Dole je dôležitá informácia tak si ju určite prečítajte. ;)
Harry, prečo tak žiarliš na Zayna? Lottie chodí s tebou.
To chodí ale so Zaynom niečo mala a Zayn ju miluje už dva roky. Povedal to Liam a oni dvaja majú dobrý vzťah takže tomu verím.
Myslíš si že by ťa podviedla?
Neviem. Ale dúfam že nie.
Zayn,čo cítiš k Lottie?
Milujem ju! Harry si ju nezaslúži! Ja som k nej bol vždy milí a on jej len robil zle. Napriek tomu si vybrala jeho.
Ale ona je s ním šťastná.
So mnou by bola tiež.
Lottie, chceš deti?
Samozrejme. Ale nie teraz.Čo tá práca? Vzali ťa?
Áno. Som z toho strašne šťastná. Milujem tanec.
Ako to bude medzi Vami keď bude Harry na turné?
No , ja budem zrejme v práci. Takže sa ani nenazdám a budeme zase spolu. Po dvoch rokoch majú dlhšie prestávky. Mávajú ich aj počas turné ale väčšinou tak týždňové.
Čo Hungry?
Je to šťastný pes. Haha. Stále je Harrymu jedlo. Najradšej má šunku.
Harry, vrátil by si niečo z tých naschválov čo ste si robili s Lottie?
Nie. Potom by sme medzi sebou nemali taký dobrý vzťah aký máme. Často na to spomíname a smejeme sa.
Aký máš vzťah s Taylor?
Lottie sa s ňou baví ale ja ju stále nemusím. Tak isto aj Caru.
Fizzy? Čo tá akcia s Niallom?
Eh no... Bol to alkohol. Normálne by som sa na to neodvážila ale ja a Niall. No niečo vďaka tomu riešime. Ale asi z toho nič nebude keďže je slávny a ani by sme spolu nebývali. Čo je škoda, pretože ho zrejme milujem.
Niall, čo cítiš k Fizzy.
Sme kamaráti.
Nechceš niečo viac?
Asi nie . po prvé Louis by už nezvládol že ďalšia jeho sestra chodí s členom skupiny v ktorej je. Po druhé má len 17 a to jednoducho nejde.
Keďže ste mi otázky neposielali urobila som to takto. Rozmýšľam že urobím príbeh o Niallovi a Fizzy a bude to niečo ako pokračovanie One House. Ale potrebujem šikulu kto mi spraví cover a pošle mi ho na e-mail. Ten kto by bol šikovný a taký milí že bymiho spravil, napíšte mi do komentára a ja sa Vám ozvem.