16

5.8K 326 12
                                    

Chcel som aby sa vrátila . Nemohol som tomu veriť. Nechcel som veriť tomu že už ju nikdy neuvidím. Nikdy neuvidím ten jej smiech keď mi niečo urobí. Neuvidím to ako šialene tancuje a nejde jej to. Nikdy neuvidím tú jej odutú spodnú peru. Už nikdy sa s ňou nepohádam. A to všetko kvôli mne. PRetože som ju zabil. Som vrah. Obyčajný sebecký vrah.Dopekla! Ona žije! Začala prskať vodu všade naokolo a zhodila ma z jej hrudníka , a sadla si. Tay ju rýchlo začala búchať po chrbte aby z plúc dostala všetku vodu. Ja som sa len neveriacky pozeral na celú túto scénu. Keď Lottie vyprskla poslednú vodu pozrela sa na mňa a surovo sa na mňa hodila. Sotila ma tak aby som ležal a sadla si na mňa obkročmo.

"Ty jeden totálne sprostý zdebilnený sprostý ignorantský namachlený DEBIL! Skoro si ma zabil!" za každým slovom ma plieskala do hrude.

"Lottie prepáč!" prekričal som ju.

"Ako ti mám prepáčiť ty IDIOT! Skoro si ma zabil chápeš?! Neznášam ťa! Toto si prehnal ty idiot , chápeš?! Prehnal si to!" kričala a dala mi silnú facku. Nebránil som sa lebo som vedel že si to zaslúžim.

"Lottie stačilo! Musíme ťa prezliecť! Musíš ísť domov." ťahala ju odo mňa Cara.

"Pusti ma !" vytrhla sa jej a rozbehla sa za mnou. Keď bola pri mne natiahla nohu a dala mi silnú kopačku do brucha. Skrútil som sa do klbka a držal som si brucho. Ta sadla!

"Drž sa odo mňa Styles!" zajačala a odišla s babami preč.


Lottie


Išli sme dnu do klubu a ja som stále nemohla veriť že som to prežila. Celá som sa klepala a mala som v sebe strašne veľa hnevu.

"Nesmieme to povedať! NIKOMU!" to nikomu som zvýraznila.

"PRečo ?!" pozrela sa na mňa Tay.

"Po prvé Louis by ho zabil a my by sme mu museli vysvetlovať čo sme robili v zadu. Po druhé Harry by išel do basy a to by zničilo One Direction." vysvetlila som im to a kráčali sme cez klub.Snažili sme sa prepliesť cez to množstvo ľudí von z klubu. Už mi začínala byť zima ale stále som rozmýšľala nad tým ako to Harrymu odplatiť! Čoho sa Harry bojí?! Žehlička... to už som urobila.. počkať! Amnesia! Zahráme si Amnesiu v reálnom živote! Rýchlo som vytiahla mobil a zavolala som Niallovi.

"Nemôžete pustiť Harryho skôr ako o dve hodiny jasné?!" začala som.

"Ale on je celý mokrý."

"To je mi jedno Niall! Jednodúcho ho nepustite skôr ako o dve hodiny!A nič mu nepovedz! Nikomu." a vypla som to. Za pár minút sme boli doma. Cestou som im všetko vysvetlila a ako som podotkla všetci musíme utekať po celom dome! Otvorili sme dvere a El s Perrie sa rozbehli do podkrovia pre všetky tie veci čo tam majú chalani z Halloween party. Tay a Cara sa rozbehli všetko pozhadzovať. Sophie a Ja sme sa rozbehli po môj notebook. Z Notebookom sme o pár sekúnd boli dole kde už bola El s Perrie. Celý dom bol hore nohami teda spodné poschodie . Keď sme prišli dole Cara a Tay utekali hore to tam nejak urobiť.

"Hej! Máme tu aj asi 4 litre tej zvieracej krvi čo sa používa v divadlách od Danniele." ukázala nam Perrie obrovskú nádobu.

"Choďte to všade postriekať po dolnom aj hornom poschodí ale nechajte aspoň liter nech sa tým postriekame my." zavelila Soph. Perrie sa bleskovo rozbehla z obývačky. Ja, El a Soph sme začali na ntb nahrávať všelijaké pazvuky a krik . Upravila som to a potom prišla Cara s tým že vie urobiť smiech šialeného doktora. Rýchlo sme ho nahrali a ja som to urobila tak aby to bolo ako ozvena. Potom som to nahrala na 2 cédečka , aby sme to mohli dať do rádií ktoré sa ovládajú aj takou ovládačkou. V krabiciach boli pavučiny a všetky tie strašidelné veci. Vyskakovacie bábiky. Obleky ako plášť doktora ktorý si vzala Cara.

"Dole je aj ten mučiaci stôl čo nám dala zase Danniel z divadla! Cara to bude tvoje miesto budeš tam pitvať túto figurínu." podala som jej figurínu tie čo sú aj v obchodoch. Potom tam boli staré svadobné šaty ktoré sme potrhali. Tie si vzala El. Ja som sa rozhodla že ja budem bod tejto noci. Keď pôjde na horne poschodie a otvorí moje dvere od izby ktoré sa otvárajú smerom do chodby, ja budem o ne opretá a budem akože mŕtva a celá postriekané krvou. On ich otvorí a ja padnem rovno pred neho. Perrie si vzala kostým upíra, Soph si vzala kostým muža v obleku takže to bude ako manžel El. A Tay sa rozhodla že ona bude jedoducho všetko ovládať. V krabici sme dokonca našli aj dve alebo tri bábiky na ovládanie. Všetky sme sa obliekli a postriekali krvou. Potom sme postriekali krvou aj figuríny a tie veci. Prichystali sme to na miesta a pár častí tela figurín sme jednoducho pohádzali po dome. Potom ma však napadlo že by sa mali urobiť aj krvavé stopy aby išiel Harry dole do pivnice alebo proste jednoducho tam kde budeme poschovávané. El Bude blúdiť po celom dome a bude plakať. Soph bude behať po hornom poschodí a dupať , Taylor sa bude držať všade kam pôjde Harry. Perrie bude so mnou na hornom poschodí a Cara jednoducho v podkroví.Už máme iba nejakých dvadsať minút rýchlo sme sa rozbehli do miestností kde sme mali byť a čakali.

*******************

Nahaha idem rýchlo písať pokračovanie lebo potom nebudem mať chuť . Dúfam že sa páči a viete si to predstaviť nevedela som ako vám to lepšie opísať.

Love Yaaa


One Houseحيث تعيش القصص. اكتشف الآن