Sedela som na sedačke u nás doma a čakala kedy sa Harry vráti. Pred asi hodinou odišiel k Louisovi. Vraj musia niečo vyriešiť, pretože Zayn začal vymýšľať debiliny a chce odísť. Nechcem aby odišiel. Turné by sa nekonalo a náš plán dať Lottie s Niallom dokopy by padol. No to nie je to čo ma trápi najviac. Tí dvaja sa dajú dokopy aj bez našej pomoci. Trápi ma to, že ak Zayn odíde , veľa fanyniek to nezvládne. A ja to nezvládnem tiež. Zayn je môj kamarát. A ak odíde nebudeme sa tak často stretávať. Je to jednoducho ťažké. Musia ho presvedčiť ,pretože ak nie , bude to ťažké. Pre každého z nás. Harry povedal, že ak Zayn odíde nemá to Ďalej cenu. Rozpadnú sa. Jasné, chcem aby Harry videl vyrastať svoje deti a preboha byť bez neho zase rok , bolo by to ťažké. Lenže stále je tu pre a proti. Zazvonil zvonček od domu. Kto to je preboha? Harry to určite nie je, on nezvoní. On rovno vojde. Odložila som misku s čipsami na stôl a vstala z gauču. Prešla som k dverám a otvorila. Ostala som stáť ako prikovaná a sledovala osobu vďaka ktorej som sa dala s Harrym dokopy. Nie však tým dobrým spôsobom. On ma podviedol a tak sme sa s Harrym dali dokopy.
"Ahoj Lottie." usmial sa od ucha k uchu.
"Čo tu chceš, Logan?!" zazrela som na neho.Nie, ešte stále som mu to neodpustila. Logan sa usmial a povedal.
"To nemôžem prísť za dievčaťom čo mi ukradlo srdce?" počkať čo?! Hrablo mu?! Vošiel dnu a keďže ja som nedokázala nič vnímať zavrel dvere a usmial sa na mňa.
"A ja jej ho chcem nechať. Pretože ja ukradnem to jej." uškrnul sa a oprel ma o stenu. Nedokázala som nič robiť. Bola som ako jeho bábka. Prečo prišiel? A prečo rozpráva takéto idiotiny? No keď priložil svoje pery na tie moje, ako keby som sa zobudila, začala som sebou trhať a mykať sa len aby som sa mu vytrhla, no on ma držal pevne. Rukou mi zašiel pod tričko a začal ma hladiť po chrbáte. Jeho ruka bola chladná a pod dotykom mojej teplej pokožky mi naskočili zimomriavky. Slzy mi stekali po líciach no on ma stále nechcel pustiť. V tom sa otvorili dvere a Logan ma pustil. Stál tam Harry a sledoval nás ako zjavenie. Plakala som a išla som ho objať. No on ma odstrčil a jeho pohľad sa zmenil na nenávistný.
"Ako si mohla Charlotte ?! Ako si mohla!" kričal a rozhadzoval rukami."Harry .." vzlykala som. "ono to tak nie je." no Harry ma nepočúval.
"Prestaň mi klamať CHARLOTTE!" kričal. "Tie dvojičky nie sú moje,že?! Sú jeho! Ako dlho ma podvádzaš?! Há?! HOVOR!" kričal no ja som iba plakala. Tak ako som vďaka Loganovi začala chodiť s Harrym tak s ním teraz kvôli nemu aj skončím. Plakala som a sledovala aký je nahnevaný. No mňa to bolelo. Tak veľmi ma to bolelo. A potom ma zrazu objal a začal sa smiať. Nechápala som tomu a tak som sa odtiahla.
"Prečo sa sme-smeješ?" vzlykla som.
"Je to prank Lottie. S Loganom sme sa dohodli ,že to urobí." ČO?! TEN IDIOT! Harry ma opäť objal a povedal.
"Myslím,že tu by sme mali s tými prankmi opäť skončiť." ja som len ticho prikývla a on ma pobozkal do vlasov.
"Milujem ťa. "
"Milujem ťa." zopakovala som a silno ho objala.
OFFICIAL THE END
[a/n]
Konieec . Dúfam že sa vám to páči. :) Viem,nesedí mi to časovo oproti epilogu a mňa to mrzí ale nesedí mi to ani kvôli You &I.:(no a teraz novinky
píšem nový príbeh .Volá sa Beast a nájdete ho na mojom profile. Je omnoho lepší ako toto takže dúfam že mi vy , zlatíčka napíšete krásne komentáre ako tu. (teda ak sa vám to bude páčiť)