadli sme a vyrazili sme do hotelu, kde ma Harry zrejme zabije.
****
"Fajn. Už ide." zakričala som od okna keď som uvidela ako Harry a Louis naštvane kráčajú do hotela. Kruci! PRečo volal aj Louisa. Už to počujem "Správaš sa ako malé dieťa." toto mi vážne nechýbalo. Prečo som s tým zase začala. Už však nie je cesty späť. Vošla som do šatníka a trochu nechala pootvorené dvere. Matt ležal na posteli a Perrie na ňom sedela. Keď sme započuli že ide výťah začali sa bozkávať. Vyzeralo to vážne dôveryhodne. Začala som mať motýliky v bruchu. Neviem či od strachu alebo od nedočkavosti. Harry bol opatrný a dvere otvoril pomaly. Tak že keby nevieme že príde ani by sme to nepočuli. zahrali to dobre a pokračovali v tom. Harry aj Louis ostali stáť ako obarený a potom som uvidela niečo čo som nečakala. Harry...harry začal plakať. Chcela som vyskočiť zo šatníka objať ho a povedať mu že to je len prank. Ale vedela som že nemôžem. Celé by som to pokazila. Louis tam nechal stáť Harryho a vletel medzi ních dvoch. Odhodil Perrie a ani sa ňu nepozrel. Hej! Čo ak by som to bola ja! Veď som tehotná! Och vážne Lottie? Tvoj brat aj snúbenec práve videli ako sa perrie prezlečená za teba bozkáva s niekým iným. Asi im to je jedno. Začal Matta mlátiť a v ten moment som vedela že ho od neho musím dostať. Vyskočila som zo šatníka a skočila na Louisa. Nie doslovne, ale ťahala som ho od Matta. Perrie ma chytila za ruku a ukázala na prázdne dvere. Harry zrejme odišiel skôr ako som z toho šatníka vyliezla . Do pekla! Pustila som Louisa a utekala som von za Harrym. Stál pri výťahu na ktorý čakal a utieral si slzy.
"HARRY!" zakričala som. Harry sa otočil a do očí sa mu naliali Ďalšie slzy.
"PRečo Lottie?!" kričal "PRečo si to urobila!" plakal. Rozbehla som sa za ním a začala ho objímať aj keď mi ho neopätoval. No zrazu...zrazu ma odtlačil.
"Si š..." skôr ako to stihol dokončiť z izby vyliezla Perrie ešte stále prezlečená za mňa a povedala
"Dokonči to Styles a zabijem ťa!" obi dvaja sme sa na ňu pozreli a Harry sa na ňu pozeral ako na zjavenie.
"Čo to dopekla?! Prečo máš parochňu?! A prečo máš na sebe jej oblečenie?!" kričal zúfalo. Chytila som ho za ruku a povedala.
"Bol to prank Harry. To som ja nebola. Celý čas som bola v šatníku. To Perrie sa s ním bozkávala." povedala som pokojne. Harry ma chvíľu sledoval a potom vybuchol do smiechoplaču.
"Ty si hrozná Charlotte!" zdvihol ma a zatočil so mnou. Bola som tak rada že sme sa nerozhádali. Pobozkala som ho a potom vyšiel z izby aj Louis s Mattom. Louis sa mu v kuse ospravedlňoval a pýtal sa či to môže nejako odčiniť.
"No niečo by sa našlo..." povedal Matt. "Podpísali by ste sa mojej sestre?" usmial sa. a mňa niečo napadlo.
"NIE!" všetci sa na mňa prekvapene pozreli. "Nepozerajte tak. Ten chalan si zaslúži niečo viac ako podpis. Veď ho Louis zmlátil!" povedala som im a doplnila. "Tvojej sestre a tebe a jej dvom kamarátkam vybavím lístok na koncert na najlepšie miesta a aj meet and greet." Matt sa usmial.
"Ďakujem bude celá bez seba." povedal.
"To je v poriadku." povedal Louis. "Myslím že ti to dlžíme." zasmial sa.
"No poďte. Dáme mu ich a ideme k Louisovi. Fizzy zase niečo urobila a musel som to nechať na Zayna." zasmial sa Harry. Perrie si zhodila parochňu a uškrnula sa.
"S radosťou."
[a/n]
Normálne mi je ľúto toho Harryho. :D :D čo už no :D :D čo hovoríte?