27

5.4K 286 5
                                    

Prečítajte si poznámku na konci.

Už je to týždeň čo bývame v našom novom dome a až dnes je kolaudácia. Dnes sem všetci prídu. Uznali sme že to bude skvelá rozlúčka s mamou a babami a skvelá oslava mojich 19-tich narodenín. Mali by prísť asi tak za trištvrte hodiny a ja a Harry všetko chystáme. V kuchyni som už asi hodinu a chystám občerstvenie. Harry nejako chystá záhradu kde sa to všetko bude konať. Už ma nebavilo byť stále v tom tichu a radšej som si dala slúchatká do uší a pustila si Stereo Hearts. Prišiel refrén a ja som spievala tiež.

My heart's a stereo
It beats for your, so listen close
Hear my thoughts in every note
Oh,oh

Make me your radio
Turn me up when you feel low
This melody was meant for you
So sing along to my stereo

Oh oh oh oh To my stereo
Oh oh oh So sing along to my stere

Zrazu ma niekto chytil za boky a pritiahol si ma k sebe. Na krku som zacítila niečie pery. Harry. Usmiala som sa a z uší som si vybrala slúchatká. Otočila som sa a ruky som obmotala okolo Harryho krku.
"Asi za pol hodinku sú tu, ešte máme čas." úchylne sa usmial.
"Nepatrí sa to Harry. Môžu prísť aj skôr a tak či tak to ešte nemám hotové"zasmiala som sa. Harry sklamane sklopil hlavu no hneď na to sa mi pozrel do očí a povedal.
"Ale večer budeš moja." pobozkalma na krku a začal mi tam zanechávať znamienka lásky. Vzdychla som a ruky som mu zaborila do vlasov za ktoré som jemne zatiahla. Harry vzdychol a pritiahol si ma bližšie k sebe.
Cŕŕŕŕn
"Veď ešte majú skoro pol hodinu bože." sklamane zavzdychol a išiel im otvoriť' Ja som rýchlo urobila posledný chlebík a išla som k nim. V hale už sa všetci vyzúvali a každý niečo držal. Doprčic povedala som aby nám nič nenosili! Liam držal obrovskú krbaicu a keď sa Soph vyzula dal ju je. Zabijem ich ak to bolo drahé.
"Ahojte" milo som sa usmiala a so všetkými sa vyobjímala. Všetci sme sa prešli do záhrady a ja som išla pre chleebíky a ostatné občerstvenie. Išla so mnou aj Fizzy a v kuchyni sa ma spýtala
"Čo sa tu dialo kým sme neprišli?" usmiala sa a vzala do rúky tácku s chlebíkmi.
"Nič čo by sa malo stať?" usmiala som sa a vzala som do ruky ďalšiu misu s chipsami.
"No čo ja viem? Len keď sme prišli Harry mal tam dole dosť veľkú hrču a nebol moc nadšený že nás vidí'" zasmiala sa a išli sme po chodbe na záhradu.
"No , mali sme niečo rozrobené." zasmiala som sa.
"Oooch fuuuj to ste si mohli nechať na večer." smiali sme sa. Otvorila som dvere od záhrady a vyšli sme.
"Čas na darčekyyy." zakričala Soph a ponáhľala sa za mnou a za Harrym s krabicou v ruje. Liam rýchlo pribehol a usmial sa.
"Otvorte ju." povedal. S Harrym sme ju teda otvorili a z krabice na mňa vyskočilo niečo malé a huňaté. Odtiahla som to od seba a zistila som že je to malé štene zlatého retrívera. Šťastná som sa usmiala a objala malé šteňa.
"Bude to Lorry . Cara tak nazvala mňa a teba Harry." usmiala som sa na Harryho.
"Pripomína mi to Larryho. A to nechcem." zamračil sa.
"Fajn." smiala som sa "Tak teda hungry." hungry pre to lebo práve sa vrhol na chlebíčky. Všetci sme sa smiali a od Harryho som dostala bozk. Od Zayna sme dostali mixér , od Louisa a El príbor a od Nialla sme dostali dosť drahé misky. Mama a baby nám dali sadu hrncov a vysávač.
****
"Mamii my sme unavené." kričali dvojičky okolo pol ôsmej. Mama sa na mňa pozrela a povedala
"Prepáč zlato ale ideme k chalanom , dobre?"
"To nič mami. Zajtra pre Vás prídem a pôjdeme na letisko,dobre?" usmiala som sa a mama prikývla. Potom sme sa rozlúčili a Fizzy nám ešte nechala. Dokonca jej dovolila trochu piť.
***
"Pi! Pi! Pi! Pi! Pi! Pi!" kričali sme na Fizzy ktorá pila už asi tretí pohár piva na ex. Vypila posledný glg položila pohár na stôl vstala , schmatla Nialla za tvár a pobozkala ho. Samozrejme všetci ,opitý, sme začali kričať a tlieskať. Niall bol najprv trochu zaskočený no potom jej obmotal ruky okolo pásu a začal spolupracovať. Keď už si tam začali dávať dole trička skočila som medzi nich a začala ich dávať od seba.
"Hej hej odseba dobre?! " odtláčala som ich. Chalani sa začali smiať no Niall a Fizzy neboli moc nadšený mojim bleskovým zásahom.
****okolo pol druhej ráno***
Harry spal s Louisom na nafukovačkách v bazéne a Niall s Fizzy zmizli niekde v dome. Zayn sedel pri mne a popíjali sme drink.
"Toto bola jednoznačne najlepšia kolaudácia EVER!" skríkol a ja som sa zasmiala pretože Louis sa zobudil a padol do bazénu. Zavrčal na nás niečo a zase vyšiel na nafukovačku.
"Ďakujeme."utíšila som sa.
"Nemáš začo , nebude ti vadiť ak si trochu pospím?" usmial sa a začal sa mrviť na sedačke tak abgležal.
"Nie to je v pohode." povedala som no to už Zayn spal.

×××××××××××××××××
Nová časť a predposledná zároveň. Už iba jedna a epilóg a je koniec. Prosím prosím prečítajte si nový príbeh Work. Ďakujem. A ozaj, budem robiť niečo ako character Ask tak mi dole napíšte hocijaké otázky na ktorého člena len chcete.

One HouseWhere stories live. Discover now