Pustite si tie zvuky pre atmošku. JA som mala zimomriavky až na zadku . Vážne normálne ja vážne plačem od strachu a to som počula iba prvých 20 sekúnd. Toto sa bude ozývať celým domom. Och bože ja sa bojííím.
Harryho pohľad
Nechápem čo tomu Niallovi je. Až teraz ma z klubu pustil. Otvoril som dvere a to čo som uvidel ma totálne vydesilo. Všade bola krv a ruky čo tu dopekla robí ruka! Čo to je čo sú to za zvuky och bože . Kľud Harry nič to nie je ! KTo sa tu smeje! Urobil som asi 4 kroky a BUM! Vchodové dvere sa zavreli a dupot. Smiech. Čo to má znamenať! Počkať! niečo tam ide je to malé. IDe to z obývačky ide to okolo mňa. To je malá bábika. Nie prečo kráča sama! Zrazu svoju hlavu otočila na mňa. Ona nemá oko!
" Oci?" povedala a išla za mnou.
"AAAAAAAAAAAA" jačala som a utekal som dopredu. Niekto tu plače prečo tu niekto plače kto je tu. Kroky! Rýchlo som sa oprel o stenu a čakal čo uvidím. Cez chodbu ide nejaká žena. Počkať to ona plače. Ona má svadobné šaty. Už sa približuje. Moje srdce bije ako šialené. Už je pri mne. Prešla okolo mňa a nič nepovedala. Robí za sebou krvavé stopy. Kto tu zase šepká. Bože môj ja sa bojím. Išiel som za tými krokmi keď za mnou niečo padlo otočil som sa a na zemi ležalo nejaké telo. Rýchlo som utekal do pivnice. Rýchlo Harry rýchlo. (áno určite by som utekala do pivnice. Good idea Harry :D :D :D ) Otvoril som dvere. A uvidel som tam nejakého muža. Mal krvavý plášť aj vlasy a smial sa.
"HAhahahaha a máš to Robert. Tvoje telo je iba kus mäsa tak isto ako aj tej malej Lottie. hahahahaha." LOTTIE?! Rýchlo som utekal hore po schodoch no čím vyššie som bol tým hlasnejšie tie kroky boli.
"TYYYYYYYY!" povedal nejaký muž keď som vyšiel hore. Rýchlo som čapol po klúčke od Niallovej izby. Je to zamknuté prečo je to zamknuté! Utekal som k dverám Lottie. OTvoril som a bum. Nejaké telo padlo predo mňa.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA" zakričal som keĎ som si uvedomil že je to Lottie. Rýchlo som ju stiahol do jej izby a zamkol som sa tam. Sadol som si do klbka v rohu izby a začal som plakať a klepať sa. Čo sa to stalo? Prečo sa to stalo? Čo sa tu deje? Louis! Rýchlo som vytiahol mobil a klepajúc sa som vytočil jeho číslo. No táák Louis zdvihni to.
L: No Harry čo sa deje?
H: Louis všade je tu krv. V pivnici je nejaký muž zabil nejakého muža aa...aa stále tu niečo behá všade je tu počuť smiech, plač, dupot Louis..Lottie je mŕtva. Zabil ju. On ju zabil. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" niekto mi začal trieskať do dverí.
L:Harry čo si to povedal? Nekrič prosím ťa čo sa deje neplač. Kto je mŕtvy? A kto sa smeje čo ? Nič nechápem.
H: Niekto tu je Louis trieskajú mi na dvere a kričia HAAAARRRRYYYYYYYYY. Lottie je mŕtva chápeš? Lottie je mŕtva. Zabili ju. Behá tu taká nevesta a plače. Louis prosím ťa prídi.
L: Robíš si srandu?! Harry toto sranda nie je!
H: Nerobím si srandu vážne je tu po stenách krv a Lottie je mŕtva leží tu predo mnou sme v jej izbe. Zamkol som sa. Prosím prídite.
Píííp píííp píííp
Blbá baterka! Vybil sa mi mobil! Bože čo budem robiť!
Louis
H: Nerobím si srandu vážne je tu po stenách krv a Lottie je mŕtva leží tu predo mnou sme v jej izbe. Zamkol som sa. Prosím prídite.
Píííp píííp píííp
L: Harry? Harry si tam?! Harry!
Nič! Dopekla moja sestra je mŕtva. Rýchlo som vybehol z klubu a chalani za mnou. Zavreli sme dvere od auta a ja som naštartoval.
"Čo sa deje Louis?!" kričal Liam už asi 7 krát.
"Niekto zabil Lottie! Teraz sa snažia aj Harryho. Sú u nás všade je krv a je tam nejaká nevesta ja neviem čo sa deje Liam! Volal mi Harry a čoskoro sa mu dostanú do izby vzadu pod sedadlami mám zbrane. Vyberte ich." zastavili sme pred domom. Všade na spodnom poschodí sa zažlo a von vyšla El v šatách nevesty a mala ich celé krvavé.
"Už ich nevyberajte. Viem o čo tu ide." zaškeril som sa keď som si uvedomil že to len Lottie zase vymyslela prank na Harryho. Vyšli sme z auta a El sa začala smiať.
"Sme všetky vnútri. Nečakali sme že sa tam s ňou zavrie." smiala sa a ja s ňou. No keď sme prišli dnu bolo mi po smiechu. Celý dom bol hore nohami. Po stenách bola krv a babíky a nohy a ruky po zemi. Keď tu bola tma to tu muselo byť riadne strašidelné.
"Baby postavte sa pri seba." Povedal som a vytiahol som mobil. Baby sa postavili pri seba a ja som do odfotil. Následne som to dal na instagram s popisom.
Vydarený prank sestrička. Teraz už iba dostať Harryho von z izby. :D :D :D
Mobil som dal naspäť do vrecka a išiel som hore na horné poschodie. Tie kostými sa im vážne vydarili. Zaklopal som Harrymu na dvere ale dal som tomu správny efekt. Bol to zbesilý buchot a kričal som .
"Harry otvor! Prosím AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" zajačal som a vtedy sa rýchlo otvorili dvere. V nich stál vyjašený Harry a za ním ležala na zemi Lottie ktorá vážne vyzerala mŕtvo.
"Je to prank ty pako! Poď Lottie." zasmial som sa a Lottie vybuchla do smiechu.
"Vy prasatá!" zakričal Harry a išiel dole na schodoch však stretol Caru ktorá mala na sebe kostým šialeného doktora.
"AAAAAA!" zľakol sa a spadol zo schodov. Dolu sa všetci začali smiať. Na túto noc určite nikto nezabudneme.
*****************
Tak čo hovoríte? :) :)