21

5.7K 313 0
                                    

Vzala som kýbel a s Lou sme išli ku dverám na stage. Vyšla som prvá a ukázala som prst na ústach ako pred chvíľou. Chalani si ma všimli okrem Harryho. Lou vyšla aj s kýblom. Ja som kýbel chytila za vrchnú časť a ona za dolnú. Pomaly a potichu sme išli za Harrym. Šťastie že nám bol chrbtom. Už sme boli pri ňom. Pozrela som sa na Lou a tá prikývla. Zdvihli sme ho a obsah kýbla sme na neho vyliali. Fanúšičky začali pískať a smiať sa. HARRY sa na mňa otočil s otvorenými ústami a jeho pohľad hovoril Zabijem ťa. Začala som cúvať a chcela som utiecť no namiesto toho sa mi šmyklo a nechtiac som potkla Harryho. Ten spadol na mňa a ja som začala kričať. Bol celý mokrý a ľadový. on sa však začal iba hrozne smiať a ešte viac sa na mňa pritiskol. 

"HARRY!" kričala som a zhodila ho zo seba. Celé tričko som mala mokré a bola som rada že mi nič nepresvitá. Potom som sa iba rozlúčila s fanúšikmi a išla som aj s Harrym a Lou dole.
"Ja ťa asi raz zabijem." povedal Harry no mykalo mu kútikmi.
"no ták to by si neurobil...zase." zasmiala som sa. Harry ma chytil za plecia a oprel ma o stenu. Uškrnul sa a nahol sa pri moje ucho. Moje srdce bilo ako šialené.
"Ver že urobil, darling." potom ma pustil a otvoril dvere pri mne. Len som tam ostala stáť ako blbá a pozerala som sa na Lou.
"Čo vy dvaja spolu máte Charlotte?"  spýtala sa ma z nadvyhnutým obočím. 
"Nič preboha." povedala som a išla som naspäť za Lux. Neviem prečo a neviem čo sa medzi mnou a Harrym deje. Zrazu som pri ňom rada. A tie naše hádky mi už neprídu ako pred tým. Keď som pri ňom cítim sa tak šťastná. To nie je dobré to vôbec nie je dobré. 
*** O týždeň***
Už som tu mesiac. Sranda že? hah ako rýchlo to ubehlo. El a Tommo sú na dovolenke . Neviem ako sa im to s Modestom podarilo vybaviť ale som rada že sú zase spolu. Liam a Soph sú stále u nej. Perrie a Zayn tí chodia na výlety po celom Londýne a Niall randí s nejakou babou. Som rada že môj malý ťuťmák konečne niekoho bude mať. Ani si neviete predstaviť ako ho to bolí keď chalani niekoho majú a on nikoho. Dokonca aj veľa fanúšičok ho odstrkuje alebo jednoducho ho neobjímu. Aj keď sa usmieva strašne ho to bolí. A toto dievča mi príde ako jeho záchrana. Niall chodí po dlhej dobe domov šťastný. Celé dni býva s ňou. Buď sú niekde v  kine alebo idú do parku. Niall hovorí že je strašne zábavná a stále sa majú o čom baviť. No a ja a Harry sme väčšinu dní sami doma. čo podľa mňa vôbec nie je dobre. Už sme to tu stihli 2 krát rozhádzať za tento týždeň a tri krát sa bozkávať. Len tak spontánne. No a teraz sme tu zase sami. On je vo svojej izbe a ja dole v kuchyni sa snažím niečo ukuchtiť na večeru. Mali to byť lasagne ale no ako to povedať proste to mäso pustilo šťavu a je to celé surové .takže záložný plán, volám pizzériu.
"Hálo? Tu ..... pizzeria čo si prosíte?"  ozval sa milí dievčenský hlas.
"Dobrý chcela by som objednať pizzu. Dve syrové a dve hawaii."
"áno takže dve syrové a dve hawaii. Môžem Vás poprosiť o adresu?"
"samozrejme. ........"
" Dobre, Ďakujem. Do hodinky sme u Vás. Dovidenia."
"Ďakujem , dovidenia."
spokojná sama zo sebou som si sadla na gauč a čakala na pizzu.
 ***o trištvrte hodinu***

zazvonil mi mobil. hmm pizzeria asi už sú tu. zdvihla som. 
"Už sme tu. mohli by ste nám prosím otvoriť vašu bránu?"
"samozrejme. Dovi."
"Dakujeme"a vypla som to. Prešla som do chodby a dlhšie som podržala ten gombík na otváranie dverí. Potom gombík na zatváranie a sadla som si naspäť do obývačky.Aj tak cesta od brány k domu je tak 15 minút.
***
cŕŕŕn ozvalo sa od dverí. Postavila som sa a išla som k nim. Otvorila som a tam stála pekná blondína.Vážne bola pekná ale vyzerala asi tak milo ako Zoe.
"tu je tá pizza." podala mi ju.
"koľko to bude?" spýtala som sa jej.

"28,70 libier." povedala. začala som si vyberať peňaženku keď už pri mne stál Harry a blondske podával peniaze. 
"ja to zaplatím." milo sa na mňa usmial. 
"Ďakujem." úsmev som mu opätovala a pozrela som sa tú blondínu. Čumela na Harryho takým tým chtivým pohľadom. Strašne ma to nahnevalo. Čo na neho čumí akože?! 
"Ďakujeme." povedala som a zavrela som jej dvere pred nosom. Nahnevaná som išla do obývačky a hodila sa na gauč. 
"krava." povedala som si popod nos. 
"čo darling? žiarliš?" uchechtol sa Harry a sadol si pri mňa. 
"Nie!" zavrčala som a odhryzla som si z kúsku pizze. 
"ani trošku." zasmial sa Harry. 
"ani trošku." zopakovala som mu. 
"ja by som žiarlil keby na teba tak chtivo pozeral nejaký pizzaman." skonštatoval a ja som sa na neho neveriacky pozrela. 
"čo tak pozeráš?" uchechtol sa. 
"asi by sme sa mali porozprávať , Harry." povedala som vážne. 
"uhm a o čom?" povedal s plnými ústami. Chytila som krabice s pizzou a položila ich na stôl sadla som si tak aby som sa mu pozerala do očí. 
"o nás." povedala som mu. 
"huh tak začni." usmial sa. 
"fajn. Neviem čo sa medzi nami stalo Harry. Ale zrazu som s tebou rada. A najradšej by som s tebou bola stále. Baví ma keď sa spolu smejeme. Keď si robíme zle. Ale páči sa mi keď ma bozkávaš. Keď je medzi nami tá vášeň a nemyslím si že je to dobré a preto som rozmýšľala že sa asi vrátim do Doncasteru." povedala som a sklopila som zrak. Harry sa na mňa pozrel a povedal. 
"Nemyslím si že je to zlé , Lottie. myslím si že je to dobré. Zrejme sa na mňa nahneváš a to všetko ale už to nevydržím..." 
***************
Bože môj ja som tak strašne zlá! Ale nebojte už píšem Ďalšiu časť. :D :D dúfam že sa Vám to páči. 

One HouseWhere stories live. Discover now